n o r i n a
- Szóval akkor jól érezted magadat Dominikkel?- Folytatja az evést Betta.
- Hát ja- arca felragyog.- Ne, ne is kezd! Nem találkozunk újra!
- Miért nem?
- Mert nem akarok.- Durcásan elfordítom az arcomat és elkezdek telefonozni. Még szerencse, hogy már nem eszek mert tuti elment volna az étvágyam.
Miután Dominik közölte, hogy a születési dátumomat állította be kódnak egyszerűen kiröhögtem és közöltem vele, hogy ez beteges. Nem ezen fog múlni valakinek a bizalma a másik felé.
Betta kitette a napjába, hogy velem ebédel az Okay Italiaban, amit most meg is osztok a saját profilomon is. A kép sajnos nem adja át teljesen az étel szépségét, ízét pedig semennyire sem. Én lasagnét rendeltem, míg Betta spagettit eszik.
Visszateszem telefonomat az asztalra, hogy Bettára figyeljek, aki ekkor fejezi be az evést.
***
Amint hazaérek, megszabadulok ruháimtól és felkapok egy bő pólót. Befekszem az ágyámba és elindítom a soronkövetkező részt az Elite-ből. Imádom Nadia és Guzmán párosát -hiába nincsenek hivatalosan együtt- és nagyon szurkolok nekik, de valamiért mindig úgy érzem, hogy ők sosem lehetnek boldogok együtt.
Mikor vége lesz telefonomra pillantok.
[_norina] szoboszlaidominik
Reagált a történetedre: 😍Megforgatom szemeimet de közben mégis érdekel, szóval megnyitom. Egy egyszerű, szíves szemű emoji a reakció, amit beszivelek. Gondolkozom rajta, hogy vissza kéne írnom de elvetem az ötletet. Elindítom a következő részt a Elite-ből.
Kevesebb, mint tíz perce nézem a sorozatot újra mikor az Instagram megint küld egy üzenetet.
[_norina] szoboszlaidominik
Velem mikor kajalsz ujra?Felsóhajtok és legszívesebben képen törölném annyira magabiztos.
_norina: Soha
szoboszlaidominik: Ma este?
_norina: Nem ugy volt, hogy leszallsz rolam?
szoboszlaidominik: Azt te mondtad, en azt mondtam, hogy gyere el velem randizni
Kínomban gúnyosan felnevetek. Lezárom a készüléket és újra elindítom a sorozatot miközben elkövetem azt a hibát, hogy nem némítom le a telefonomat így megint félbeszakad egy értesítés miatt az Elite. Sajnos nem köt le eléggé ahhoz, hogy képes legyek ignorálni a csipogást -vagy inkább az üzenet érdekel túlságosan.
szoboszlaidominik: Tudom, hogy jol erezted magadat
_norina: Pedig nem
szoboszlaidominik: Ferfi vagyok Norina, nem vak
Ne keresd magadatLefotózom neki a laptopom kijelzőjét és elküldöm.
_norina: Sajnos foglalt vagyok mara
szoboszlaidominik: Azt hittem dolgozol
_norina: Nem
Erre nem kapok egyből választ így a telefonomat lenémítva teszem le magam mellé és folytatom a pihenést.
***
Jó pár résszel és egy zacskó üres nachosszal később boldogan indulok a fürdőbe hajat mosni, de ekkor megszólal a csengő. Homlokomat ráncolom. Mi az Isten? Itt lakom lassan két éve és még soha senki nem csengetett be hozzám közvetlen a folyosóról. Óvatosan, résnyire nyitom csak az ajtót és szembenézek egy ismerős arccal.
YOU ARE READING
Idegen arcába bújva- Szoboszlai Dominik [Befejezett]
Fanfiction"- Higgy nekem, hogyha nem lennél képes tükörbe nézni, te sem szeretnél kamera elé állni.- Halk szavaimat az éjszaka zajában csak Dominik hallhatja. Nem messze a Raqparttól a földön ülve nézzük a hömpölygő Dunát. - Miért ne lennél képes tükörbe néz...