„Dneska mám narozeniny“ oznámila nám Taylor těsně před koncem dnešní schůzky. Já i Gabriel jsme se na ni ve stejnou chvíli podívali. Byla jsem překvapena, že nám to oznámila až teď. Taylor toho vždycky namluvila poměrně hodně a milovala zábavu, takže jsem předpokládala, že to budeme vědět tak měsíc dopředu a budeme plánovat největší narozeninovou party v našem životě. Zamrkala jsem a vyslovila první odpověď, co mi přišla na mysl.
„Tak dnes přijď ke mně“ řekla jsem a uvědomila si, že mí rodiče stejně dnes nebudou doma, protože jdou na večeři. Taylor se na mě usmála a přikývla.
„Dobře, těším se“ odpověděla nadšeně a zaklapla sešit. Napodobila jsem ji a pomalu se s nimi vydala před budovu školy. Šla jsem schválně pomaleji, aby se s námi Taylor spěšně rozloučila s tím, že nestíhá autobus a já mohla začít plánovat dnešní oslavu.
„Co máš dneska v plánu?“ zeptala jsem se Gabriela, který ještě pořád postával vedle mě.
„Nic“ odpověděl tiše. Přemístila jsem na něj svůj pohled a znovu se zeptala.
„Nic? Nemáš náhodou ten tvůj skvělý týdenní plán?“ ušklíbla jsem se trochu. Gabriel se podíval do země a odpověděl mi.
„Na čtvrtek odpoledne jsem si ho přestal dělat, protože jsem pochopil, že to nemá smysl“ vysvětlil mi a já musela uznat, že měl pravdu.
„Výborně, takže napíšeme Aaronovi, pojedeme nakoupit dárky a dort a uspořádáme u mě oslavu“ oznámila jsem rozhodně a hned na to napsala Aaronovi, který souhlasil s tím, že nás za chvíli vyzvedne před školou. Po nějakých patnácti minutách se tomu tak opravdu stalo a my s Gabrielem už seděli u Aarona v autě.
„Taky nám to mohla říct dřív ale“ poznamenal Aaron s úšklebkem na rtech, zatímco s námi vyrazil do nákupního centra.
„Stejně jako ty se všemi tvými předešlými plány“ ozval se Gabriel a já se lehce pousmála. Aaron se na mě podíval ve zpětném zrcátku a taky se usmál.
„Drž hubu Gabe, musel jsem tě vytáhnout z toho tvého stereotypu“ odpověděl Aaron a zastavil před velkou budovou, ve které jsme měli během hodiny stihnout vybrat perfektní dárek a dort pro Taylor. Vystoupili jsme z auta a rychlým krokem vyrazili dovnitř. Zamířili jsme do prvního obchodu, na který nám padl pohled, a začali vybírat mezi spoustou věcí něco, co by se mohlo Taylor líbit.
Věděla jsem, že má Taylor ráda extravagantní kosmetiku, protože nosila černou rtěnku snad každý den a občas k tomu přidala i linky stejné barvy. Linky sice tak extravagantní nebyly, ale ta pusa zaujala hodně. Popadla jsem proto paletku plnou různých růžových, fialových a dokonce i modrých odstínů a strčila ji do košíku. K tomu všemu jsem přidala i umělé řasy obohacené o lepidlo a nějaký černý řetízek, protože ty Taylor na krku nosila opravdu často.
Se vším tím jsem došla k pokladně s klukama v patách a položila to na pult. Prodavačka si mě prohlédla, jakoby nevěřila, že si něco takového kupuju zrovna já a řekla mi cenu. Do ruky jsem jí strčila požadovanou částku, věci strčila do batohu a vydali jsme se do obchodu s potravinami, abychom vybrali nějaký dobrý dort, protože ani jeden z nás neměl čas na to, nějaký dělat doma.
Chvíli jsme se hádali, jestli vezmeme čokoládový nebo jahodový, ale nakonec vyhrál klasický čokoládový. Zaplatili jsme za něj a spokojeně jsme si posedali zpátky do auta.
„Teď jedeme k Taylor?“ zeptal se Aaron, když položil dort vedle sebe na sedačku.
„Ne, jedeme ke mně, už jsem to Taylor oznámila“ řekla jsem a začala si prohlížet věci, které jsem pro Taylor vybrala, Aaron si mě chvíli prohlížel, pak nastartoval a vyjel směrem ke mně domů.
ČTEŠ
The Thursdays
Roman pour AdolescentsUsmála jsem se a začala se znovu pomalu vlnit do rytmu písničky. Netrvalo dlouho a Aaron se ke mně přidal. Byl to neskutečně skvělý pocit a já si přála, aby tento večer nikdy neskončil, abych nemusela zpátky domů, do školy a abych si tu společně s A...