{Rose}
Jack geeft me een zachte lieve kus. Voorzichtig pakt hij mijn heupen vast. Ik ga langzaam met mijn vingers over zijn borst heen. Jack tilt me op en legt me voorzichtig in het matras. Hij komt boven me hangen en kijkt me goed aan.
'Wat ben je toch mooi...' Zegt hij dan.
Een klein glimlachje komt op mijn gezicht tevoorschijn.
Jack kust me weer en langzaam baant hij een weg via mijn sleutelbeen naar beneden. Zodra hij bij mijn navel is en hij het laatste kusje plaatst krijg ik kippenvel.
'Zie je wel je valt voor me...' fluisterd Jack uitdagend in mijn oor.
We draaien om en nu zit ik boven op Jack.
'We zullen zien.' Knipoog ik.
Ik kus hem deze keer wat ruwer en vraag hem om toestemming die ik meteen krijg. Jack pakt mijn heupen beet en draait rondjes totdat ik iets onverwachts voor hem doe. Voorzichtig beweeg ik mijn heupen. Jack gromt en hersteld zich snel weer. En ja hoor niet veel later: boner alert! Ik stop met zoenen en fluister dit maal in zijn oor.
'Wie valt ook alweer voor wie?' Knipoog ik.
Ik stap van zijn schoot af en loop naar de badkamer alsof er niks gebeurd is.
Al snel volgt Jack me en zet me op het badkamer meubel. Hij spreidt mijn benen en gaat er tussen staan.
'Jij bent goed, heel goed...' Zegt hij terwijl hij me met spleetoogjes aankijkt.
'Chinees!' Zeg ik dan.
Jack begint te lachen.
'Soms ben je ook wel een beetje gek.' Zegt hij dan.
Ik haal mijn schouders op.
'Heel soms wel ja.' Lach ik.
Ik draai Jack om zodat hij met zijn rug naar mij toe staat.
'Komop Jackie op naar bed!' Moedig ik hem als een paard aan.
Jack pakt me beet en loopt met mij naar bed. We kruipen beide onder de dekens en al snel vallen we in slaap.
{Eva}
Ik ben behoorlijk moe aan het worden...
'Kom maar.' Biedt Bruse aan die ziet dat ik moe ben.
Ik kruip voorzichtig tegen hem aan en leg mijn hoofd tegen zijn borst aan. Zijn hartslag brengt me tot rust.
'Eva?' Vraagt Bruse met een zenuwachtige ondertoon.
'Ja?' Ik kijk hem aan.
'Zou je samen met mij naar het bal toe willen?' Vraagt hij dan.
'Ohmygod ik dacht dat je het nooit zou vragen!' Vloept er bruut uit.
Snel sla ik een hand voor m'n mond en begin volgensmij te blozen?
'Dat is dus een ja?' Glimlacht Bruse.
'Ja...' Zeg ik verlegen.
En toen gebeurde het. Onze gezichten komen dichter bij elkaar. We verliezen geen enkel moment het oogcontact tot dat...
Ik voel zijn zachte lippen tegen de mijne. Wat een fantastisch gevoel! Na een tijdje laat ik los en kruip weer lekker tegen hem aan.
Ik voel mijn ogen langzaam dichtzakken. Bruse geeft me nog een kus op mijn voorhoofd voordat ik toch echt in slaap val.
{Bruse}
Waaw.. Het mooiste meisje van de school gaat met mij naar het bal...
Wat ligt ze lekker tegen mij aan. Ze ademt rustig, die zal zo wel in slaap vallen. Ik geef haar nog een kus op haar voorhoofd.
JE LEEST
Do you dare to play?
RomanceJack houdt van spelletjes, geniepige spelletjes... Het spel is heel simpel. win je is er niks aan de hand en mag je met Jack naar het bal, maar owee als je verliest. Dan ben je 1 nacht van Jack. Rose Murphy is nieuw op school. Ze is een stoer meisj...