4

23 0 0
                                    

{Jack}

Ik loop m'n kamer in en smijt de deur voldaan achter me dicht. De jongens kijken me hoopvol aan.

'Met wat moeite is het gelukt. Murphy gaat het spel spelen.' Grijns ik.

De jongens geven me een bro hug.

'Wanneer gaan jullie beginnen?' Grijnst Bruse.

'Morgen begint het spel en let maar goed op boys binnen een week is ze van mij!' Grijns ik breed.

{Rose}

'Rose je moet er voor zorgen dat hij niet wint!' Eva loopt denkend voor me van links naar rechts.

'Uhh eerst effe stil staan want ik word duizelig van je.' Zeg ik verwarrend.

Eva staat stil.

'Rose, Jack heeft nog nooit verloren!' Roept ze in paniek.

'En dat had je me wel wat eerder mogen vertellen.' Ik begin 'm nu ook te stressen.

'Vannacht wordt geen slaap we moeten een plan verzinnen.' Zegt Eva vastberaden.

{Jack}

Mijn wekker gaat af ik sla hem uit en maak me klaar. Vandaag is dag 1. Nadat ik mijn ontbijt op heb loop ik naar de kamer van Rose en zie dat ze net naar buiten komt.

'Hallo schoonheid!' Zeg ik.

'Hoi. Even voor de duidelijkheid als ik niet zo'n zin aan pizza had gehad, had ik dit nooit gedaan.' Zegt ze vervelend.

'Oh, wacht maar af dit is pas het begin!' Grijns ik.

Ik pak haar hand vast wat ze niet wilt, maar toch houd ik vast. Samen lopen we naar het lokaal. Het mooie is dat we alle lessen samen hebben. Nog makkelijker dus om het spel te winnen.

We lopen samen het lokaal binnen en ik jaag een nerd weg. Zo nu is er plek voor twee. Ik schuif de stoel van Rose wat naar achter en ze gaat zitten. Daarna ga ik zelf naast haar zitten.

Zodra de les voorbij is lopen we naar de kantine. Bruse en Kay zie ik ons al tegemoed lopen. Ik loop met Rose naar hun toe terwijl ik mijn arm om haar schouder heb. Ze slaat mijn arm van haar schouder af.

'Ik ga naar de kantine.' Zegt ze kortaf.

De jongens staan inmiddels bij mij terwijl Rose wegloopt.

'Pittige?' Vraagt Kay?

'Wacht maar af dat zal vanzelf wel wegzakken.' Meldt Bruse.

'Precies! Over een paar dagen valt ze net zo hard voor me als al die andere trutten.' Zeg ik.

We geven elkaar een bro hug en lopen naar de kantine.

{Rose}

Ik loop de kantine binnen en zie Eva al wenken. Ik loop naar het tafeltje toe en zie nog een andere jongen zitten.

'Dit is Marc. Hij is mijn bestie en nu ook die van jou!' Meldt Eva enthousiast.

'Hey Marc ik ben Eva!' We geven elkaar een hand en ik ga lekker zitten aan tafel.

Eva en ik zijn aan het gieren van het lachen. Marc is zo grappig!

Ineens gaat de kantine deur open en wordt iedereen stil. Ik en Eva daarentegen moeten nogsteeds hard lachen. Ik lach zo hard dat ik van mijn stoel af val en geloof het of niet maar ik moet nu nog harder lachen met Eva.

De rest van de leerlingen in de kantine kijken allemaal verschrikt onze kant op. En daarna weer naar de deur. In de deuropening staan Jack, Bruse en Kay. Ze lopen onze kant op en Marc maakt allemaal rare gebaren dat we moeten stoppen met lachen wat het lachen alleen maar erger maakt.

Ik krabbel langzaam weer van de vloer op en ga weer aan tafel zitten. Inmiddels praten de andere leerlingen ook weer verder. Ineens wordt er een stoel naast mij weg geschoven en gaat Jack er op zitten. Ik stop meteen met lachen als ook Bruse en Kay bij ons aan tafel komen zitten.

'Wat is er zo grappig schoonheid?' Grijnst Jack.

'Niks.' Zeg ik bot.

'Ach liefje ik weet dat je over een paar dagen toch voor mij zult vallen net als alle andere trutten hier.' Verteld hij.

Ik zie Eva wegkijken.

'Vanmiddag gaan wij op date ik haal je om 2uur op.' Biedt hij aan.

*TRIIIIINNGG*

Phoe safed by the bell!

Iedereen loopt weer naar zijn lokaal en volgt de lessen weer.

Do you dare to play?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu