NeT

256 23 11
                                    

Na další deň po práci som si to hneď namieril do kaviarne. Potreboval som zistiť, prečo sa tak bál. Kvôli nemu som v noci ani nespal.

Vošiel som dnu a do nosa ma udrela ta známa vôňa typická pre túto kaviareň.

,,Ahoj, Jungkook. To čo vždy? " spýtal sa s úsmevom Jin, hneď ako ma uvidel

,, Ako vždy aj s rovnakou obsluhou" povedal som spokojene a oprel sa o pult

,, Ako inak. Ale dnes sa mi zdá čudný. Snaží sa nepoužívať pravú ruku. Nepáči sa mi to" povzdychol si a začal chystať moju objednávku

,, Včera som ho stretol v parku. Zrazili sme sa. Prišiel mi taký.... Vydesený"

,, No... Kto vie čo sa stalo. V zadu by malo byť voľno. Nechám ho to priniesť" pousmial sa. Prikývol som a šiel dozadu. Mal pravdu. Nebolo tu veľa ľudí.

Posadil som sa a dal si dole bundu. Zamyslel som sa. Ak má bolavú ruku, tak som ho mal nechať tak a nepridávať mu prácu. Chudák. Je možné žeby mu ten jeho priateľ tak ubližoval? To je blbosť. Tak roztomilej osobe nemôže niekto ubližovať.

,, Vaša objednávka, pane " ozval sa ten krásný hlas. Poďakoval som a nechal ho to položit na môj stôl. V momente ako to pokladal, jeho kľudný výraz nahradila bolestná grímasa a tácku s objednávkou pustil na zem. Pohár sa roztrieštil na milion kúskov a tekutina sa rozliala. Tácka dopadla s rachotom na zem.

,,P-Pardon " ospravedlňoval sa a začal zbierať rozbité sklo avšak porezal sa.

,, No tak, postav sa. Dorežeš sa akurát" povedal som a vytiahol ho na nohy.

,, Preboha Yoongi, ja som vedel, že ta ruka nie je v poriadku " pribehol Jin spolu s ďalším čašníkom, ktorý to začal upratovať

,,Je to v poriadku, Hyung" zamumlal potichu a sledoval zem

,, Nevyzerá to byť v poriadku. Skôr to vyzerá byť zlomené. Mal by si ísť lekárovi " povedal som a jemne mu tu ruku chytil. Zápestie mal opuchnuté a okolo pár modrín

,, Má pravdu. Musíš tam ísť" povedal Jin. On však začal krútiť hlavou a ruku z tej mojej vytrhol. Zakňučal od bolesti a chytil sa za ňu

,,Nemôžem ísť lekárovi, nechcem ísť" triasol sa a skoro vyzeral, že sa rozplače.

,, Tak choď aspoň domov.... Nie... Pôjdeš domov. Jungkook, zavedieš ho tam. A bez debat"

Ani jeden sme mu už nemohli odporovať... Teda niežeby som ja odporoval ale Yoongi áno. Ale nemal na výber. Preto teraz stojím pred kaviarňou a čakám kým sa prezlečie.

MentolSuga

You Saved Me / YoonKookWhere stories live. Discover now