*Kapitola šestnáct*

278 13 0
                                    

Co se stalo mezi ministriní Grangerovou a zastupcem vedoucího bystrozorů panem Weasleyem? A jako roli v tom hraje pan Malfoy?



Dnes na jedné z tiskovek bylo oznameno že slečna Hermiona Grangerová se rozešla se svým dlouholetym přítelem Ronalde Weasleym. Ti to dva spolu jsou už od valky tím pádem už tři roky. Co bylo důvodem jejich rozchodu se nam nepodařilo zjistit ale je dost pravděpodobné že je do toho zamýchany i pan Malfoy.

Podle všeho je mezi slečnou Grangerovou a panem Malfoyem pouze přátelství ale je-li to pravda to nikdo neví. Nadale se budeme snažit zjistit více.

Slečna Grangerova bude s panem Malfoyem zahajovat ples.

____________________________________

,,ty jsi měla tiskovku včera a já jí mám dnes to je super" řekne ironicky Draco když sedí v kanceláři u Hermiony. ,,radím ti dej si pozor co říkáš už tohle co napsalu není nic dobrýho" řekne Hermiona a znovu projede článek. ,,oni ví snad všechno" vyjekne a hodí noviny do koše. ,,nesnáším bulvary a denního veštce. Co se mají co starat o mne a můj osobní život" řekne Hermiona a založí si ruce na prsou. ,,klid Grangerová. Ja budu muset běžet a nechat se zadupat těmi otazky" řek e Draco a zvedne se ze židle. ,,a ty se běž věnovat přípravám zítra je ples musíš vše stihnout Blais ti pomůže" řekne Draco a odejde z kanceláře. Hermiona si povzdechne a vyda se do vestibulu pomahat.

Draco mezi tím dojde na tiskovku. Není překvapením že ho oslepí foťáky. Nesnáší to a protiví se mu to. On ale narHermiony nema v planu nikoho krýt. Klidně řekne jak to bylo s jeho rozchodem a tím prozradí i rozchod Hermiony a Rona ale to mu je jedno.

,,pane Malfoy co se stalo mezi vami a slečnou Astorii?" První otáka hned osobni to jsou fakt pitomci. Pomyslí si Draco.

,,slečna Astorie" její jméno zhnusené vyplivne. ,,mne podvedla s panem Ronaldem Weasleyem" odpoví Draco.

,,byl to i důvod rozchodu slečny Grangerove a pana Weasleye?"

,,to se zeptejte slečny Grangerove ne mne tohle není moje věc" řekne Draco.

,,jaky vztah mate se slecnou Grangerovou?"

,,pokud vím tak jen přátelský. Oba jsme si nékolikrat navzájem pomohli a zname se od skoly i když jsme byly rivalové" řekne Draco a vsichni si začnou zapisovat nad čím se Draco uchechtne.

,,je pravda že budete ples zahajovat společně se slečnou Grangerovou?"

,,ano sam jsem jí to nabídl" řekne Draco.

,,jak dlouho znate slecnu Grangerovou a jam dlouho se přatelíte?" Draco protočil očima.

,,slecnu Grangerovou znám asi deset let a jak dlouho se přatelíme to netuším a myslím že otazek dnes bylo dost. Hezky den a naschledanou" Draco odešel z místnosti a za sebou slyšel vykřiky otázek a foťáky. Jak on tohle nesnášel. Kdyby mohl schova se nékde a už nikdy nevyleze jen aby nemjsel čelit novinářům vždyť jsou jak supy.

,,tak jak jsi si užil tiskovku?" Zepta se Hermiona se smíchem. ,,úplně úžasně. Astorie bud ev novinách za děvku a ja mam svou pomstu" řekne Draco. ,,ty musís vždy všem něco oplatit co?" Zeptá se Hermiona a odškrtne si nékolik položek na papíru.

,,hele ty stoly dejte támhle a hodte přes né ty přehozy od toho tu jsou" vykřikne autorativním hlasem až se lehce lekne i Draco. ,,na tvou otázku se zdržím odpovědi" řekne Draco. ,,a pozor támhle jsoj novináři" pošepta ji do ucha a ona se otočí. Opravdu míří sem cely zástup novinářů.

Hermiona se to rozhodne ignorovat. ,,Blaisi jak je na tom pódium?" Zakričí na čokoládového chlapce. ,,už je hotovo. Mikrofony jsou připraveny" přiběhne k nim Blais a sleduje zástup novinářů co si je fotí. Pak se zacne smat. ,,z Draca je celebrita" řekne a zachechta se. ,,to neni vtipný" řekne Draco i Hermiona. Pak s ena sebe podívají a vyprsknou smíchy.

Boundaries of HateKde žijí příběhy. Začni objevovat