YeOdEoLb

255 20 4
                                    

,,Taaaak, upratané po jedle je a teraz...Chceš si pozrieť niečo?" otočil som sa naň s úsmevom. Len pre ujasnenie, upratoval som ja. S tou rukou som mu jednoducho nedovolil robiť.

,,Pozrieť si niečo?" pozeral na mňa prekvapene. Ale not ak... Nehovorte mi, že on si nepozrel ani len tak nejaký film.

,,Nepozeral si nikdy filmy? Teda len tak z lenošenia" spýtal som sa a sledoval ho....Zavrtel hlavou...

,,Tak to si hneď ideme dať maratón všetkých Marveloviek" povedal som nadšene a ťahal ho do obývačky. Posadil som ho na gauč a prehodil cez neho deku.

,,Počkaj tu" povedal som s úsmevom. Šiel som prichystať popcorn s pitím, a hneď sa vrátil k nemu.

,,Môžme začať. Neboj sa si vziať. Je to aj pre teba" usmial som sa a vliezol si k nemu pod deku.

,,Ďakujem"  zamrmlal potichu a pohodlne sa usadil. Bol som rád, že sa začal mierne uvolňovať. 

Pustil som film a pečlivo ho sledoval. Dlho mi to však nevydržalo. Yoongi stále priťahoval moju pozornosť. Jeho očarený výraz, keď to sledoval. Očka otvorené, pusinka otvoren. Bol ako malé dieťa. A bol sakra roztomilý. Nemohol som sa ubrániť úsmevu. 

,,Sleduješ ma" ozval sa Yoongi a vytrhol ma z premýšlania. Strnul som a pohlad premiestnil do zeme.

,,P-Prepáč... Ty si...Len si...Uh...V-Vyzeral si roztomilo, keď si to tak zaujato a zároveň nadšene sledoval. Nešlo tomu odolať" zamrmlal som nervózne a skúsol si dolnú peru. 

,,J-Ja som r-roztomilý?" zakoktal nervózne. Pozrel som naň...Nemohol som si pomôcť a usmial sa. Roztomilo sa červenal a skovával do deky.

,,Ako keby ti to každý nehovoril" 

,,S-Si prvý" zamrmlal a skoval sa úplne.

,,Ah...Je smutné koľko ludí je na svete slepých...No.. Ešteže ja nie som" zasmial som sa a spokojene ho sledoval

,,...Kookie?" ozval sa po chvilke ticha a jeho hlava vykúkla z deky

,,Áno?" 

,,M-Môžem ťa objať p-prosím? A-Ale ak nechceš, tak nevadí. L-Len sa pýtam" zamrmlal potichu

,,Jasne, že môžeš. To sa nemusíš ani pýtať" Obdaril som ho jedným z mojich zajačích úsmevov.

Vzal som ho za ruku, ktorá mu trčala z deky a stiahol ho do pevného objatia. Cítil som aký bol stuhnutý. Začal som ho jemne hladiť po chrbte aby sa uvolnil. Po chvilke povolil a opatrne sa ku mne pritúlil. Ako malé mača.....Roztomilé

MentolSuga 

You Saved Me / YoonKookTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang