XVIII

8.9K 464 96
                                    


1 hafta sonra

"Sıraya geçin.Kimse birbirini kaybetmesin. Oraya gittiğimizde de kimse birbirinden ayrılmayacak. Hadi bakalım. Sırayla ve yavaş yavaş binin."

Ebru Hoca'nın dediklerini dinledikten sonra uygulamayacak olanlar hızla otobüse bindi. Ben en arkada kalabalığın girmesini bekliyordum. En son bindikten sonra boş yer kalmadığını gördüm ve telaşlandım. Bir dakika. Boş yer vardı. Oraya ilerlediğimde Batın'ın yanının boş olduğunu gördüm. Ona baktım. Müzik dinleyip camdan dışarıyı izliyordu. Camdan yansımamı görüp ona baktığımı anladı. Bana baktı. Birkaç saniye bakıştıktan sonra sonunda konuşabilmiştim.

"Oturabilir miyim?"

İçeri hızla giren Buse boş kalan yerden hızla Batın'ın yanına oturdu. Sövmemek için dudaklarımı ısırıyordum. Aptal kaşar. Yapmacık bir şekilde bana bakıp gülümsedi.

"Oturamazsın tatlım. Çünkü artık burası benim yerim."

Yapmacık gülüşüne yapmacık bir şekilde karşılık verdim. Batın'a baktığımda hiçbir şey yapmadığını fark ettim. Resmen Buse'ye kalk bile diyememişti. Aptal. Batın'a buruk bir şekilde gülümsedim.

"Bana fark etmez. Yer senin olsun." dedim Buse'ye ve arkamı döndüm. O sırada Görkem bana göz kırptı ve onun yanında olan boş yere oturdum. Keyfim kaçmıştı daha kampa gitmeden. Cam kenarına geçtim ve kulaklıklarımı alıp takmaya başladım. Koltukların arasından Batın'ı görebiliyordum. Yaşasın kısa boylu olmak. Bacaklarımı koltuğa yasladım. Görkem gülümseyerek bana bakıyordu.

"Sen baya sinirlenmişsin. Şu hale bak. Domates olacaksın sinirden."

Kaşlarımı çattım.

"Ne alakası var be? Sadece o kızı hiç sevmiyorum. Yapmacık. Yüzüne on ton şey sürüp doğal olacağını sanıyor."

Başını salladı.

"Katıldım."

Omzumu silktim ve mesajlar kısmını açtım. Allahım gerçekten cesaretimden öpecektim.

civcivliruyalar:Bana bak oğlum

civcivliruyalar:O siktiğimin kızı beni sinirlendirmesin

civcivliruyalar:Onun o protez tırnaklarını alıp bir yerlerine sokarım

civcivliruyalar:Kafasını duvara sürte sürte alev çıkartırım.

civcivliruyalar:Kaşar.

Gülümsedim ve içimi döktüğüm için rahatladım. Aslında rahatlamadım,onun saçını yolduktan sonra rahatlayacaktım. Kafasını duvara sürtmek istiyordum ciddi anlamda. Batın'a baktığımda gülümseyerek mesajı okuyordu. Bu hoşuna mı gitmişti? Allahım sabır...

kediciklimasallar yazıyor..

kediciklimasallar:Buralarda bir yerlerdesin ve seni bulacağım.

Alaycı bir şekilde gülümsediğimde Görkem bana baktı. Hem onunla sohbet ediyordum,hem de Batın'la konuşuyordum.

civcivliruyalar:Bulamazsın,göremezsin. Görmek istemiyorsun çünkü.

civcivliruyalar:Özür dilerim

civcivliruyalar:Melisa gibi,Buse gibi olamadığım için

civcivliruyalar:Ben uzaktan sevmeye alışkınım.

civcivliruyalar:Kalbimin her ân,her yerde kırılmasına alışkınım.

civciv | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin