HaNa

486 32 15
                                    

Prechádzal som sa miestnym parkom v Seoule. Len nedávno som sa vrátil zo zahraničia. Pracoval som v jednej Japonskej firme a dostával som celkom slušné peniaze a teraz... Ma preložili sem do Seoulu. Pracujem z domu a niekedy idem do firmy, ktorú vlastní tá rovnaká Japonská spoločnosť Yoshida. Nesťažoval som si. Celkom mi to vyhovovalo. Práci sa venujem večer a cez deň niečo robím alebo sa len tak prechádzam.

Bol chladný November. Začal som mierne mrznúť v tom kabáte a tak som sa rychle vydal do centra hľadať dajakú kaviareň. Na moje šťastie som hneď narazil na jednu. Vyzerala celkom útulne a hneď po otvorení dverí ma ovalila vôňa kávy.

Sadol som si za drevený stôl v rohu kaviarne a obzeral sa. Steny čierne so zlatými vzrormi a občasnými nápismi. Pult bol z dreva a popri ňom boli barové stoličky. Pri pulte sa taktiež nachádzala aj menšia výloha s dobre vyzerajúcimi koláčmi. Lampy boli čierne vysiace a taktiež drevené stoli boli porozmiestňovane rôzne po priestore. Ta atmosféra tu bola naozaj príjemná a...

,,Ospravedlňujem sa za čakanie. Prajete si? " z myšlienok ma vytrhol hrubý avšak stále zamatový hlas. Zrak som presunul na pôvodcu. Chlapec... Vzrastovo nižší, no aj tak je úchvatný. Mierne dlhé blond vlasy, porcelánová pokožka, ktorá je určite jemná na dotyk. Čokoládové oči v ktorých som sa topil, zaoblený nosík, ktorý mu dodával na roztomilosti a pekne tvarované, rúžovučké pery. Je toto Anjel? Otázka je nezodpovedaná. Pri hlbšom pohľade do jeho očí, som si uvedomil, že tam nieje ani kúsok radosti. Jeho pery boli bez úsmevu a sám o sebe pôsobil ako kôpka nešťastia.

,, Prepáčte ale mám ešte prácu. Ak nemáte vybraté tak to povedzte " myšlienky boli zase prerušené jeho dokonalým hlasom a ja som si uvedomil, že naňho ako idiot civím.

,,Ospravedlňujem sa. Jedno karamelové latte, ďakujem" pousmial som sa a čakal, že mi úsmev oplatí..... Nestalo sa. Len s malým kývnutím odišiel za pult. Prečo sa neusmieva. Bolo mu snáď ublížene? Alebo sa s niekym pohádal? Je snáď takýto normálne?... Priznávam... Premýšľam nad ním až príliš. Pokojne môže mať aj zlý deň. Ugh.... Videl som ho pár minút dozadu po prvýkrát a už mi behá po mysli. Čo to so mnou robíš....

Ignorujme fakt, že mám rozpísanych asi 5 príbehov a teraz vydávam ďalší... PRÍSAHAM, ŽE SA TOMU BUDEM TIETO DNI VENOVAŤ A SNAŽIŤ SA PRIDÁVAŤ CHAPTERS AJ U OSTATNÝCH. Fakt sa o to posnažím ಥ◡ಥ. Každopádne... Ďakujem za toľko prečítaní u tých storiek. Úprimne som nečakala že to bude mať cez 1k reads. Love u guys♡

MentolSuga

You Saved Me / YoonKookWhere stories live. Discover now