Bir süredir yazar tıkanıklığı yaşadım ama döndüm işte :)
Bilgisayarım hala tamirde olduğundan telefondan yazdım , bu yüzden bölüm öncekilerden bir tık daha kısa.
Yazım yanlışı vb. Varsa kusura bakmayın gözümden kaçmış olabilir :)Lütfen boll beğeni ve yorum yapın olur mu :)
İyi okumalar dilerim...
*****
Yere devrilmemle acı acı inledim. Hızla ayağa kalkıp yumruk attım lakin ufak bir hareketle yumruğum engellendi. Tekrar yumruk atma girişiminde bulundum ama bu sefer yumruğumu yakaladı ve beni ters cevirerek kolumu sırtıma büktü.Acı ve sinirle bağırarak ayağımı kaldırım diz kapağına tekme atarak elinden kurtuldum. Hızla ona doğru dönerek tekme attım ama kaçmayı başarmıştı. Nefes nefese etrafımda döndüm ve tekme attım. Karnına gelen darbe ile geriledi ama fazla etkili olmamış olacak ki bana doğru atak yaptı. Bir kez daha tekme atacakken ayağımı yakaladı ve beni yere devirdi.
Yerde sere serpe yatarken üstüme eğilip kollarımı kafamın üstüne koyup hareketlerime engel oldu. Bacaklarıyla bacaklarımı sıkıştırarak tekme darbelerimede başlamadan engel vurmuştu.
Üstten üstten bana bakan Bay Dimitri alayla sırıttı. " Bugün gerçekten de çok çalıştın ama hala yeterli değil ". Kalkmaya çalıştım ama sıkı tutuşu yüzünden kalkmak şöyle dursun hareket dahi edememiştim. " Yeterli değil mi ?".
Tekrarladım.
"Yeterli değil mi ! Sabahtan beri çalışıyoruz ! Terden vıcık vıcık oldum ."
İnledim," Bilmediğim kaslarım bile ağrıyor !"
Sonuna doğru isyana dönen ve kısılan sesimle ellerimi bıraktı.
"Kalk duş al. Bildiğim kadarıyla bir saat sonra sizin sınıfa dersim var."
"Ne dersi? Bugün size dersimiz yok."
'Biliyorum' der gibi kafasını salladı."Yoktu zaten. Bu tatbikat gibi bir şey olacak. Sizin gerçekten gelişip gelişmediğinizi ölçeceğiz."
"Yani sınav gibi?"
Soruma cevap vermedi. Zaten belliydi bir tür sınav olduğu. Belki de bunun için tutturmuştu . Sabahın köründe odamın kapısına dikilmiş ve beni antreman yapmak için sabah köründe uyandırmıştı. Neyseki işime gelmişti. Son zamanlarda çalışmaları boşlamış ve gerilemiştim. Normalde de iyi olmamamla birlikte bu oldukça kötüydü.
Bugün en verimli antremanımızı yapmıştık. Yeni hareketler öğrenmiş bir de üstüne önceki harektleri iyice pekiştirmiştim.
Yere deviremiyordum ama karşımdakini yorabiliyor. Kendimi savuna biliyordum.
İyiydim bence. İyiydim iyi !
Kendime verdiğim onaydan sonra etrafıma göz attım.
Bay Dimitri çoktan salondan ayrılmıştı. Hala yatmakta olduğum soğuk cilalı zeminde öylece uzanıyordum. Ağrıyan kaslarımın sızısıyla yavaş yavaş yattığım yerden kalktım.
Normalde üşendiğimden spor dalonundaki ortak duşları kullanırdım ama bugün yanıma başka giysi almamıştım. Becburen odama çıkacak ve orada duş alacaktım.
Aslında daha iyi olurdu. Uzun uzun suyun altında kalır kaslarımı gevşetirdim. Biliyordum ki uzun uzun suyu izleyecek ve o geceyi düşünecektim.
Vaha'nın beni öptüğü geceyi.
Merdivenleri soluk soluğa tırmanırkern ellerimle yüzümü örttüm. Hatırladıkça kan yanaklarıma vuruyor , kan kesecekleri patlaycak gibi şişiyor ve yanaklarıma alevler veriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başlangıç(DÜZENLENİYOR)
FantasíaEftelya ailesinin ondan sakladığı gerçekleri öğrenir ve gerçeklerin peşinde ilerlemeye başlar.Eftelya bir Prenses olduğunu öğrenmesiyle değişen hayatı gün geçtikçe değişmeye devam eder. Prenses olmaya daha adapte olamayan Eftelya kendini bambaşka...