Bölüm şarkıları ;
Fletcher : Princess
Camila Cabello & Grey : Crown
Ava Max : So Am I
Merhaba !
Biliyorum çok uzun süredir ortalarda değildim.Hayatımda bir kaç değişiklik oldu ve bu nedenle hikayeyi yazmayı bırakın bir kelime bile yazamayacak haldeydim.
Bu durumlar varken aynı zamanda okul sorunlarım vardı .
Ama artık buralardayım ve bölümleri düzenli bir şekilde yazacağım.Yeterli yorum ve yeterli vote gelmediğinden çok düşük olsa da sınır koyacağım ve sınıra gelmeden bölüm atmayacağım.
Anlayışlı olmanızı diliyorum çünkü sizin destekleriniz beni yazmaya daha istekli yapıyor.
Sevgilerimle...
Vote 10 / Yorum 10 (sınır)
Sınıra gelindiği an yeni bölüm gelecektir .Sizleri çok çok öpüyorum.
(Vote ve yorum sınırını bir kaç okuyucunun isteği üzerine azaltıyorum. Sınırı geçene kadar çok zaman geçeceğinden ve bu durum yüzünden yazmaya karşı hevesim azalsa da yorum gelmese bile yeni bölüm yayınlayacağımı duyurmak istedim .Sırf benim yanımda olan bir-iki okuyucu hatırına. Onları çok çok öpüyorum ve tüm kalbimle teşekkür ediyorum.İyi ki varsınız.)
Dersin bitmesine tamı tamına kırk iki dakika vardı.Profesör tarihi savaşları anlatıyordu ama benim aklım dersten çok uzaktı.Geçen gün Dimitri"nin dediklerini kafamdan atamıyordum.Bir sınav olacaktım ve ben sınavdan deli gibi korkuyordum.Daha kötüsü ise bu sınav çalışması olamayan bir sınavdı.Sınavın kendisi bile sırdı...
Bakışlarımı tekrar kolumda takılı olan saate çevirdim.Sadece on iki dakika geçmişti, bakışlarımın yönü değişti.Tahtaya odaklanmak adına büyük bir dikkat topladım.Umarım bu dersten kalmazdım.
Profesör son dakikalarda fazlaca not aldırmış bir de bunun üstüne ödevler vermişti.Keşke Prenses olarak bu derslerden kayıra bilseydim ama en çok benim iyi not almama bakıyorlardı.Amfiden çıkmış koridorda dolabıma doğru ilerliyordum,kitaplarımı bırakıp kafeteryaya inecektim. Opal büyük bir ihtimal çoktan inmiştir.
Dolabıma eşyaları koyarken Bay Dimitriyi Bayan Glorya ile taş kapının altında konuşuyor olması tuhafıma gitti.Bayan Glorya İksirler ve Işınlar dersine giriyordu Bay Dimitri ise normalde Yakın Dövüş öğretmeni olsa da asıl görevi Şovalyelikti. Kraliyet ailesini bizzat yakından koruyan Şovalye.Sanırım ona Sör Dimitri demem gerekiyordu.Farkında olmadan kendi kendime güldüğümü farkettim ve kendimi düzelttim.
Bayan Glorya bana göre pek güvenilir gelmiyordu.Büyük sınıflardan duyduğuma göre laboratuvar da siren özü ile kendine aşk-bağlama etkisi olan parfümler yaparken yakalanmış.Erkek öğretmenlerle de arası bir haylice iyi olunca aklıma tek bir soru geliyordu.
Bay Dimitriyi de mi etkisi altına almıştı?
Dimitri ile yani Bay Dimitri ile bakışlarımız kesişince önüme döndüm.Dolabımı hızla kitleyip kafeteryaya gitmek için hızla yürümeye başladım.Bay Dimitri beni ilgilendiren bir konu değilde ve bunun üstünde fazla düşünmemeliydim.
Kafeterya içerisine girip bir süre etrafı inceledim.Opal burada bir yerlerde büyük bir ihtimal bizimkilerle oturuyordu.Kafeteryanın ikinci kapısının oradaki masada olduklarını görünce adımlarımı yönlendirdim.
Opal her zamanki neşesi ile sohbet ediyor Atlasta onu dinlerken bir yandan sevgilisi ile uğraşıyordu.Dışarıdan oldukça komik duran bu halline güldüm.Yazık Atlasa !
Masaya büyük bir neşeyle oturdum "Merhaba!"
Opal iri iri bakan gözleriyle bana baktı ve genişçe gülümsedi."Hoş geldin ,nerede kaldın ya?"
Kıkırdadım "Eşyalarımı bırakıp öyle geldim. Ee sohbet konusu nedir?"Opal uzun uzun Atlasa baktı "Beyfendi savaş stratejisi dersinde yaptığımız düelloda kaybetti ve şimdide bilerek yaptım diyerek yan çiziyor" Oldukça sinirli çıkan sesi ile gözlerini Atlasa dikmişti.Atlasa döndüm oyunbaz bir tavırla "Elbette bilerek yaptım. Ben sınıf birincisiyim"
Opal hafif sırıttı "Sanırım birincisiy-dim demen gerekiyor.Sonuçta artık benim."
Şaşkınca iki atasında bakışlarımı döndürdüm "Nasıl oldu bu?Sonuçta Opal daha birinci sınıf sense ikinci."
"Fazla iyi bir performans sergiledi diyelim"Atlasın cevabı ile Opal den 'Heh' diye bir ses duyuldu.Atlas kırdığı potu son an fark etmiş olacak ki hemen atıldı"Tabii benim sayemde!"
Tüm gün boyunca derslere girmiş , kafeteryada bizim çocuklarla lak lak yapmıştık.Şimdi ise odamda sırt üstü uzanıyor Opalin attığı komik mesajlara gülüyordum.
Ben Opalin mesajlarına dalmışken kapıdan bir ses geldi.
Yataktan kalkıp kapının yanına gittiğimde öylece durdum.
Kapının altından biri bir zarf atmıştı.
Üstünde adım yazılı olan bir zarf...
Lütfen ve lütfen vote atınız , yorum yapınız . Sizden çok rica ediyorum.
Bu arada yeni bölümü yazmaya başladım :)
sizleri öpüyorum :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başlangıç(DÜZENLENİYOR)
FantasyEftelya ailesinin ondan sakladığı gerçekleri öğrenir ve gerçeklerin peşinde ilerlemeye başlar.Eftelya bir Prenses olduğunu öğrenmesiyle değişen hayatı gün geçtikçe değişmeye devam eder. Prenses olmaya daha adapte olamayan Eftelya kendini bambaşka...