5

23 0 0
                                    

{Rose}

Na schooltijd zo rond een uurtje of 1 begin ik me klaar te maken voor de date. Niet dat ik er echt zin aan heb, maar wel de uitgelezen kans voor het plan van mij en Eva. Zodra ik klaar ben met klaarmaken loop ik ons woonkamertje weer in. Eva zit op de bank en ik kom naast haar zitten.

'Oke Rose je weet wat je moet doen he?'

Ik knik.

'Goed we nemen het nog een keer door voor de zekerheid.' Verteld ze.

'Het is dus de bedoeling dat in plaats van hij jou probeert te winnen jij hem probeert te winnen. Je gaat m dus versieren enzo zodat hij straks helemaal in luff met jou is! Als we dit gewoon deze week vol houden dan moet je dit winnen!' Moedigt Eva mij aan.

Er wordt op de deur geklopt.

'Binnen!!' Roep ik.

Jack staat in de deuropening.

'Gaat u mee, schoonheid?' Hij wijst naar de gang.

Ik knik en loop met Jack mee samen naar zijn auto.

'Wat gaan we eigenlijk doen?' Vraag ik hem.

'Dat is toch een verrassing babe!' Zegt hij.

Het is stil tijdens de autorit. Jack plaatst iedere keer zijn hand op mijn been die ik telkens weg sla. Ineens zie ik een pretpark in zicht komen.

'We zijn er.' Meldt Jack.

'Gaaf!! Dit is zo leuk!' Roep ik enthousiast.

Samen lopen we (jawel) hand in hand het pretpark binnen. Jack betaald de kaartjes waar ik nog vurig tegenin ben gegaan. Alleen zonder resultaat.

We gaan in allemaal achtbanen en ik heb het echt naar mijn zin!

'Kom Jack we gaan het reuzenrad in!' Schreeuw ik terwijl ik hem meesleur.

{Jack}

We lopen richting het reuzenrad. Deamn wat is ze mooi. Wow daar heb je die stem weer... Sinds ik Rose ken gaat die stem maar niet weg. Facking irritant wel. We stappen in het reuzenrad en het rad begint te draaien.

Rose kijkt over het park heen.

'Gaaf he!' Moedigt ze me aan.

'Als jij er blij van wordt dan ik al helemaal beauty!' Zeg ik zwoel.

Ineens doet ze iets onverwachts. Ze kruipt op mijn schoot. Ik schrik er van, maar weet me snel te herstellen.

Langzaam komen haar lippen naar mij toe. Ik heb nog nooit zo graag een paar lippen willen voelen. En net op het perfecte moment dwaalt ze af naar mijn oor. Dit was dus niet de bedoeling... Ze begint te fluisteren.

'Pas maar op Jackie ik draai het spel zo om.' Zegt ze zwoel.

Ze kruipt hierna weer simpel van mijn schoot af en het rondje is tot zijn einde gekomen.

Ik besef niet echt goed wat er net is gebeurd. Ben ik nou teleurgesteld?Neejoh vast die domme stem weer.

We lopen het rad uit en ik sla mijn arm om haar heen. Rose laat dit toe en stiekem wordt ik er wel een beetje gelukkig van. Wow, wat gebeurt er? Jack je gaat gevoelens krijgen... Uhg kan iemand die kut stem uit mijn hoofd halen ofzo?

{Rose}

We lopen het rad uit net na mijn onverwachte actie. Dit zal hem vast wel aan het denken zetten. Jack slaat een arm om mij heen en gek genoeg vind ik het nog niet eens zo heel erg.

Samen lopen we naar de parade toe. Ja inderdaad er is vanavond een parade! Met allemaal lichtjes enzo, ik hou er van.

Ik wurm me tussen de mensen door zodat ik vooraan kom te staan. Even later staat Jack achter me. Hij strijkt mijn haar achter mijn schouder.

'Mooi he prinses.' Zegt hij dan.

Ik knik hevig en negeer het woord prinses maar. Na de parade lopen we samen naar de auto en ik stap in.

Do you dare to play?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu