9

867 71 21
                                    

Varis - 9.Bölüm

Odasının tavanına bakarak uzun zamandır düşünüyordu. Lanete yenik düşen bedeni ve Hogwarts'tan ayrılması üzerine fazla zaman geçmemişti. Hepsi bir ay içerisinde gerçekleşmişti. O an ne kadar uzun geliyordu zaman... Ama şimdi Anastasia sessiz odasında geçen zamanı düşündüğünde o kadar da uzun olmadığını fark etmişti. Gülümsedi... Yatağında yan tarafa dönüp bir süre masasının yanındaki resme baktı. Gitmeden bir gün önce çektikleri son fotoğraftı. Göz göze geldiği Sirius'un ardından kendisini çekiştiren Lily ile kameraya bakıp gülümsemişti. Çapulcular, Lily, Marlene ve Anastasia... Tekrar yeni yeni anlaştığı çapulcular ve aşık olduğunu yeni kabul ettiği çocukla ayrılmak zor olmuştu.

Yatağında tekrar tekrar rahatsızca döndüğünde, neler olacağını düşünüyordu. Her ne olacaksa, bunu bir an önce çözmeliydi. Ne olmuştu? Böyle bir lanet tüm ailesini etkiliyordu.

"Anastasia! Büyük annen ve büyük baban burada!" Aşağıdan bağıran annesiyle birlikte kendisini yeni yeni toparlayan vücudunu kaldırdı. Hogwarts'tan ayrılır ayrılmaz direkt olarak St. Mungo Hastanesine varmışlardı. Annesinin telaşı orada çalışan tüm büyücüleri ve cadıları bir hayli germişti. Orada kaldığı süre boyunca ziyaretine gelen kuzenleriyle fazlasıysa sohbet etme imkanı bulmuştu. Birkaç gün sonra tüm Mortes ailesinin buluşma günü yaklaşıyordu ve bu yüzden büyük anne ve büyük babası erkenden gelme şerefine nail olmuşlardı.

Pijamalarını değiştirirken, hafifçe esnedi. Hala uykuluydu. Saçlarını ayna karşısında düzeltirken camının tıklatılmasıyla birlikte o tarafa döndü. Sirius'un baykuşu gagasında tuttuğu mektupla birlikte kendisine bakıyordu. Koşarak pencereden baykuşu alıp daha sonra da beslenmesi için kendi baykuşunun yanına bıraktığında, elindeki mektubu açtı.

Sia, her seferinde mektuba nasıl başlayacağımı düşünüp duruyorum. Aylak ve Çatalak'ın haberi yok ve bazen gördüklerinde ders çalıştığımı düşünüyorlar, inanabiliyor musun?

Seni çok özledim. İşin tuhaf yanı sürekli seni şu sözde lanetinle ilgili bir şeyler araştırıp okuyor olmam. Seni tekrar Hogwarts'ta görmek için elimden geldiğince çalışıyorum. Lily ve Marlene de bana yardımcı oluyor. Söylemeden edemeyeceğim... Profesör McGonagal beni okurken gördüğünde büyük bir şok geçirdi.

Söz verdiğim gibi noelde size geleceğiz çok fazla kalmadı zaten. Gün saymaya başladım.

Ailenden diğerleri, bu lanetle ilgili neler biliyorsa bana yaz olur mu? Bir çözüm bulacağız. Seni seviyorum. Ve her zaman seveceğim.

Sevgilerle,
Sirius Orion Black

"Anastasia!" Annesinin tekrar kendisine seslenmesiyle birlikte mektubu çekmecelerinden birisine koyup odasından çıktığında koşar adımlarla merdivenlerden indi. Büyük annesini gördüğünde Sia tereddüt etmeden koşarak ona sarıldığında büyük annesi genç kızın sarılmasına karşılık verdi.

"Nasılmış en sevdiğim torunum?"

Ailedeki tek kız olmakla bazı avantajları ve dezavantajlara sahipti. Öncelikle nesillerdir neden kız çocuğu olmadığını sorgulardı Anastasia, ve tabii doğal bir neden bulamazdı. Ama tek kız olmak en çok sevgiyi kapmak demekti. Kendisine fazlasıyla tölerans gösterdikleri bir gerçekti. Godric Gryffindor'un varisi, Mortes ailesinin bir ferdiydi. Her ne kadar çevredekilere göre Mortes ailesi sandığından da gizemli dursa da, aslında Mortes ailesi çok fazla tutucu bir aileydi.

Varis #Sirius BlackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin