YeOlNeT

163 11 0
                                    


,,Jiiin. Sme hladný" ozval sa Taehyung z obývačky. 

,,Tak zdvihnite zadky a dojdite, Už je to na stole" zakričal späť a položil na stôl posledný tanier. Z obývačky sa ozval len dupot a už tu boli všetci traja nastúpení...moment..traja?

,,Kde ste nechali Yoongiho?" spýtal som sa a obzeral sa

,,Huh? Bol za nami" povedal prekvapene Jimin. Vrátil som sa späť do obývačky a videl ho tam hamblivo stáť na mieste. Pousmial som sa nad tým, ako roztomilo vyzeral a podišiel k nemu.

,,Nemusíš sa báť. Je to v poriadku" usmial som sa a chytil ho za ručku. On sa mierne pousmial a kývol. S ním za chrbtom som sa vrátil za ostatnými a posadili sa.

,,Výborne, sme všetci. Už môžme začať jesť a boh vás opatruj ak niečo zostane. Nevaril som preto, aby zostali zvyšky. Samozrejme teba sa to netýka, Yoongie. Viem ako to máš. Dobrú chuť" povedal až príliš milo, jedine Yoongimu venoval úprimne milý úsmev a začal naberať. Všetci u stolu sme ho sledovali. Vražedne na nás pozrel a tak sme si všetci okamžite začali naberať.

,,Um...Kookie. Nabral by si mi to japchae? Ja naň nedočiahnem" zamrmlal prosebne Yoongi. Pousmial som sa naň a prikývol. Vzal som jeho tanier a natiahol sa po mise s japchaem. Nabral som mu a podal mu to.

,,Ďakujem" usmial sa a začal jesť.

Po jedle sme sa všetci zoskupili znova v obývačke a posadili si na gauč. Všetci sme sa rozprávali a smiali sa. Panovala uvoľnená a príjemná atmosféra. Dokonca aj Yoongi sa uvoľnil a zarozprával sa s Jiminom.

,,Vidím, ako sa naň pozeráš" ozval sa Jin a vytrhol ma z vlastných myšlienok.

,,Huh? Ako?" spýtal som sa prekvapene

,,Presne tak, ako sa Tae pozerá na Jimina. Priznaj si...Nie je to len kamarát" usmial sa

,,Ahh...N-Nie..S-Stále je ženatý" zamrmlal som a znova sa otočil na Yoongiho.

,,Na papieroch možno..Ale citovo určite nie. Ver mi" povzbudzújuco sa na mňa usmial a pocuchal mi vlasy.

,,Ďakujem...Teraz pôsobíš vyspelo" zasmial som sa

,,Nemáš...HEJ! Ty dieťa jedno drzé" zavrčal a ohnal sa po mne. Ja som so smiechom uskočil a zvalil sa na zem.

,,Veď počkaj!"

,,Veď počkaj!"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

MentolSuga

You Saved Me / YoonKookWhere stories live. Discover now