Hermiona běhala po ministerstvu a zahajovala veškeré věci ohledně plesu. ,,Hermiono kdy si půjdem koupit šaty?" Přepadla jí v kanceláři Ginny. ,,asi odpoledne co ty na to?" Zeptala se jí. ,,souhlasím ve čtyři budu u tebe" mrkla na ni a vydala se domů. Narozdíl od Hermiony již končila. Hermiona se dala do papírování a vyřizování telefonátu. Teď když měla všechno obejitý ji čekali papíry a telefonáty s dopisi. Takže velice zajímavé odpoledne.
Ve tři hodiny se jí povedlo uvolnit z práce a celá zničená se vydala domů. Tam dorazila ve čtvrt na čtyři. Šla se tedy osprchovat a navlékla se do tepláku a trička. Udělala si jídlo které snědla a ve třistvrtě na čtyři si upravila make-up, rozpustila vlasy a oblékla do šatů. Vzala si kabát a vyšla ven. Přesně ve čtyři se u jejího domu oběvila Ginny. ,,ahoj Mio" pozdravila ji její kamarádka. ,,ahoj Ginn." Odpověděla Hermiona a pak se společně přemístili na příčnou. ,,vím o jednom obchodě. Mají tam úžasné šaty" řekla Ginn a už svou kamarádku táhla do zapadlé části ulice. Byl tam obcjod s nápisem společenské oblečení u paní Catzeové. ,,mají to tu úžasný věř mi" vysvětlila Ginn a vzala Hermionu do obchodu. Byl to malý obchod ale všude možně byly plesové šaty, obleky a společenské hábity. A všechny tyhle věci vypadali luxusně. ,,dámi co potřebujete...och samotná ministyně" oběvila se u nich starší paní. ,,budu hádat že jdete ohledně plesu na ministerstvu že?" Dodala. Dívky kývli. ,,tak pojďte sem do zadu." Řekla a dovedla je ke spoustě šatů. Dívky se začali rozhlížet. Hermiona popadla černé, bílé a béžově třipitivé šaty. Za to Ginn si vzala vínové, modré a světlounce růžové. ,,Hermiono ty černé ti strašně sluší ale ty bílé taky" říkala jí Ginn.,,tobě nejvíc sluší ty vínové určité si je vem Ginny. Za to Hermiona stále nevěděla. Všechny možnosti se jí hrozně líbily ale které si vzít....
Nakonec se rozhodla pro ty černé. ,,Ginn tak ahoj" rozloučila se Hermiona se svou kamarádkou. Doma si dala šaty do šatny a vhala si teplejší oblečení a vydala se do parku.
******
Draco odcházel z práce spokojený. Zase se mu povedlo sjednat dobrý obchod. Jeho firma byla nejúspěšnější v Anglii a to i mezi mudly. Podnikání ho prostě vždycky bavilo. Když přišel domů čekalo ho překvapení v podobě lístečku se vzkazem od Astorie. ,,mám schůzku s klientem. Vrátím se ráno" Draco protočil očima. Jasně schůzka až do rána? To si dělá srandu. Rovnou tam mohla napsat. Jdu si užít vrátím se ráno. Tohle Draca vytočilo. Schodil ze sebe oblek vzal si pohodlnější oblečení a kabá a přemístil se do jemu známého parku. Jenže nečekal že tam potká ji....
Oba dva se jen tak procházeli po parku a přemýšleli nad svými životy a nevšímali si proti jdoucího člověka. A bohužel už bylo pozdě. ,,omlouvám.." chtěl říct Malfoy ale pak si všiml do koho vrazil. ,,Grangerová?" Podíval se na ni. ,,Malfoy?" Tihle dva už se neviděli od Dracova soudu. Takže minimálně rok a půl možná dva roky. ,,co tu děláš?" Zeptal se jí Malfoy. ,,procházím se. Kousek od tud bydlím" odpověděla mu Hermiona jednoduše. ,,aha" řekl Draco. ,,přijdeš na ten ples?" Zeptala se najednou Hermions. ,,jo Astorie tam nesmí chybět jinak by mé zabila" protočil Draco oči. Hermiona si toho všimla a kapku se ušklíbla. ,,ale slyšel jsem že ty to budeš zahajovat" řekl jí. ,,jo bohužel ano. Jsem toho povinná" odpověděla mu. ,,To jsi stále s tím idiotem?" Zeptal se jí. ,,stále jsi ještě nepřišel na to jakou kravu miluješ?" Vratila mu to Hermiona. Draco jen protočil oči a pak se otočil. ,,tak zatím Grangerová" řekl a zmizel. Ani jeden si neuvědomil že tohle setkání spustilo něco co nikdo nečekal.....
ČTEŠ
Boundaries of Hate
Hayran KurguHranice mezi nenávistí a láskou je tenčí než vlas a je křehčí než cokoliv jiného. A i přesto že si tihle dva myslí že navždy budou toho druhého nenávidět mílí se. Z ní se stane žena která je mnohými žadaná a je ve světě uznávaná. Z něj se stane muž...