,,Yoongieeee. Je čas ísť" zakričal som naň z chodby a obliekol si kabát. On ku mne dobehol aj s dvomi taškami plné darčekov, ktoré mal pre chalanov. Bolo milé, že aj keď niektorých nepoznal, tak im niečo chcel darovať.
,,Môžme ísť" usmial sa a nasadil si čapicu. Chytil ma za ruku a ťahal ma von. Zamkol som byt a spolu sme vyrazili do chladného počasia.
-
,,No konečne. Dali ste si načas" vyrútil sa na nás Jin z poza dverí a hneď nás začal objímať.
,,Už sú tu!" zakričal z chodby a bežal hlbšie do domu. Obaja sme sa vyzliekli z kabátov a vyzuli. Pozrel som na Yoongiho, aby som sa uistil, či je v poriadku. Bolo vidieť, že bol mierne nervózny.
,,Všetko bude fajn, áno? Sú naozaj v pohode a taktiež...Som tu s tebou" usmial som sa naň a pohladil ho po vlasoch. On neisto prikývol a chytil ma za ruku.
,,Ak ti to nevadí, tak sa ťa budem držať..Cítim sa potom lepšie" zamrmlal a pohľad sklopil k zemi.
,,Ale vôbec nie. Kludne sa drž" povedal som s úsmevom a vydal sa smerom do obývačky.
Všetci sedeli na gauči a rozprávali sa. Vedľa gauča bol velký vianočný stromček, kde už boli poukladané darčeky rôznych veľkostí.
,,Kookie! Konečne" ozval sa Taehyung a hneď na mňa skočil. Pustil som Yoongiho ruku a objal ho. K nemu sa pridal aj Jimin. Privítal som sa s nimi a otočil sa k Joonovi.
,,Rád ťa vidím, Hyung" usmial som sa na Joona a tiež mu venoval objatie. Potom som sa otočil k Yoongimu a pritiahol ho k sebe.
,,Chcel by som vám predstaviť Yoongiho. Jin vám ho určite spomínal. Yoongi, toto sú Taehyung, Jimin a Joon, Podotýkam, je to váš Hyung" predstavil som ich a na každého ukázal.
,,Rád ťa spoznávam, Hyungie" ozval sa ako prvý Jimin a venoval mu objatie. Yoongi ho zaskočene sledoval, ale nechal ho.
,,J-Ja vás tiež" zamrmlal stále mierne zaskočene a objatie mu nakoniec opätoval.
,,Aký je zlatý" zasmial sa Tae a tiež ho privítal.
,,Takže....To je tvoj priateľ?" spýtal sa Joon a obzeral si Yoongiho. Ihneď sme sa naň obaja otočili.
,,Nechodíme spolu" zamrmlali sme naraz. Mierne som sčervenal a pozrel inam.
,,Joon....Poď mi radšej pomôcť...Nie,nie. Radšej seď. Nemám čas ju robiť znova. Kook, k nohe"
,,Rozkaz mami" ihneď som sa vybral za ním aby som sa vyhol otázkam....
Poor Yoongie....Nechal som ho s nimi.
MentolSuga
BINABASA MO ANG
You Saved Me / YoonKook
FanfictionKeď som ťa videl prvý krát v tej kaviarni... Uchvátil si ma. Bol si krásný a krehký už na prvý pohľad.... Stále nechápem ako ti vlastný manžel mohol tak veľmi ublížiť.