t i z e n n e g y e d i k

2.2K 92 2
                                    

n o r i n a

Éppen Saraht követem vissza Instagramon és válaszolok néhány üzenetre, amiket a mai napon kaptam, amikor Dominik leül velem szembe az asztalhoz. Akarva- akaratlanul is összébbhúzom magamat kicsit. Az a bizonyos eset óta két nap telt el a szükségesnél nem többet kommunikálva egymással. Óvatosan emelem fel telefonomból tekintetemet, amit Dominik barna íriszei azonnal elkapnak. Kérdően felhúzom szemöldökömet, nem vagyok képes megszólalni.

- Hogy vagy?- Pusztán ennyit mond miközben kezemért nyúl és gyengéden megfogja azt. 

- Nem tudom- és valóban fogalmam sincsen, hogy mégis mit érzek. Kissé üres vagyok.

- Tudod, még sosem találkoztam egy ilyen nővel, mint te. De még csak hasonlóval sem. Nem tudom mennyi idő lesz, mire végre megnyílsz nekem teljesen, de én várni fogok rá- nem mond a kelleténél egy szóval se többet, se kevesebbet.

Nekem ez épp elég ahhoz, hogy az eddigi zavaromból kivetkőzve kerüljem meg az asztalt és Dominik ölébe bújjak. Apró sóhajt hallok felszakadni az ő szájából miközben körém fonja kajait. Szorosan magához húzva ölel.

- Dominik- kezdek bele, de ötletem sincs mit szeretnék mondani.

- Igen?

- Köszönöm, azt hiszem- motyogom olyan halkan, hogy csodálom meghallja.

- Hoztam neked valamit- nyúl bele a fekete csapatlogóval ellátott melegítő zsebébe.

Értetlenül veszem át tőle a kis fehér Pandora dobozt. A kisördög bennem megállás nélkül mantrázza, hogy a világ legrosszabb barátnője vagyok és nem érdemlek semmit sem. Ügyetlenkedve nyitom fel a dobozt, amiben egy kövekkel kirakott D charm ékelkedik. Nem kell zseninek lennem ahhoz, hogy rájöjjek ezt a medált a karkötőmre szánta. Szó nélkül nyújtom oda neki a csuklómon lógó ékszert és a D betűt. Azonnal érti mit szeretnék, ez az utolsó charm a karkötőmön. 

Belegondolva, hogy honnan hova jutottunk egymással csak megerősödik bennem a gondolat, miszerint muszáj megemberelnem magamat és elmesélnem neki a múltamat. 



d o m i n i k

Szórakozottan ülök az öltözőben edzés után, ahol csapattársaim ugratják egymást ezzel a többieket szórakoztatva. Mosolyogva válaszolok egy már kevésbé vicces bejövő üzenetemre.

Dominik: Mit keresel te Salzburgban? 

Hirtelen Max ül le mellém kezében mobiljával. 

- Hogy van Norina?- Nem ér meglepetésként a kérdés, elvégre az ő barátnője, Kim volt az, akivel Norina kettesben maradt és azóta nem önmaga. Nem tudom mit tett vele a lány, de legszívesebben megfojtanám -na de egy nőt mégsem bánthatok.

- Jobban- nem titkolom, hogy haveromra is neheztelek ebben a helyzetben.- Miért?

- Most küldte Kim ezt a cikket- ez a női név hallatán kénytelen vagyok megforgatni szemeimet. Kit érdekel Kim? 

Vonakodva veszem ki Max kezéből a fekete készüléket, amin egy Norinához hasonlító nő és Norina egyik képe vannak bevágva egymás mellé. Azonnal a szöveg tetejére görgetek.


Heine Schwenk után Szoboszlai Dominik?

Lapunk aminap értesült arról a hírről, miszerint a magyar származású ex-modell, Csordás Norina a német sztárpolitikus, Heine Schwenk volt menyasszonya újra szerelmes. Ezúttal az FC Red Bull Salzburg csillaga,  a szintén magyar Szoboszlai Dominik a partnere. 

Csordás és Schwenk kapcsolata két évig tartott, miután a férfi megkérte kedvese kezét azonban nem tartott sokáig a boldogságuk elvégre fél évvel később felbontották az eljegyzést ismeretlen okokból.

Információink szerint a focistával való kapcsolat még igencsak frissnek mondható, de az összeköltözés már megtörtént. 


Hogy mi a faszom van?

Teljesen értetlenül adom vissza a telefont Maxnak, aki inkább némán továbbáll. Heine Schwenk neve Németországban egyenlő a mi országunkban Gyurcsány Ferencével; mindenki tudja kiről van szó. Az apjáról nem is beszélve, aki a világ legprofibb politikusaként van emlegetve a szakmában.

***

Fél órával később érek haza a megszokottnál így Norina már sejtheti, hogy valami nincs rendben. Őszintén bevallom, hogy nem túl sok kedvem volt hazajönni hozzá ezekután. Kifejezetten becsapva érzem magamat. 

- Szia- mindössze ennyit mondok, amikor belépek a lakásba és várom, hogy előbukkanjon, ami meg is történik pár másodpercen belül. Hiába békültünk ki reggel most egy újabb vita elébe nézünk.

- Szia- hajol hozzám egy csókra, ami elől elhúzom a fejemet.- Mi a baj?

- Szerintem el kellene mondanod valamit- kénytelen vagyok leülni a kanapéra, amit követ ő is. Annyira nincs ehhez kedvem.

- Mire gondolsz?

- Inkább kire.- Pontosítok, de kezdem elveszíteni a türelmemet.- Az ex-vőlegényed.- Annyira nehezemre esik kimondani ezeket a szavakat, mint még soha semmit. 

Norina bólint egyet, sóhajt majd szólásra nyitja a száját. Szemmel láthatóan ideges.

- Meg kell ígérned, hogy senkinek sem szólsz egy szót sem erről az egészről- legszívesebben rávágnám, hogy mintha nem tudná mindenki, de inkább csak beleegyezően bólintok egyet.- 2015-ben ismertem meg, amikor Németországban volt egy fotózásom. Minden oké volt nagyon sokáig. Együtt éltünk Berlinben, amikor megkérte a kezemet. Sosem volt egy túl nyugodt természet, de nem hittem, hogy valaha képes lenne bántani engem.

- Hogy micsoda?- Vágok közbe, de Norina egy egyszerű kézmozdulattal elhallgattat.

- Csak arra emlékszem az egészből, hogy veszekedtünk. Azt mondta megcsaltam, amit én cáfoltam, hiszen egy szó sem volt belőle igaz. Hazugnak nevezett és a következő pillanatban már csak a maró fájdalmat éreztem és ennyi. Utólag kiderült, hogy savat öntött az arcomba. Ötletem sincsen honnan szedte a savat vagy, hogy milyen felindulásból volt ilyen ötlete. Sosem hittem, hogy bárki képes ilyet tenni. Egy német magánkórházban ébredtem már, esélyem sem volt feljelentést tenni. A szüleim otthon voltak Magyarországon, messze tőlem. Heine és az apja azt mondták az orvosnak, hogy kísérleteztem otthon és saját magammal sikerült ennyire elbánnom. Sokkot kaptam a történtektől és elájultam. Egy millió Eurót kaptam a hallgatásomért cserébe. Szerződést írtunk alá, amely szerint magánügyi okokból fekszem kés alá és Heinevel az eljegyzésünket közös megegyezéssel felbontottuk, mivel rájöttünk, hogy nem illünk össze. Majdnem két millió Eurót kell visszafizetnem, hogyha megszegem a szerződés bármely pontját. Összeszen tíz plasztikai műtétem volt. Hat Németországban, három Amerikában egy pedig Svájcban. 2018 áprilisában kezdték őket és idén télen értek véget. Tisztán emlékszem arra, hogy elbizonytalanodtam abban, hogy aláírjam-e azt a titoktartási szerződést, de nem volt más választásom.

Köpni-nyelni sem tudok mire Norina befejezi a történetet. Reagálni akarok rá valamit, de képtelen vagyok.

- I don't know what to do
 my whole brain is crying

Idegen arcába bújva- Szoboszlai Dominik [Befejezett]Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora