Varis - Bölüm 4İksir sınıfına girdiklerinde daha dersin başlamamasını fırsat bilen Marlene ve Lily hızla Sia'nın yanına gelip koluna girdiğinde kendisini bir anda sınıf dışında bir köşede bulmuştu. Kızların sorgulayıcı bakışlarından kaçabileceğini sanmıyordu. Biliyordu ki, arkadaşları onun için endişeleniyordu.
"Neler oluyor Sia?"
"Bir şey olduğu yok Marlene..."
"Sia, sabah Sirius ile tartışıyorsun ardından da derste sana yardım edip tüm ders boyunca gelmiyorsunuz!" Marlene hırsla konuştuğunda, Sia kollarını göğsünün altında bağladı ve arından gülerek;
"Ah, çapulcuların ağzı da hiç sıkı değilmiş... Bunu öğrendiğim iyi oldu."
"Lafı dolandırma Bayan Çok Bilmiş."
Lily sonunda olaya dahil olduğunda Sia ikisinin arasında sıkışıp kalmıştı. Derin bir nefes alıp verdiğinde, kızlar ona bakıyordu, bu kadar ciddi oldukları birkaç an vardı. Bu da onlardan birisiydi.
"Babam... Lanet yüzünden başıma tek bir vaka geldiğinde beni okuldan alacak. Bunun olmasını istemiyorum. Bu yüzden Sirius'a benimle fazla uğraşmamasını gerekirse uzak kalmasını söyledim ama görüyorum ki bu başkalarının benden uzak kalması laneti engellemiyor."
"Sia bunu baştan söyleyebilirdin." Lily ve Marlene aynı anda aynı cümleyi kurması bile onu güldürmemişti. Olayın ciddiyetinin farkındaydı. Bu durumdan nefret ediyordu.
"Biliyorum, ama bedenimi bu kadar erken etkileyebileceğinden haberim yoktu."
Lily destek olurcasına Sia'nın omzuna elimi koyduğunda Marlene de gülerek destek olmuştu. Sia bu iki arkadaşa sahip olduğu için kendisini fazlasıyla şanslı hissediyordu.
Sonunda üç kız toparlandığında, gülerek iksir dersine girip Profesör'ün gelmesiyle birlikte tüm dikkatlerini derse vermek üzere konuşmayı bırakmışlardı.
"Bu günkü yapacağımız Barış Yudumu. Bunun hakkında bilgisi olan var mı?"
Lily elini kaldırdığında, hemen karşılarındaki Slytherin öğrencilerinin arasında duran Severus elini indirmişti. Profesör Slughorn Lily'i kaldırdığında arkadaşına destek verircesine baktılar.
"Barış yudumu, endişeyi azaltmak ve heyecanı yatıştırmak için kullanılır."
"Evet, Gryffindor'a on puan." Lily yerine oturduğunda Profesör iksirin zor olduğunu ve yapılışı için harfiyen uyulması gereken kuralları sıralarken, daha sonra ikişerli gruplar halinde kendilerini ayıran Profesör'le birlikte Anastasia, yanına gelen takım arkadaşına baktı. Lucius Malfoy...
"Seni hiç beklemezdim, Malfoy!"
"Bende bunu istemezdim, Mortes." ikisi de bakışlarıyla birbirlerini öldürecek olsaydı, şimdi kesinlikle ölüydüler. Malfoy ise iki kez ölebilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Varis #Sirius Black
FanfictionGodric Gryffindor'un Varisi olmakla birlikte peşinde bir lanet ve can sıkıcı Sirius Black vardı. .......... Yorgun düşen bedeni istemsizce koridorlar arasında dolanırken bir odaya girmişti. Büyük ve odanın içerisinde bulunan tek cismin yanına doğru...