Dylan
Zoals elke dag als ik mijn ogen opendoe, word ik met een glimlach wakker als mijn blik op Esmee valt die in mijn armen ligt. Gisteren was geweldig. Ze had de vlieger nogal kinderachtig gevonden, maar ik zag dat ze het echt leuk vond. Ik heb genoten van gisteren. En ik heb gewoon nog vier hele dagen met haar in dit huisje. Gisteravond waren we nogal hevig zoenend op bed belandt. Ze had me van zich afgeduwt en ze zei dat ze er nog niet klaar voor was. Stiekem baalde ik wel een klein beetje, maar ik kan het begrijpen. Het kan wachten. Ik wil eeuwig op haar wachten. Esmee schaamde zich ervoor, zag ik. Nadat ik haar nog even had gerust gesteld waren we samen weer heerlijk in slaap gevallen. Voorzichtig leg ik Esmee haar hoofd op het kussen neer en ik klim het bed uit. Ik ga haar verrassen met een ontbijtje. Zachtjes loop ik de trap af om niemand te wekken. Na een paar minuten heb ik een dienblad vol met lekkere broodjes, die we al eerder hadden gehaald, twee eitjes en ik pik nog even snel een rode roos uit de vaas op tafel die Eva er neer had gezet. Die mag ik vast wel even lenen.
Met mijn elleboog probeer ik de deur van onze slaapkamer zachtjes open te krijgen. Dat lukt niet in één keer en met een dreun gaat hij open. Shit, lekker handig weer. Esmee schiet overeind en kijkt slaperig om zich heen. 'Goedemorgen.' zegt ze met een schorre stem. Ik loop naar het bed toe en zet het dienblad naast haar neer. 'Goedemorgen, schatje.' Esmee geeft een sjor tegen mijn schouder. Ze houdt er niet van als ik haar zo noem. 'Je weet wat ik nu wil ga zeggen denk ik?' Ik knik overdreven. 'Maar je bent gewoon een schatje, dus dan noem ik je ook zo.' Ik buig mijn hoofd voorover en plant een kus op haar lippen. 'Surprise!' doel ik op het dienblad. Goedkeurend kijkt ze er op neer. 'Toe maar. Ik heb het wel met je getroffen zeg. Je kookt voor me, wat je trouwens heerlijk kan, en ik krijg nu ook nog eens ontbijt op bed. Je bent een blijvertje, hoor.' zegt ze met een grote grijns op het gezicht en ze steekt haar tong naar me uit. Ik buig me weer voorover, maar dit keer om haar te kietelen. Ze giert het uit. 'Neee! Hou op. Ik kan daar niet tegen.' Weet ze net uit te brengen. Met een grijns ga ik nog even verder. Ineens schiet haar hoofd naar voren en kust ze me kort. Als ze mijn lippen loslaat, zie ik dat ze grijnst. 'Zo kan ik je dus laten ophouden.' zegt ze lachend. Lachend druk ik een kus op haar lippen. 'Mafkees, laten we maar gaan eten. Kunnen we daarna gaan zwemmen. Dat zwembad is trouwens ook met allemaal van die warm water baden enzo.' Esmee knikt goedkeurend. 'Sounds great!.' Ik trek me weer terug en begin aan de broodjes.
Nadat we hebben gegeten en we ons hebben aangekleed, pakken we onze spullen bij elkaar om te gaan zwemmen. Esmee stond al ongeduldig bij de deur te wachten toen ik naar beneden kwam.'Hè hè. Moet er nou zo lang over doen om een handdoek en je zwembroek te pakken.' Ze steekt haar tong naar me uit. Lachend geef ik haar een klein duwtje. We stappen de auto in en we gaan op weg naar het zwembad wat toevallig in het dichtsbijzijnde stadje lag. Bij het zwembad aangekomen dook Esmee gelijk een hokje in. Ik nam het hokje ernaast. Snel trek ik mijn zwembroek aan en haal mijn handdoek uit mijn tas. Ik doe het hokje open en wacht even op Esmee. Een paar minuten later gaat ook het hokje naast me open. 'Hè hè, wat doe jij..' Ik val even stil. Mijn mond valt een beetje open en ik laat mijn ogen over haar lichaam glijden. Esmee draagt een spierwitte bikini die haar ongelofelijk goed stond. Dat was het niet echt. Haar lichaam.. Woow! Verlegen kijkt ze me aan. 'Uhh Dylan, je staart..' Beschaamd kijk ik op. 'Ja, sorry.. Maar je bent zo mooi..' Esmee glimlacht. 'Mij nu niet verlegen gaan maken hè.' Ze trekt me aan mijn hand mee naar de douches. Nog een beetje verdoofd, voel ik inene nattigheid. Mevrouw heeft me onder de koude douche gezet. Grijnzend staat ze voor me. 'Lekker hè?' Ik knik. Ineens kom ik in beweging. Ik sla een arm in het knieholtes en een arm om haar rug en ren het zwembad binnen. Gelijk loop ik met haar richting het ijskoude bad. 'Nee, Dylan!' Ze stompt tegen mijn borst aan. Lachend laat ik haar los boven het bad. Met een plons komt Esmee in het water terecht. Proestend komt ze boven. 'Lul!' zegt ze lachend. Met een plons spring ik ook het water in. Lachend kom ik boven. 'Ik vind jou ook wel lief hoor.' Ik druk een kus op haar lippen.
Na nog heel wat gezoen aan de zwembadrand en heel wat gedol onder water, kregen we trek. 'Zullen we een patatje doen ofzo? Ik zag toch net een snackbar om de hoek.' Ik knik. 'Prima.' We klimmen het bad uit en lopen weer richting de kleedhokjes. Nadat we allebei waren aangekleed, gingen we op weg naar de snackbar. 'We kunnen het wel meenemen naar het huisje. Het is toch niet zo ver. Wat wil je?' 'Een patatje pinda en een berenhap.' Ik steek mijn duimen op en loop de snackbar binnen. Ik was gelijk al aan de de beurt, want er was niemand. 'Twee keer een berenhap en twee keer een patatje met pindasaus, asjeblieft.' Ik kreeg het al gelijk mee. Met de zak in mijn hand loop ik weer naar buiten. Ik zie dat Esmee al bij de auto staat. Bij de auto neemt ze de zak van mij over en gaat aan bijrijderskant zitten met de zak op school. Ik schiet achter het stuur en we rijden weer richting het huisje.
Weer in het huisje, zien we dat Eva en Mees al aan tafel zitten. Grinnikend zet ik de zak op tafel. Twee zielen, één gedachte. Zij zitten ook aan een patatje. 'Wat toevallig. We zijn net begonnen.' zegt Eva. Wij schuiven ook aan en beginnen ook aan ons patatje. Nadat we alle vier klaar zijn, doet Mees al het afval in één zak en doet die in de vuilnisbak buiten. 'Zo, wat gaan wij doen vanavond? We zijn hier al twee hele dagen, maar we hebben nog niks samen gedaan.' zegt Mees. Ik knik. 'Filmpje doen? Ik heb er toch een zootje meegenomen.' Iedereen stemt daar mee in. We ruimen alles op en maken ons klaar voor een filmavondje.
JE LEEST
New in town
OverigNew in Town gaat over: Esmee de Wit verhuist naar Amsterdam om haar studie Biologie te gaan volgen aan de plaatselijke universiteit. Ze heeft er heel veel zin in. Ze maakt al snel vrienden en ze ontmoet Dylan. Dylan is echt de knapste jongen die ze...