17

8 0 0
                                    

{Jack}

'Meiden zijn toch dol op die poederlaag op hun kop en die hakken en shit...' Gaat Bruse na.

'Jupp, behalve Rose...' Zeg ik dan.

'Gast hoe weet je dat überhaupt?' Vraagt Kay.

'Nou toen ik met haar had afgesproken om het spel te spelen vertelde ik dat als ze won ze met me naar het bal mocht.' Zeg ik.

'Uhu, zoals letterlijk elk meisje wilt.' Voegt Kay toe.

'Jupp, behalve Rose. Ze vertelde me dat haar dat stomme bal niks kon schelen. Oftewel ze vind het niks.' Ga ik verder.

'Ja gast, dat is wel een dingetje. Wat nu?' Vraagt Kay.

'Simpel. Ik vraag Eva mee. Dan wordt Rose vanzelf jaloers wanneer ze over die jurken enzo begint. Dan wil ze vanzelf wel mee.' Stelt Bruse voor.

'Geen slecht idee.' Merkt Kay op.

'Ja omdat Bruse al weken verliefd op Eva is!' Lach ik.

'D-dat is niet w-waar...' Probeert Bruse nog.

'Ach gast, we hebben het beide al lang door.' Zegt Kay.

'Oke, misschien een beetje dan...' Geeft Bruse toe.

Ik en Kay knikken beide alsof we hem geloven.

We zijn inmiddels terug en lopen het gebouw binnen. In een streep lopen we naar de kamer van Rose en Eva, want straks wordt het eten en drinken koud. We kloppen aan en er wordt meteen open gedaan.

'Best guy ever!' Gilt Rose terwijl ze me knuffelt.

'Adem Rose...!!' Roep ik met het laatste beetje lucht dat ik heb.

Rose laat los en begint te blozen. Schattig!

Ik zet alles op tafel neer en Rose begint samen met Eva de pizza te eten.

Ik, Bruse en Kay gaan op de bank zitten.

'La casa de papel kijken?' Vraagt Kay die de afstandsbediening vast heeft.

We knikken instemmend.

Wanneer de meiden de pizza op hebben willen ze bij ons zitten alleen is er geen plek. Rose kruipt al snel bij mij op schoot. Eva daarentegen kijkt om zich heen of er een stoel is.

Kay port Bruse als teken dat hij wat moet zeggen, alleen zegt Bruse niks.

'Ik ga maar eens. Moet een vriend van me nog even inmaken met FIFA.' Meldt Kay voordat hij de kamer verlaat.

Inmiddels heeft Bruse zijn tong weer gevonden.

'Kom hier maar zitten.' Biedt Bruse haar aan.

Eva gaat naast Bruse zitten.

We kijken al behoorlijk wat afleveringen samen en ik merk dat Rose erg moe is.

'Wij gaan maar eens naar bed.' Zeg ik tegen Bruse en Eva die inmiddels steeds dichter bij elkaar zijn gaan zitten.

Eva en Bruse knikken.

'Slaaplekker.' Zeggen ze nog.

Rose en ik lopen naar de slaapkamer van Rose. Ik trek mijn kleding uit totdat ik in mn boxer sta. Daarna kruip ik lekker onder de dekens. Rose schrikt nogal van mijn snelle "ik voel me erg thuis" actie en blijft twijfelachtig staan.

'Niet kijken kee?' Vraagt ze twijfelachtig.

'Ik zou niet durven.' Knipoog ik haar.

Eva trekt haar kleding uit en staat nu alleen nog in haar lingerie. Tuurlijk kijk ik, ik bedoel ik ben een jongen die doen dat gewoon.

'Je bent prachtig.' Zwijmel ik een beetje weg.

'Je zou niet kijken!!' Zegt Rose verschrikt die haar kleding voor haar houdt om haar lichaam deels te bedekken.

'En toch deed ik het!' Knipoog ik.

Ik stap uit bed en pak Rose haar kleding uit haar handen. Ik scan haar lichaam wat haar onzeker maakt.

'Hey, niet onzeker zijn.' Zeg ik terwijl ik haar kin voorzichtig omhoog hef.

Do you dare to play?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu