7

21 0 0
                                    

{Rose}

'J-Ja-Jackk s-st-stoopp!!' Gil ik.

Hij laat me los, zodat ik even op adem kan komen.

'Alleen als ik een kus krijg.' Grijnst hij.

'Echt niet! Lach ik hem bespottend uit.

'Oke!' Jack begint weer met kietelen.

Ik begint te spartelen en probeer onder hem uit te komen, maar hij is te sterk. Ik hou het echt niet meer!

'Oke Oke!!!' Roep ik.

Jack stopt weer.

'Oke wat?' Grijnst hij.

'Oke je krijgt die verdomde kus als je maar stopt met kietelen.' Jammer ik.

Jack komt langzaam dichterbij met zijn hoofd en hij kijkt me recht in mijn ogen aan. Nog even en ik zwijmel weg hoor, deamn Ik weet me toch snel weer te herstellen en voor onze lippen elkaar raken druk ik snel een kus op zijn wang. Ik grijs even en kruip daarna snel onder hem vandaan en sprint naar de woonkamer.

'Murphy, ik krijg je wel!' Roept Jack terwijl hij achter me aan sprint.

Ik loop dom rondjes om het keukenblok heen. Shit hij gaat sneller zijn. Ik probeer te blijven sprinten wat toch moeilijker om een keukenblok gaat dan ik had gedacht. Ik wil mijn weg net terug banen naar de keuken als Jack me bij mijn heupen vast pakt en me op het keukenblok neerzet.

'Shit!' Hijg ik.

'Zo makkelijk kom je er niet van af.' Grijnst Jack die nu tussen mijn benen is gaan staan.

Ik begin te lachen. En in het onverwachts drukt Jack zijn lippen op die van mij. Het is een zachte en lieve kus. Ik gooi mijn hand door zijn haren en de andere hand leg ik in zijn nek. Jack pakt me bij mijn heupen en draait rustgevend rondjes met zijn duimen. Na een tijdje laten we los om op adem te komen.

Ik kijk Jack aan. Wat heb ik gedaan?! Jack kijkt me niet aan en loopt weg. Wat, hij loopt gewoon weg?! Serieus net nadat we gekust hebben? Wat een lul. Jack gooit de deur achter zich dicht en even later komt Eva binnen lopen.

'Uhh, alles goed?' Vraagt ze als ze mij op de keuken ziet zitten.

Het enige wat ik doe is vragend knikken.

'Oh meid wat heb je gedaan?' Vraagt ze meteen.

'Ik eh, heb volgens mij net met Jack gekust...' Zeg ik meer vragend dan zeker wetend.

'Je hebt wat?!' Roept Loes.

'Oeps...' Zeg ik met een klein lachje.

'Als je me nu ook nog gaat vertellen dat je hem leuk begint te vinden eet ik mijn schoen op.' Lacht ze.

Ik daarentegen zeg helemaal niks.

'Serieus Rose?' Eva doet haar schoen uit en doet haar mond open.

'Stop!!' Lach ik.

'Phoe thanks. Ik dacht straks moet ik hem nog echt opeten ook!' Lacht Eva.

Wanneer we uitgelachen zijn komt Eva naast me op het aanrecht zitten.

'Ja Murphy en nu?' Vraagt Eva na een korte stilte.

'Ik weet het niet.' Jammer ik.

'Oke, dit is nog niet het einde van het spel. Als je maar niet aan hem toegeeft dat je hem leuk vind is er officieel niks aan de hand.' Zegt ze simpel.

'Niks aan de hand?!' Roep ik.

'Nouja, niet veel...' Verbeterd Eva zich.

Ik knik.

'Goed dan doen we het zo.' Stem ik in.

{Jack}

Ik loop gehaast naar mijn kamer. Ik smijt de deur open en loop meteen door naar mijn slaapkamer. Gelukkig zijn de jongens er niet. Ik ga op de rand van mijn bed zitten en haal mijn handen door mijn haar. Uit woede sla ik een keer naast me in het matras.

Je bent verliefd Jack. Geef het nou maar toe. Die kus was geweldig. And I know dat je dat lange tijd niet gevoelt hebt.

Ugh! Ik weet echt niet wat ik moet! Ik weet die rot stem in mijn hoofd heeft gelijk. Het maakt me gek! Niemand mag dit weten. Ik heb nog nooit verloren met het spel en deze keer ook zeker niet. Ik kan haar niet negeren, want zo werkt het spel nou eenmaal dat mag niet.

Do you dare to play?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu