5.5🌞Özel Bölüm

7.9K 359 139
                                    

Ralin'in Ölümünden 1 Ay Önce

~

Bu mektubu bulur musunuz bilmiyorum ama yazmam gerekiyor, bunu biliyorum.

Umarım size ulaşmıştır.

Şule bendeki garipliği fark etti. Bana daha dikkatli yaklaşıyor ama ona söylemiyorum. Söyleyemem. Kurtulamadığım çukuruma onu da çekemem.

Duru, Yağız Yiğit'le çok mutlu. Onları gördükçe mutlu oluyorum. Hayat onların yüzüne öyle masum bir sevgiyle gülümsüyor ki bu gülümseme onların yüzlerine yansıyor.

Ulaş'la kısa sürede yakınlaştık. Şule ile Ulaş evrendeki yıldızlar gibiler. Gökyüzüne baktığımızda aynıdırlar ama yaydıkları ışık farklıdır.

Her insan gruplara ayrılabilir ama yaydıkları enerji farklıdır.

Emir Ege, hastalığımı duyduğumda benim kışıma gün ışığı olan kişi... Bana sevgiyle bakıyor biliyor musun? Dünya son isteğimi karşıladı. Emir Ege benim için her zaman Apricity. Hissettiğim duygular hayata karşı kızgın olmamı engelliyor. Son ana kadar umut ettim.

Olmadı...

Annem, ablam, küçük kardeşim... Hepinizden özür dilerim çünkü yanınızda daha fazla nefes alamayacağımın farkındayım. Babamın gittiği gibi gideceğim için ve o buruk acıyı size tekrar yaşatacağım için canım öyle acıyor ki...

Ben sizi ardımda bırakmak istemiyorum. Bu düşünce canımı öyle yakıyor ki, sanki canım parçalanıyor.

Sevgili sevdiklerim, hep huzurlu olun.

- Ralin.

🌞

Yazarken Ralin'in sevgisi ve merhameti yüzünden kalbim acıdı.

Hep huzurlu olun...

Apricity 50k :')

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.

Sıkılmadığınız, iyi günler diliyorum.

Apricity. | Texting.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin