1.rész: Gyerekkorom

473 10 0
                                    

Hogyan is kezdődött ez az egész? Anya és apa 1998-ban találkoztak egy diszkóban. Apa a színművészeti egyetemen tanult, anya egy tanári iskola hallgatója volt. Apa sokáig nem tudta anyáról, hogy egy gyógyíthatatlan és halálos betegségben szenved. Ez csak akkor derült ki,mikor anya teherbe esett velem. Az orvos a saját szavaival megmondta, a betegség ennek a szakaszában már nem lehetne teherbe esnie. Mindketten nagyon aggódtak értem. De megérte az aggódás,hiszen életben maradtam csak hamarabb születtem meg.

Edit

Már megszületett a gyerek ,de el kellett vinni a gyerekosztályra. Én ott maradtam Tamással a szülőágyon. Egyre gyengébbnek éreztem magamat a szívverésem is lelassult.

- Tamás! -kiáltottam a férjemnek. Meg.. meg...fog...ok hal-ni. - mondtam ki a szavakat.

- Edit! - kiáltotta. - Kérlek ne! Mi lesz majd a gyerekkel? Ki fog rá vigyázni?

A következő pillanatban pedig sípolás töltötte be a szobát. A fekete képernyőn pedig egy hosszú, zöld vonal jelent meg. 

Tamás

Edit mellettem hunyt el. Képtelenség volt felfognom ezt az egészet. Egyedül maradtam a gyerekemmel. Nem volt neki anyja. Csak én. Kimentem a kórteremből és elindultam a gyerekosztály felé. Mivel nem tudtam,hogy merre megkérdeztem egy kedves nővérkét. Elvezetett a folyosó végére onnan pedig egy szobába. Ott feküdt Szandi. Becsövezve és gépekre kötve. Majdnem sírva fakadtam, de csak arra tudtam gondolni, hogy nem kapja el a betegséget. És élni fog.

Négy éves voltam, amikor megtudtam, hogy anya nincs. Rosszul viseltem ,de elfogadtam. Így kettőnk között elég szoros kapcsolat alakult ki. Egyszer az oviban védőnői vizsgálat volt. És ekkor derült ki , hogy én is beteg vagyok , de még az első fázisában van,tehát tünetmentes és semmi se látszik az egészből.

Itt kezdődik ez a történet. Az a harc, ami nehéz és kemény. Az, ami akár az életembe is kerülhet. De nem akarom feladni! Szeretném megpróbálni , hogy túlélem-e. Nagyon.
_________________________________________

Sziasztok!
Itt az új sztori legelső része.
Ha tetszett akkor vote-old vagy kommentelj! Nyugodtan be is követhetsz! A következő részig is SZIASZTOK!! 😊
Szandi
2020. 01. 31.

Ne hagyj el!  [ BEFEJEZETT ✔]Where stories live. Discover now