,,nechceš jít dál?" Zeptá se Hermiona Draca. ,,nevím. To je na tobě" řekne a ona se usměje. ,,tak pojď" řekne a vejde do malé haly. ,,Bell" zakřičí. ,,během chvíle před nimi stojí skřítka. ,,prosím připrav večeři děkuju" řekne Bell. ,,jistě Hermiono hned to bude"odpoví skřítka a přemístí se do kuchyně. ,,kabat si dej tamhle ale boty srovnej nesnáším nepořádek" řekne směrem K dracovy a vydá se do obýváku. Draco ji napodobí hned jak udéla jak mu nakázala. Oba se posadí na gauč. ,,vůbec umís tančit?" Zepta se z ničeho nic Hermiona. ,,hádej jsem z čistokrevneho rodu tam je tanec něco jako život. Etiketa a bla bla bla" odpoví a ona se rozesměje. ,,v tomhle ohledu tě lituju" řekne ,,ale aspoň máš mamku" řekne a smutně se podívá na fotografii na skříňce. ,,co je s tvými rodiči?" Zeptá se jí Draco. ,,před tím než jsem se s Weasleyem a Harrym vydala na cestu za viteály jsem jim upravila paměť. Oba odceszovali do australie kde jsem je začarovala tak aby je nikdo nenašel. Jenže jsem zjistila že kouzlo nejde zrušit a já sama je taky nenašla takže vlastmě ani nevím jestli žijí" řekne a jedna slza ji steče pp tváři. Ovšem ona si ji bleskově setře tak aby ji Malfoy neviděl jenže on si jí vsimne. ,,to je mi líto Grangerová. Ale aspoň jsi měla hezke déctví to moje nestálo za řeč" řekne Draco a odfrkne si pri vzpomínce na otce. ,,večeře" ozve se z kuchyně a oba se tam vydají. ,,Hermioně lasgne moc chutnají doufam že i vám" řekne skřítka a zmizí. ,,ježis ja tu Bell miluju." Zamumla Hermiona a pustí se do lasagni. Draco jí napodobý ale před tím se lehce zasměje nad její chutí. Ma lasagne taky rad ale nikdy by to nedal takhle na jevo. ,,vážně Grangerova?" Neodpustí si ji lehce popíchnout. ,,no co jsem doma. A to že tu jsi ty je mi někde" pokrčí rameny. On se zasměje a konečně se pustí do jídla.
,,napijem se?" Zeptá se Hermiona a ukáže na vytrínu s nejlepšími whiskey. ,,jasně ale bral bych starou dobou ohnivou whiskey" řrkne Malfoy a Hermiona se usméje a vytáhne celoublahev. ,,tak to jsem zvědav. Protože vidět takhle ministrini budu první ne?" Zeptá se Draco se smíchem. ,,no......vlastné jo. Naposled když jsem se opila jsem ještě ministriné nebyla a to mě vidéla jen Ginny" řekne Hermiona a usměje se na svého společníka. Oba do sebe kopnou skleničku.,,no Weasley byl vlastně vždycky žárlivej debil. Pokažde když jsem měla nějakou pracovní schůzku nrkde mimo.mi isterstvo mé sledoval. Byla jsem jako ve vězení a vůbec jsem se nemohla odvazat" vysvětlínopile Hermiona. ,,no to ja zase mrl až moc volnosti. Astorie byla furt v práci a její vymluvy proc není doma přes noc byly čím dal amaterštější. Ta poslední byla. Mám schůzku s klintem přijdu až rano. Rovnou mohla napsat jdu té podvést prijdu rano. Ale nikdy by mě nenapadlo že zrovna s Weasleyem vždyť je to idiot nic peoti tobě" nadaval opile Draco. ,,ja s tebou souhlasím. Ale mam pocit že ja a Weasley by jsme se dřív nebo později rozešly. Byl to hroznej stereotip. Rano vstanem pusa snídaně odchod do prace. Práce. Příchod pusa večeře a spát. Ron mě nikam nebral a byla to nuda furt bej doma nebo v práci. Jsem docela rad že to skončilo" řekne nakonec Hermiona. ,,to do mr mamka zase furt hučela že Astorie je špatna a že se s ní mam rozejít ted mi furt pod noc strká jak měla pravdu. Je že ja mrl Astorii rada dokonce jsem ji nějakou dobu miloval. Ale je pravda že ted už nemiluju" povzdechne si Draco.
Tak tady máte novou kapču. Doufám že se líbí? A jak se máte? Já už jsem podlehla nemoci😅ale tak aspoň mám čas na psaní že jo😍😻
ČTEŠ
Boundaries of Hate
FanfikceHranice mezi nenávistí a láskou je tenčí než vlas a je křehčí než cokoliv jiného. A i přesto že si tihle dva myslí že navždy budou toho druhého nenávidět mílí se. Z ní se stane žena která je mnohými žadaná a je ve světě uznávaná. Z něj se stane muž...