Bölüme başlamadan önce herkese merhaba :) Bildiğiniz üzere Mira karakterinin diğer bir adı da Berfu. Onun ağzından okuduğumuz yerleri normalde "Mira'dan" şeklinde yazıyordum ancak bu karakterin kendini Berfu adıyla tanıttığı yerleri "Berfu'dan" şekliyle yazacağım. Şimdiden bunun bilgilendirmesini yapmak istedim, keyifli okumalar! 💛
--------------------
❄️ Kahraman Deniz - Lapa Lapa ❄️
"Karanlığıma yağan kar taneleri gözlerinin içindeki ışık olur belki."
Berfu'dan
Alkan'ın bir süre sessizlik içinde durmasından sonra ismini söylemesiyle, gülümsemiştim.
" Alkan.. Güzel isimmiş."
Kahverengi kirpiklerine düşen kar tanelerini temizleyip, tebessümle bana baktı.
" Seninki de öyle, Berfu."
Bir süre sessizlik içinde beklesekte, havadaki soğuk, sessiz bekleyişlerimin önüne geçiyordu. Ellerimi bir araya getirip, birbirine sürterek kendimi ısıtmaya çalışıyordum. Nefesimi ellerime bıraktığım sırada, beni dikkatle izleyen Alkan'la göz göze geldim.
" Üşüdün sanırım. Yüzün kıpkırmızı olmuş."
Telefonun kamerasını açıp, yüzüme baktığımda üşümenin de ötesinde bir evrede olduğumu anladım.
" İstiyorsan arabamda bekleyelim. Yüzün kızarmaktan başka bir yöne doğru gidiyor çünkü."
Söylediği şeye gülerek karşılık versem de ani bir hareketle kafamı salladım. "Haklısın sanırım."
---
Arabasına bindiğimde dikkat çekmeden de olsa, arabayı incelemek istiyordum. En ufak bir eşya, bu olayın kapısını aralamak için bir anahtar işlevi görücekti. Fakat istediğim sonuçla karşılaşamamanın verdiği hüzünle eski halime geri döndüm. Onun benim bu hallerimi farketmemesini umduğum sırada göz göze gelmiştik çoktan. Dikkatle beni izliyordu.
" Sanırım kendi arabana üzüldün de öyle baktın buraya." ona vereceğim cevabı düşünürken kendi kendine bana verdiği kozla tebessüm etmiştim.
Yalanlarım gerçeklerini kar taneleriyle kapattı...
" Evet ya öyle oldu aslında. Arabam sapasağlamdı. Birden böyle bir yerde bozulmasına sinirim bozuldu. Hayır yani bozulacak başka yer mi bulamadı acaba diye düşünmeden edemedim. Ayrıca böyle arabaları görünce de kıskandım doğrusu." söylediğim şeye gülse de aklına sanki yaptığı şeylerin laneti uğramışçasına gülmesini kesti.
" İyi misin? Birden yüzün düştü. "
Gözlerini benden kaçırıyormuş gibi bir hali olsa da arkadan gelen araba sesiyle bakışlarımızı o yöne doğru çevirdik.
" İşte geldiler," dedi tekrardan gülümseyerek, "Sanırım arabamı kıskanma maceran kısa sürdü."
***
Berfu, yetkililerle konuştuğu sırada, Alkan da ona karşı kuracağı cümleleri düzenliyordu kafasında. Mimiklerinin şüphe uyandıracağı korkusu bedenini sarsa da, onun bu kasabayla ilgili hiçbir şey bilmediğini kendine hatırlatıyordu. Hiçbir şeyden haberi olmayan birisi için kendi fazlaca hırpalamıyor muydu?
Genç kadın bu süre boyunca yeni bir kimlik oluşturmuştu kendine. Arabasını gönderdikten sonra memnun bir ifadeyle Alkan'a döndü.
" 1 hafta arabasız duracağım sanırım. Benim için bu sürede uzun ama neyse. Artık işimin başına dönmem lazım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIRMIZI KAR
Hành độngBir kış günü, etraf kar altında, hava buz.. Bembeyaz kar, insanın ruhunu cezbediyor, adeta onu masumiyete çağırıyor.. Ancak yine bir kış günü o bembeyaz kara bir çift kan izi bulaşıyor ve kar kırmızının en acımasız tonuna bürünüyor... O karları mas...