YeOlHaN

219 17 10
                                    


Automaticky som k sebe pritiahol Yoongiho a skoval ho za seba.

,,Čo od neho chceš" zavrčal som nepríjemne

,,Čo od neho chcem? Stále je to môj manžel" povedal s úšklebkom a pozrel na Yoongiho, ktorý sa za mnou triasol od strachu.

,,Máš tu drzosť ho nazývať tvojím? Môžeš byť rád, že som ťa neudal" keby sme neboli v obchode, tak ho udriem.

,,Ale on je môj a ja by som si ho rád odviedol domov"

,,Snívaj. On s tebou nechce ísť" povedal som a otočil sa na Gieho ,,Povedz mu to...Nemáš sa čoho báť" zamrmlal som tak, aby to počul iba on.

,,No tak, Yoongie. Ideme" povedal a hodil po ňom vražedný pohľad. Ja sám som si z toho pohľadu nič nerobil, ale Yoongi sa triasol a skovával sa za mňa.

,,N-Nikam s-s tebou n-nejdem, Hoseok" zamrmlal. Spokojne som sa usmial.

,,Počul si" povedal som spokojne a rozišiel sa aj s Yoongim k východu.

,,Však ja si preň prídem a obaja oľutujete!" kričal na nás. Rozhodol som sa to ignorovať a Yoongiho objal okolo ramien, aby sa trochu ukludnil.

-

,,To kura je už na ceste. Mrzí ma, že ten obed nevyšiel kvôli nemu" zamrmlal som a sadol si k nemu na gauč. Odkedy sme prišli sedí na gauči zabalený v deke a trasie sa.

,,N-Nevadí" zamrmlal potichu a pritúlil sa ku mne. Okamžite som ho stiahol  viac k sebe a poriadne ho objímal.

,,Má šťastie, že sme boli na verejnosti. By som mu uštedril pár rán" zavrčal som

,,...Nie vždy bol taký. Preplo mu až  minulý rok. Dovtedy to bolo...také slniečko, ktoré by neublížilo nikomu....Bál sa aj hmyzu. Preto som sa doň zamiloval. Raz prišiel domov po dvoch dňoch. Bol u nejakého kamaráta a pomáhal mu. Pohádali sme sa, pretože som sa to dozvedel až v ten deň a ja som sa oň bál. Vtedy mi uštedril prvú facku. Odpustil som mu to, ale...Myslel som, že to bolo len pošmyknutie.....Facky pokračovali, neskôr prišli aj kopance a potom aj päste. Neviem, čo sa stalo" jedna malá slza mu stiekla po líčku. Zotrel si ju a tvár zaboril do ohbia môjho krku. 

,,Už sa báť nemusíš. Nenechám ho ti znova ublížiť" Jemne som ho pohladil po vlasoch.

,,Ďakujem" 

,,Ďakujem" 

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Oops...Tak predsa len je to Hoseokie x3

MentolSuga

You Saved Me / YoonKookOù les histoires vivent. Découvrez maintenant