Scha yang ditarik, ditolak ke sebatang pokok.
Berbaju hoodie, memakai topi.
'' Apa kau nak?!! '' - Jerit Scha sambil menangis.
'' Selalunya, Semua perempuan yang aku nak aku dapat! Kenapa kau susah sangat?! ''
Azzim.
'' Cikgu? Cikgu Azzim? '' - Scha.
'' Shhhh! Jangan Jerit Jerit boleh tak? Hahaha ''
Scha menangis teresak esak, situasi ini sama dengan situasinya dengan Haikal dahulu.
'' Cikgu nak apa dari saya! "
'' Aku nak, kau terima aku.. ''
'' dan layan aku! '' - Seorang lelaki mencelah.
Suara tidak asing lagi ditelinga Scha. Suara Fazil Haikal.
'' Ha..Haikal? ''
Scha semakin bingung dengan situasi sekarang.
'' Apa kau buat kat sini? Apa semua ni! '' - Scha.
Mereka hanya ketawa mendengar soalan dari Scha. Kebahagiaan mereka apabila melihat Scha derita.
'' Yer Muhammad Fazil Haikal dan ni abang aku Muhammad Fazil Azzim. '' - Jelas Haikal.
'' Fazil Azzim? '' - Scha menyoal.
'' Oh lupa, haritu saya bagitau awak semua yang nama saya Azzim je kan? Opsss sorry '' - Jawab Azzim.
'' Korang nak apa! Dasar keluarga psiko! '' - Jerit Scha nada marah.
'' Pam!! '' - Scha ditampar.
Azzim menyuruh Haikal memegang kedua tangan Scha dan dia mengikat kaki Scha.
'' Cikgu!!!! Tolong saya!!! ''
'' Tak payah Jerit, kau jauh dari diorang ''
Mereka berdua ketawa.
Scha hanya mampu menangis dan berharap Mirul datang tepat waktunya.
'' Kau nak siapa dulu?! '' - Bisik Haikal.
Scha menggelengkan kepalanya. Suaminya sendiri tidak pernah berbuat demikian.
''Oke oke, disebabkan aku abang. Aku yang mulakan dulu'' - Azzim
'' Eh, tak adil la. Sama sama '' - Haikal.
Mereka mengangguk dan tersenyum. Lengan Scha ditahan, perlahan lahan tudung Scha dibuka. Kini, dia hanya mampu berdoa semoga ada orang yang menemuinya.
'' Wanginya tengkuk awak.. " - Bisik Azzim.
Scha melawan dengan tenaga yang ada.
Azzim membenamkan mukanya ditengkuk Scha. Nafaz Azzim dan Haikal kini terasa ditengkuk kiri kanannya.
Kini, Azzim Merenung ke mata Scha yang penuh dengan air mata. Azzim mencium Scha sehingga menyebabkan bibirnya terluka dan berdarah. Pedihnya hanya Scha yang menanggung.
'' Scha! '' - Suara Memanggil Scha dari belakang.
Scha tidak mampu menjerit lagi. Lemah longlai badan Scha kerana terlalu takut. Hanya air mata yang mengalir.
'' Scha awak kat mana! '' - Mirul.
Tidak sempat mereka lari, guru lelaki yang ternampak mereka terus mengejar dan menangkap mereka.
'' Apa kau buat ni Azzim? Mana Scha! Kenapa kau buat aku macam ni! Tak cukup lagi ke 5 tahun lepas kau khianat aku! '' - Jerit Mirul.
'' Hahaha..Kau takkan dapat apa yang kau nak Mirul '' - Balas Azzim dengan muka selambanya.
Tumbukan dari Mirul singgah ke muka Azzim.
'' Mana Scha!!! '' - Jerit Mirul sambil menarik tengkuk baju Azzim.
'' Mati.. '' - Jawab Azzim.
'' Kau memang takguna!! ''
Cikgu Razi memegang lengan Mirul supaya bersabar dan tidak mencetuskan perbalahan.
Haikal dan Mirul dibawa ke tapak perkhemahan untuk diserahkan kepada pihak polis. Mirul masih berjalan dihutan untuk mencari Scha.
Jam menunjukkan 4am.
Mirul masih mencari Scha dimerata rata disertai beberapa orang pelajar lelaki.
'' Cikgu! Ni scha! '' - Jerit Syah.
Mirul bergegas ke tempat Scha.
'' Sayang..Bangun sayang..Yaallah..Kenapa ni! Kenapa saya perlu lalui semua ni. Jangan tinggalkan saya, saya perlukan awak. '' - Mirul sambil memeluk Scha yang pengsan.
Syah terdiam mendengar kata kata Mirul.
Sayang? Perlukan Scha? Syah tertanya tanya.Mirul mengangkat Scha dan membawanya ke hospital.
Mirul tidak lepas dari memanggil nama Scha. Meminta untuk Scha sedar dari pengsannya.
*********
'' Kringgggg Kringgggg '' - Telefon mama Ana berbunyi.
'' Hello. Assalamualaikum, ye long ada apa? '' - Mama Ana.
'' Ma, bagitau ibu yang Scha ada kat hospital sekarang '' - Suara Mirul cemas.
Mama Ana menelefon Ibu Scha dan memberitahu bahawa Scha berada dihospital. Mereka bergegas ke hospital.
Mirul dari surau melihat Mama, papa, Ibu dan angah duduk ditempat menunggu. Mirul berlari anak menghampiri mereka.
'' Ma, pa Sorry along tak jaga Scha betul2. Angah Ibu, maafkan Ijam. ''
Gugur air mata seorang lelaki. Mirul menangis meminta Maaf kepada Keluarga Scha.
'' Em sorry, siapa keluarga Azaischa? '' - Doktor.
Ibu bangun dan bercakap dengan doktor. Doktor memberi penjelasan bahawa Scha dalam keadaan stabil cuma dia trauma.
'' Alhamdulillah '' - Ibu dan Mama Ana berpelukan.
YOU ARE READING
[C] Cikgu, Boleh Jadi Bodyguard Saya?
RandomScha terpaksa berkahwin dengan pilihan Ibu, perkahwinan mereka di atas dasar perjanjian dua orang sahabat. Scha diberi pilihan antara menyambung pembelajarannya diluar negara dan berkahwin atau tidak boleh belajar di mana mana University. Siapakah l...