Sedel som na kraji postele a sledoval to maličké stvorenie, ktoré v nej spinkalo. Bol schúlený do klbka celý zamotaný v perine. Bol neskutočne roytomilý. Mal som chuť vliezť k nemu a objať ho. Bolo niečo po jednej ráno a on zaspal len pár minút do zadu. Bál sa. Bál sa, že si poň príde a ublíži mu. Od začiatku mi pripadal ako kludný človek, čo len nechce príliš komunikovať s luďmi a on popritom trpel a bál sa vlastného manžela. Síce toto celé nieje moja starosť....Tak ho jednoducho nemôžem nechať s ním.
Ráno ma bolel celý človek. Ten gauč je sakra nepohodlný a teraz by som dal čokolvek zato aby som si mohol lahnúť do postele. Naozaj som chcel ísť si lahnúť....Ale uprostred chodby ma zastavila dokonalá vôňa jedla. Kto ale varí......On sa s tou rukou naozaj snáží niečo uvariť. On sa naozaj nestará o svoje zdravie.
,,Čo robíš" trhol sebou a vylakane na mňa pozrel a všetko položil
,,J-Ja...M-Myslel som, že by som mohol urobiť nejaké jedlo a-ale ak nechceš tak je to v p-poriadku. H-Hneď to spracem" koktal vydesene. Pomaly som som šiel a chytil ho za ramena. Triasol sa...
,,Nemusíš sa báť. Je to milé od teba ale tú ruku nemôžeš zaťažovať. Takže si teraz pekne hačneš a ja ťa nakrmím. Potom si dáš sprchu a ja ti dám nejaké oblečenie" dorozprával som mu môj ,,plán" a usmial sa.
,,N-Naozaj ma nemusíš krmiť....Ani ostatné veci. Som tu ako príživník. Vrátim sa domov a bude.."
,,Nepustím ťa k nemu. Ubližuje ti a ja ho nemôžem nechať aby ti ubližoval. Takže teraz hačni a papaj" posadil som ho na stoličku a začal krmiť jedlom, ktoré tu bolo pripravené. Prekvapivo už neprotestoval a jedol. Vyzerá ako roztomilé mačiatko......Ktoré sakra dobre varí. Naozaj si ho tu nechám..
MentolSuga
YOU ARE READING
You Saved Me / YoonKook
FanfictionKeď som ťa videl prvý krát v tej kaviarni... Uchvátil si ma. Bol si krásný a krehký už na prvý pohľad.... Stále nechápem ako ti vlastný manžel mohol tak veľmi ublížiť.