YeOlIlGoB

139 12 1
                                    

,,Jungkook! Pohni si, inak budeme meškať. Chalani nás určite už čakajú" zakričal na mňa Yoongi z predsiene.

,,Už idem" odkričal som a zapravoval si košeľu do čiernych džínsov. Upravil som si ešte vlasy v zrkadle a šiel na chodbu, kde už stál netrpezlivý Yoongi.

,,Konečne" zamrmlal. S menším uchechtnutím som mu pocuchal vlasy a obul sa.

Aby som upresnil túto situáciu, dnes sme otvárali kaviareň. Ubehli už 2 mesiace od Vianoc. Len nedávno sme skončili s úpravami interiéru a Yoongi sa už nemohol dočkať otvorenia.

,,Kľud Yoongie, už tam budeme" usmial som sa naň. Ta nedočkavosť a radosť z neho priam sršala.

,,Ja viem. Ale nemôžem si pomôcť, stále nemôžem uveriť tomu, že je moja" povedal nadšene

,,Sľúbil som ti, že začneš lepší život. Toto je jeho začiatok"

-
,,Pripravený otvoriť?" Spýtal sa ho Jimin. Všetci sme stáli pred dverami.

Yoongi nadšene prikývol a otvoril dvere. Pred kaviareň postavil cedulu s nápisom ,,Open" a nadšene sa usmieval.

,,Tak a teraz už len počkáme na zákazníkov. Ešte raz ďakujem, že ste tu ochotný pracovať" usmial som sa na Taeho. On, Jin aj Jimin sa ponúkli, že tu budú pracovať. Jinovi nerobilo problém dať výpoveď v tej kaviarni.

,,Rád sa tu každé ráno zastavím po kávu" ozval sa spokojne Namjoon

,,Si tu vždy vítaný " usmial sa naň Yoongi.

,,Ludia,mali by sme sa dať do práce" povedal som pri pohlade na prichádzajúcich ľudí. Ja s Yoongim a Jinom sme šli za pult a Tae s Jiminom šli pre objednávky. Toto je naozaj nový začiatok.

MentolSuga

You Saved Me / YoonKookTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang