Doma čekalo Hermionu velké překvapení. Nikdy by ji nenapadlo že by se v téhle situaci mohla octnout. Když přišla vypadalo všechno v naprostém pořádku. Svlekla si boty a kabát a vydala se do kuchyně kde se rozhodla kapku poklidit. Ale z vrchního patra uslyšela šramocení a tak se vydala nahoru. V ložnici se svítilo a tak si myslela že Ron už přišel. A taky že ano ale né sám. Vešla do ložnice kde oběvila Rona bez trička a....,,Astorie? Ronalde?" Vykřikla. Oba dva se na ni otočilj. ,,jé Hermiono neříkala si že budeš v práci do sedmy?" Ptal se jí Ron. ,,ne a to nic nemění na tomhle" řekla naštvaná Hermiona. ,,a vůbec zajímalo by mě co na to řekne Malfoy Astorie?" Zeptala se Hermiona tentokrát Astorie která se stihla obléct. ,,nic může mu to bejt někde" řekla a protahla se okolo ní a hmizela z domu. ,,to si ze mêjako děláš srandu Ronalde" zařvala Hermiona. ,,Mio nic nestalo. Nevyspali jsme se spolu je to v pohodě" říkal jí Ron. ,,ale kdybych nepřišla stalo by se to. Do haje po víc jak dvou letech vztahu a devíti letech přátelství mi uděláš tohle? To se mi snad jen zdá.... dneka aspím v pokoji pro hosty. Seženu si svůj byt a s tebou už nechci mít nic společnýho" zakřičela Hermiona. ,,jo a Bell patří mě takže si ji beru" řekla a mavla hůlkou. Všechny věci se jí přesunuli do vedlejšího pokoje kde se pak zavřela a pokoj očarovala kouzlem Ševelisimo. Když tak udělala a ujistila se že je zamčeno tak se rozbrečela. Došla ke stolu a sáhla po ingoustu a začala psát dopis.
Milá Ginny,
tvůj bratr je takový idiot že zapoměl že dnes přijdu dřív a rozhodl se že si užije. Když jsem se vrátila z prochazky na které jsem mimochodem potkala Malfoye jaka to nahoda tak jsem našla Ronalda v naší ložnici bez trička s Astorii Greengrassovou jen ve spodní prádle jak se líbají. Velice zajímave myslím. S Ronaldem už nechci mít nic společného a chtěla bych se zeptat jestli by jsi mi nepomohla se scháněním noveho domu.Tvoje Hermiona.
Dopis Hermiona dala do obálky a pak z klece vypustila sovu. ,,Mell dones to Ginny děkuju" řekla jí a privázala jí dopis k noze. Pak se převlékla a po tom co zjistila že Ron zmizel si dala večeři co jí pripravila Bell. Té vše samozřejmě řekla.
******
,,neříkala si že přijdeš až rano?" Zeptal se Draco své přítelkyně. ,,no a měl by jsi být spíš rád že jsem přišla nemyslíš?" Zeptala se Astorie otráceně. ,,ja nejsem blbej" řekl jí a zavřel se v ložnici. Už davno nyl po večeři a jediné co ted chtěl byl spanek. Večer si dal taky nějakou whiskey jelikož od setkání s Grangerovou furt přemýšlel nad tím jak se z ní stala pékná ženská. Když tam uviděl s těmi vlajícími vlasy. Musel priznat že vypadala jinak než v novinách kde měla vždy úhledně upravený drdol a tu svojí uniformičku. Teď jí vlasy ledabyle létali okolo obličeje a na sobě měla obyčejne legíny a kabát s vínovou šálou. A navíc chovala se dobře. I přesto jakým tónem s ní mluvil. ,,už zase na ní myslim" zanadával a kopl do sebe další whiskey. Začal přemýslet mad prací. Lepší než nad ní. Pomyslel si a asi po púl hodině se mu podařilo konečně usnout ale ani tak neutekl té dívce se jménem Hermiona Jean Grangerová....
ČTEŠ
Boundaries of Hate
FanfictionHranice mezi nenávistí a láskou je tenčí než vlas a je křehčí než cokoliv jiného. A i přesto že si tihle dva myslí že navždy budou toho druhého nenávidět mílí se. Z ní se stane žena která je mnohými žadaná a je ve světě uznávaná. Z něj se stane muž...