X

11.6K 526 581
                                    


Uzun bir bölüm sizi bekliyoor,ayrıca sonda bir süprizim var,iyi okumalar canlarım🖤

***

"Nehir,beni daha fazla sinirlendirme istersen kızım. Ne demek orda kalıp okumak istiyorum ya? Çabuk buraya dönüyorsun,teyzen senin için gerekli olanı yapar."

Oflayıp puflamaya devam ettim. Burdan dönmek istemiyordum. Batın'a ulaşabilmişken,ona ilk kez bu kadar yakınlaşmışken okul yüzünden dönmek istemiyordum.

"Anneciğim,inan bana bu okul İstanbul'un en iyi okulu. Ne olur bırak bu dönemi burda geçireyim. Ya sana söz veriyorum haftasonları sizi görmeye geleceğim ve derslerime çok ama çok çalışacağım. Gerçekten,yemin ederim ya vallahi billahi annecim daha ne diyeyim?"

Nefes nefese kalmış bir şekilde anneme iknalarımı sıralarken teyzemin koltukta oturup güldüğünü görünce somurttum. Teyzem telefonu isteyince ona verdim.

"Ablacım,Nehir haklı. Ve geldiği günden beri ders çalışırken burada daha verim aldığını görüyorum. Gerçekten. Eğer sende izin verirsen,bu dönem burada kalsın. Emin ol geçimle ilgili hiç sorunumuz olmaz. Çok iyi anlaşıyoruz onunla. Evet."

Gülümsedi teyzem. Oha? Yoksa izin mi vermişti?

Teyzem annemle veda konuşması yapıp telefonu kapattıktan sonra teyzemin tepkisini ölçerek yüzüne baktım birkaç saniye.

"Teyze bir şey söylesenee!"

Teyzem yüzünü asınca gözlerimin dolduğunu hissettim. Anne gerçekten mi?

"Nehircim,annen ve baban onların yanında olmadığın için huzursuz olmuşlar. Bu yüzden yarın geri dönmeni istediler. Üzgünüm çiçeğim,ben de bunu istemezdim."

Resmen ağlayacaktım,resmen. O anda teyzemin kahkaha attığını görünce şok içinde teyzeme baktım. Kandırdığı şeye bakın...

"Ya teyze yaa!!"diyip hafifçe bir yastık attım.

"Şaka yaptım şaka,izin verdi annen. Bak görüyor musunuz Nehir Hanım? Aşık olduğunuz çocuk için nelere katlanıyoruz burada. Değerini bilsin artık."

Ben onun için Nehir'dim,evet ama ben onun için civciv olmak istiyordum. Nehir'i güzelliği için değil,civcivi kalbi,ruhu,aşkı için sevsin istiyordum. Ben onun civcivi olmak istiyordum. Sadece onun.

"Benim çıkmam gerek şimdi. Dikkatli ol,dışarı çıkacaksan anahtarı unutma,ders çalış. Ha bir de şu yeni okul işi için okulla görüşmem gerekiyor. Görüşürüz tatlım." diyip yanağımdan öptü,ben de öptüm. Teyzem gittikten sonra televizyonun karşısına oturdum ve saçmasapan bir program açtım. Elime telefonumu aldım.

Kedicik beni engellemişti,bu yüzden ona dair bir mesajım yoktu ama Batın whatsapptan mesaj atmıştı. Ona çok kırgındım,sövmemek için zor duruyordum. Civciv olduğumu belli etmeden...Gerçekten bu kadar yakınında olup,beni görmemesi aptallıktı. Görmek istemiyordur belki de,bilemiyorum. Mesaja baktım. Yarım saat önce yazmıştı.

Batın:Günaydın Nehir,arkadaşlar bu akşam Dolu Kadehi Ters Tut konseri için konser bileti almışlar,bir tane fazladan biletimiz var. Şarkılar diyince aklıma sen geldiğin için,sana yazmak istedim. Gelebilirsen bekleriz.

Gülümsedim. Ben bu çocuğa aşıktım. Aşık. Resmen konser bileti almışlar ve çevresinde o kadar kız arkadaşı olmasına rağmen kalan bileti bana getirmiş,şarkılar diyince aklına ben geliyormuşum. Birinin şarkılar diyince aklına gelebilmek...Ne kadar özel bir şey biliyor musunuz? Ama Batın civcivi değil,Nehir'i seviyordu.

Nehir:Çok teşekkür ederim Batın teyzemin onayını aldıktan sonra gelebilirim belki apdmwğfkğqlcğqmcşq.

Hemen teyzemi aradım.

civciv | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin