YeOlDaSeOt

170 13 6
                                    


Bol čas na darčeky. Všetci sme zoskupili okolo stromčeku a sadli si. Začali sme si ich medzi sebou vymieňať..teda..až na Yoongiho. Ten celý čas sedel potichu vedľa mňa a schovával pár menších krabíc, ktoré boli obalené vianočným papierom.

,,Chceš, aby som im ich dal za teba?" spýtal som sa

,,A-ak ti to nevadí..Bojím sa" zamrmlal hamblivo. Spokojne som sa usmial a jemne ho objal.

,,Nemáš sa čoho" pousmial som sa.

,,Ja viem" zamrmlal a pritúlil sa

,,Dám im tvoje a potom dám tebe ten tvoj" usmial som sa. Mierne prekvapene na mňa pozrel a potom mi podal tie krabice.

,,Ešte tu pre vás niečo je, hyungovia" usmial som sa a podľa mien na krabici som ich porozdával.

,,Kookie, nemal si si robiť toľko starostí. Ja som spokojný s tou novou sadou varešiek" ozval sa Jin a rozbaľoval to.

,,Má pravdu. Mne stačia tie knihy o bonsaiách" súhlasil s ním Joon.

,,To nie je odo mňa" povedal som s menším úsmevom.

,,Košeľa od Gucci? To....To je dokonalé" Tae si nadšene obzeral košeľu, ktorú dostal. To prekvapilo aj mňa. Nečakal som, že keď Yoongimu poviem, že Tae miluje gucci, tak mu naozaj dá niečo od gucci.

,,Bonsai? Tá je krásna" usmieval sa Namjoon.

,,Polaroid!"

,,Hry na nintendo? "

,,To sú naozaj úžasné darčeky ale od koho to je, keď nie od teba?" spýtal sa Namjoon. Ja som sa odsunul a ukázal na Yoongiho. Oni naň prekvapene hľadeli. Ako prvý sa spamätal Jimin a doslova naň skočil.

,,Hyuung. Ten polaroid je dokonalý. Moc,Moc,Moc ti ďakujem" ďa koval mu a mačkal ho v objatí. Pridal sa k nemu aj Tae, ktorý sa tam skoro rozplakal z faktu, že dostal gucci.

,,Yoongie, to si nemusel" usmial sa Jin.

,,Za toto ťa pozývame s Taem na večeru" zamrmlal Jimin a obaja ho pustili.

,,T-To nie je potrebné. Nedal som vám to preto, aby ste mi to teraz vracali" pousmial sa

,,Čo máš pre Jungkooka?" spýtal sa s úsmevom Joon.

,,Ummm...Tam je to" ukázal na krabicu. Vzal som si ju a rozbalil...Nové timberlands.

,,Yoongie..To si nemusel" zamrmlal som a pevne ho objal.

,,Nemusel...ale chcel"

Zvláštne počúvať Daechwita a zároveň písať Yoongiho ako innocent lil soft boya.

MentolSuga

You Saved Me / YoonKookWhere stories live. Discover now