Varis - 11.Bölüm
Hogwarts
"Lucretia'm, senin saf kanını taşıyan hiçbir Mortes'in Hogwarts'ta barınmasına müsade etmeyeceğim. Lucretia'm sadece seni seveceğimi bilmelisin..."
Sirius, şöminenim önünde otururken görüdüğü görüntüleri unutmaya çalıştı. O odada kan içerisinde olan atasının bedenini yok etmeyi bir türlü beceremiyordu. Titreyen ellerinde tuttuğu Sia'nın mektubunun hışırtısıyla gözlerini açtı. Derin bir nefes aldı. Noel'e bir hafta kalmıştı ve sonunda onu görmek için Hogwarts'tan gideceği günlerin azaldığını bilmek onu mutlu ediyordu. Birkaç saat önce arşiv odasını birbirine katmışlardı ama bundan zevk alamıyordu. Bir süredir sadece görükleri onu boğuyor gibiydi. Sirius ortak salonda bunun lafını yapmadan oturuyordu.
"Patiayak, fazla sessizsin. Sia gittiğinden bu yana ilk defa bu kadar durgun görüyorum seni!" diyen James'e baktı. Dalga geçmeleri olmasa onlara her şeyi anlatacaktı ama onu hep dalgaya alıyorlardı.
"Seni sıkan şey ne Patiayak? Şu gördüğün kabuslarsa..."
Remus'un araya girmesiyle Sirius başını sallamakla yetindi. Kardeşinin getirdiği soy ağacındaki Orion Black, Mortes ailesindeki Frank Mortes ile aynı sene mezun olmuşlardı. Aynı şekilde Lucretia Tayron, onlardan sadece bir sene sonra mezun olan diğer bir Slytherin öğrenciydi.
Tüm bu bilgilerle gördüğü şeylerin aslında bir nevi atasının anıları olduğunu anlaması kısa sürmüştü. Ailesinden birisiyle bu durumu tartışamıyordı çünkü onların sahte değerleri midesini bulandırıyordu.
"Onların artık kabus olmadığını anladım. Onlar bir nevi anılardı. Atam Orion Black'in anıları... Mortes ailesiyle olan durumun üzerine, sanırım onları lanetleyen benim ailem."
James sakince bakıyordu. Bilgiyi sindirmeyi bekliyordu ve Remus Sirius'un sakinleşmesi için eline bir bardak su sıkıştırmıştı.
"O zaman Mortes ailesinin hiç Black ailesi ile evlenmemesinin nedeni bu." diyen Peter ile birlikte diğerleri onu onayladı.
"İşin aslı neden sadece sen görüyorsun bu anıları?"
"Bunu bilemiyorum, Kılkuyruk. Bildiğim tek şey Orion Black'in kıskançlığı yüzünden koca bir aile üzerinde kanlı bir ritüel düzenlediydi."
Sakince konuştu Sirius. Gördüklerinin başka bir izahı yoktu. Sia'yı düşününce çektiği acıların sebebinin atası olduğunu nasıl söylerdi ona? Elindeki kağıda tekrar baktı. Güzel el yazısıyla sevgilim, diye başladığı yazılara gülerek baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Varis #Sirius Black
FanfictionGodric Gryffindor'un Varisi olmakla birlikte peşinde bir lanet ve can sıkıcı Sirius Black vardı. .......... Yorgun düşen bedeni istemsizce koridorlar arasında dolanırken bir odaya girmişti. Büyük ve odanın içerisinde bulunan tek cismin yanına doğru...