6

24 0 0
                                    

{Jack}

We zitten in de auto en ik begin de terugreis weer naar huis. Ik zie dat Rose moet gapen en haar ogen bijna dichtvallen, maar ze toch haar best doet om wakker te blijven.

'Ga maar lekker slapen. Ik maak je wel wakker als we thuis zijn.'

Rose nestelt zich lekker in en haar ogen vallen langzaam dicht.

Wat is ze toch knap. En zo'n move die ze vanmiddag maakte in het reuzenrad heeft nog nooit iemand durven doen bij mij. Ze is speciaal.

Oke ik zweer ik ben bang dat ik die stem nog ga geloven ook. Ben er niet blij mee, maar het lijkt er steeds meer op dat hij af en toe gelijk heeft.

Na 45 minuten zijn we er. Rose slaapt nogsteeds. Ik probeer haar wakker te schudden, maar ze slaapt erg diep. Voorzichtig loop ik naar haar kant en open ik het portier. Ik doe haar gordel af en til haar voorzichtig op. Ik gooi het portier achter me dicht en vervolg mijn weg naar haar kamer. Ze blijft lekker warm tegen me aanliggen en als we bij haar kamerdeur staan klop ik zachtjes aan. Eva doet de deur open.

'Waar bleven jullie zo lang?' Fluisterd ze.

'Parade.' Fluister ik terug.

Nu pas ziet Eva dat Rose in mijn armen ligt te slapen. Snel laat ze ons binnen. Eva slaat de dekens van Rose haar bed achterover en ik leg haar in bed.

'Kleed jij haar even om?' Vraag ik aan Eva.

Ze knikt. Hierna vervolg ik mijn weg naar mijn eigen kamer. Ik kleed me om en ga ook maar slapen.

{Rose}

De warme zonnestralen komen me tegemoet. Langzaam open ik mijn ogen. Ik rek me uit en ga na wat voor een leuke dag ik gisteren had. Ineens springt Eva op mijn bed.

'Goodmorning! Is het gister gelukt?' Vraagt ze dan.

'Jupp, hij zag het totaal niet aankomen!' Lach ik.

Eva geeft mij een high five.

'Lekker meid! Als je dit volhoud dan red je het easy.' Gaat ze verder.

Ik begin te lachen en sla mijn dekens achterover.

'Ik ga even douchen.' meld ik.

'Is goed ik ga even naar de Starbucks.' Zegt Eva dan.

Ik pak een setje kleding en een handdoek en loop naar mijn badkamer. Ik kleed me uit en stap onder de douch. De warme stralen komen me tegemoet. Ineens hoor ik de deur open gaan.

'Ga weg!!' Schreeuw ik.

'Kalm aan prinses ik ben het maar.'

Ugh, Jack weer.

'Ga weg oekel ik sta te douchen ja?!' Schreeuw ik.

'Oke, oke ik ga al!' Jammert Jack.

Pff, wat een eikel. Ik zet de kraan uit en droog me af en doe het setje kleding aan wat ik al klaar had gelegd. Ik loop op mijn gemakje de badkamer uit en schrik me kapot.

'Jack wat doe je hier nog?!' Schreeuw ik weer.

'Ik zou weg gaan uit de badkamer.' Grijnst hij.

Ik zucht en laat het er maar bij. Ik loop naar mijn kamer en maak mijn bed op. Wanneer ik bijna klaar ben voel ik twee handen op mijn heupen. Hij haar wordt achter mijn schouders gelegd. Ik voel de warme adem van Jack en krijg er kippenvel van.

'Zie je wel. Vroeg of laat ga je voor mij vallen.' Zegt hij zwoel.

Net nu ik hem tegen wil spreken pakt hij me vast en legt me voorzichtig in het matras. Ik kijk verschrikt wanneer hij boven mij komt hangen en ik dus geen kant op kan.

'Rustig prinses ik doe je niks.' Knipoogt hij.

Ik slaak een zuchtje.

'Behalve dit.' Zegt hij terwijl hij me heel erg begint te kietelen.

Do you dare to play?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu