VII

11.1K 555 195
                                    


civcivliruyalar:Sen bedenim oldun,ruhum oldun

civcivliruyalar:Karanlık gecemde güneş oldun

civcivliruyalar:Ben önümü bile göremezken beni düştüğüm yerden doğrulttun.

civcivliruyalar:Şimdiyse bitti diyorsun

civcivliruyalar:Gerçekten bırakıp gidiyor musun?

civcivliruyalar:Sen ilk öptüğüm,dokunduğum

civcivliruyalar:Hakkında durmadan hayaller kurduğum

civcivliruyalar:Ben aşk denen o ünlü kelimenin sözlük anlamını senin kollarında buldum.

kediciklimasallar:Noluyo sabah sabah aşka mı geldin?

civcivliruyalar:Zaman,mekan fark etmez. Ben sana her zaman her yerde aşığım.

kediciklimasallar yazıyor...
kediciklimasallar yazıyor...
görüldü...
kediciklimasallar çevrimdışı...

Kaşlarımı çattım ve oflayarak telefonu elimden bıraktım. Teyzem yine işte olduğu için evde tektim. Bugün sadece evde oturup kendime zaman ayırmak istiyordum. Birkaç test çözdükten sonra televizyon izlemeye koyuldum. Dışarıdan keskin bir ses gelene kadar. Bir araba sesiydi. Merak edip camdan dışarı baktığımda curcuna olduğunu fark edip dışarı çıktım.

"Ne oluyor teyze?" diye sordum yanımdaki kadına.

"Bu cani adam küçücük kediye çarptı,üstüne üstlük umursamadan kaçmaya çalışıyor."

Sinirle kaşlarımı çattım. Hayvanlar en zayıf noktalarımdan biriydi. Adamın karşısına geçtim.

"Siz nasıl bir insansınız ya? Bari hastaneye götürün. Küçücük kedi size ne gibi bir zarar verebilir? Hadi çarptın,hastaneye götürmek bu kadar zor mu? Nasıl olsa o bir kedi,bana hiçbir şey yapamaz,ceza da almam kafası. Bu duygusuz bir şerefsiz olduğun gerçeğini değiştirir mi? Orospu çocuğu." diyerek arkamı döndüm ve kedinin yanına koştum. Kalabalık dağılırken ben kedinin başucunda oturmuştum. Kediyi canını acıtmadan kucağıma aldım ama canının yandığı çok belliydi. Hastaneye götürsem kimse ilgilenmezdi. Veteriner nerede onu da bilmiyordum. Çaresizce kedinin inleyişlerini izliyordum. Gözlerim dolmuştu. Canı çok yanıyordu. Hıçkırarak ağlamaya başladım.

"Nehir! Ne oluyor burda? Neden ağlıyorsun?"

Batın'ı görmemle birlikte ayağa kalkıp ona sarıldım. Omzunda ağlamak...Onun omzu benim için en büyük ilaçtı ve onun omzunda ağlamak bana iyi gelen şeylerden biriydi.

"Kızım,neden ağlıyorsun? Konuşsana,ne oldu?"

Kediyi işaret ederek burnumu çektim.

"Bir adam kediye çarpmış,hastaneye götürsem kimse ilgilenmezdi ki,veterinerin yerini de bilmiyorum,küçücük bir kedi kucağımda acıdan inliyor ama ben bir şey yapamıyorum Batın,lütfen o ölmesin."

Bana o kadar güzel baktı ki...Size nasıl anlatayım,o bakış beni dünyanın en değerli insanı olduğuma inandırdı. O kadar güzel,o kadar derin baktı ki..Aşık olduğum insanı doğru seçtiğime bir kez daha emin oldum.

"Güzelim tamam ağlama. Ben biliyorum veterinerin yerini,10 dakikalık yok. Sakin ol tamam,ölmeyecek."

Yanımdan geçip kedinin yanına gitti. Tişörtünün alt kısmından bir parça yırttı ve kedinin kanayan yarasına bastırdı.

"Gidene kadar idare eder." dedi ve kediyi kucağına aldı. Darmadağın olmuş bana baktı ve elini belime koyarak benimle birlikte yürümeye başladı. O kadar güzel bir kalbi vardı ki,aşıktım. Gerçekten ben bu çocuğa aşıktım. Sert duruşunun altındaki o masum Batın'a aşıktım ben.

Veterinere geldik. Biz kapının önünde beklerken doktor kediyle ilgileniyordu.

"İyi olur değil mi?"

"Olacak. Umarım."

Burukça gülümsedim.

"Sen çok iyi birisin."

Gülümsedi.

"Küçük bir kedi için bile dakikalarca hıçkırarak ağlayan sensin ama iyi olan ben miyim? Bence tam tersi.."

Gülümsedim. Sustum,cevap veremedim. Keşke o an anonim benim diyebilseydim,keşke onu öpebilseydim. Keşke.

Birkaç dakika sonra doktor kapıdan çıkınca Batın'la ben ayağa kalktık.

"Kedi size mi ait,yoksa sokakta mı buldunuz?" Batın bana baktı. Ben gözlerim dolu bir şekilde olayı açıkladım.

"Kedinin yarası biraz derindi ama müdahale ettik merak etmeyin. Artık burda kalsa iyi olur,isterseniz de ziyarete gelebilirsiniz,buraya getirdiğiniz ve onu kurtardığınız için size çok teşekkürler gençler."

Gülümsedim.

"Asıl biz teşekkür ederiz,onu iyileştirdiniz."

Bu olayda hallolmuştu. Batın yeniden benimle birlikte evime yürüdükten sonra ayrıldık ve ben eve girdim. Bir şeyler anlaşılmasın diye telefonumu açtım.

civcivliruyalar:Görüldü mü? Peki.

kediciklimasallar:Civciv.Ben sanırım aşık oluyorum.

civcivliruyalar:Tekrar tekrar Melisa'ya mı?

kediciklimasallar:Kim olduğunun ne önemi var?

civcivliruyalar:Çok önemi var.

kediciklimasallar:Çok güzel birine aşık oluyorum. Ama bunun dış görünüşüyle bir ilgisi yok. Kalbi,gülüşü...Her şeyiyle güzel birine aşık oluyorum.

civcivliruyalar:Ve seni her şeyiyle seven birine bunu anlatıyorsun. Teşekkürler kedicik. Parktan sonra yeniden kalbimi siktiğin için teşekkürler.

civcivliruyalar çevrimdışı...

Yorumlarınızı ve votelerinizi bekliyorum. Görüşmek üzere💛

civciv | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin