Dva odlišní lidé žijící dva odlišné životy. I přesto mají hodně společného. Jenže si to ani jeden neuvědomuje. Jsou zaslepeni nenávistí k tomu druhému. A přitom ani skoro nevědí proč. Nebo aspoň skoro. Ani jeden se na toho druhého nesnaží podívat jinak než na nepřítele. Ale v životě jsou okamžiky kdy musíme umět přežít i s člověkem kterého tak moc nenávidíme. Jsou chvíle kdy se ta takového člověka musíme spolehnout musíme mu důvěřovat.
******
Stačil jeden pohled na ni a bylo jasné že v jeho hlavě něco přeskočilo. Stačil jeden malí pohyb a on byl mimo. Stačilo a by se ho jen lehce dotkla a on přestal vnímat vše. Byla tu jen ona.
Najednou si nedokázal představit jak je možné že tuhle dívku mohl nenávidět. Najednou pro něj byla všim. Byla jeho slabina, jeho primcezna a taky bala jeho kompas který ho vedl. Byla pro něj prostě vším. Najednou si uvědomil jaký hrozný život žil bez ní.******
Byla pravda že z určitého pohledu se jí líbil vždycky. Ale nikdy ji nenapadlo nad tím víc přemýšlet. Bylo to něco zakázaného. Ale proč? Stále ji zajímalo proč ji vlastně tenhle muž dříve nenáviděl. Teď stačilo aby se ho jen dotkla a mohla vidět jak se jeho tělo napne. Jenže ona to měla podobně jen to dokázala lépe skrýt. Což bylo také divné jelikož jeho si pamatovala jako panovačného pitomce co vše skrývá za tvrdou maskou. Ale co cítil doopravdy to nikdy nepoznala. Teď to ale bylo zřetlné až moc. Dalo se v něm číst jak v otevřené knize.
******
Vše se obrací proti nim a možná že právě to je spojí. Spojí je jejich pocity bezmoci, beznaděje, samoty, sebelítosti a celkové deprese. Najednou si ti dva uvědomí kolik toho mají společného........
Jak jste si mohly všimnout příběh Lost Souls jsem smazala a Cursed pozastavila. Nevím proč ale přestalo mě to bavit navíc se mi povedlo vymyslet úplně úžasný příběh Dramione a Harmione rozhodla jsem se začít tím Dramione. Doufám že se bude líbit.
A děkuju za 4,99 K přečtení u Traitor👏
ČTEŠ
Boundaries of Hate
FanfictionHranice mezi nenávistí a láskou je tenčí než vlas a je křehčí než cokoliv jiného. A i přesto že si tihle dva myslí že navždy budou toho druhého nenávidět mílí se. Z ní se stane žena která je mnohými žadaná a je ve světě uznávaná. Z něj se stane muž...