Esmee
Toen we terug waren van het strand, sprongen we allebei na elkaar onder de douche. We zaten onder het zand. Daarna had Dylan weer heerlijk gekookt. Er schuilt echt een sterrenkok in hem. Dat heb ik weer getroffen. Hij had iets gemaakt dat zo'n moeilijke naam had, dat ik het alweer vergeten was. Nadat we hadden afgeruimd en afgewassen zijn we een film gaan kijken. Dylan leunde tegen de zijleuning van de bank en ik ging tussen zijn benen zitten en ik had mijn hoofd op zijn borst gelegd. Na 25 minuten hoorden we gerommel bij de voordeur van het huisje. Eva en Mees kwamen lachend binnen. Gelijk laat Eva haar blik naar mij en Dylan gaan. 'Jullie heb ik lang niet gezien. Dat is best raar. We slapen in hetzelfde huisje en ik heb jullie gewoon al sinds gistermiddag dat we aankwamen niet meer gezien.' Eva ploft in de stoel naast de bank en Mees ploft neer aan de kant van Dylan's voeten. Ik blijf gewoon ongestoord zitten. Blijkbaar begint het nu pas op te vallen hoe Dylan en ik op de bank zitten, want Eva kijkt mij raar aan. 'Heb ik wat gemist.' Er verschijnt een grote glimlach op mijn gezicht. Ik draai mijn hoofd om en druk even kort mijn lippen op die van Dylan en kijk daarna Eva weer aan. 'Wij hebben verkering.' Eva springt uit haar stoel op en druk drie dikke kussen op mijn wangen. 'Wat leuk! Ik ben zo blij voor jullie!' Mees feliciteert ons ook nog. 'Maar vertel, wat hebben jullie allemaal uitgespookt gisteren en vandaag?' vraagt Dylan met een grijns op zijn gezicht. Ik zie dat Mees rood word. 'Jullie hebben ons zeker gehoord gisteravond?' vraagt hij zachtjes. Dylan schiet in de lach en knikt. 'We zijn gisteravond wezen eten en wezen stappen en voor de rest van de avond weten jullie blijkbaar al. We komen net terug van de stad.' grinnikt Eva.
Eva en Mees zijn naar boven gegaan en hebben ons weer alleen gelaten. Zuchtend laat ik mijn hoofd weer op zijn borst vallen en richt me weer op de tv. 'Dit is echt de beste vakantie ever.' zeg ik met een zucht. Dylan streelt door mijn haar. 'Meer dan perfect. Wil je morgen zwemmen?' 'Is goed.' De film is na anderhalf uur afgelopen. Ik sta op om onze glazen op te ruimen en af te wassen. Als ik met de afwasborstel in mijn handen sta, voel ik twee handen op mijn heupen en een hoofd op mijn schouder. Zijn lippen leggen een baan af in mijn nek. 'Hou op. Ik sta af te wassen, daar moet ik geconcentreerd voor zijn.' grinnik ik. Op een gegeven moment komen zijn lippen op een plek dat mijn lichaam even doet rillen van genot. Vlak achter mijn oor. Hij merkt dat blijkbaar,want hij blijft kleine kusjes op die plek geven. Ik zucht en sluit mijn ogen. Het glas in mijn handen is uit mijn handen gevallen. Ik draai me om, om Dylan aan te kijken. Ik verdrink weer even in zijn blauwe ogen en zijn lippen verplaatsen zich naar de mijne. Ik voel zijn tong tegen mijn lippen en laat het toe. Zijn handen verplaatst hij onder mijn shirt. Alle aanrakingen voelen zo goed. Ik trek hem zo dicht mogelijk naar mij toe. Voorzichtig maakt Dylan zijn lippen van de mijne los en doet een arm in mijn knieholtes en één om mijn rug. Voorzichtig tilt hij me op en drukt zijn lippen weer op de mijne. Behendig stuurt hij met mij de trap op naar boven met nog altijd onze lippen in contact. Het lijkt wel of onze lippen twee stukjes ductape zijn die niet van elkaar afwillen. Hij opent de deur met zijn elleboog en al snel voel ik ons bed onder mijn rug. Zijn handen verdwijnen weer ons mijn shirt en maakt op mijn buik bewegingen die mijn lichaam doet kronkelen. Ik woel door zijn haren. Als hij mijn shirt over mijn hoofd wil trekken, trek ik mij terug uit de zoen. Voorzichtig schuif ik onder hem vandaan en ga op de rand van het bed zitten. Dylan komt naast me zitten en drukt een kus op mijn slaap. 'Ik weet het. Het maakt niks uit. Het kan wachten. Ik wil eeuwig op je wachten.' Er ontsnapt een zucht uit mijn mond. Hij is zo lief. De beelden van de aanrandig kwamen weer terug en de beelden van mijn vader. Die beelden die ik uit mijn geheugen wil hebben, maar dat gaat nou eenmaal niet zo makkelijk. Ik wil die beelden niet op mijn netvlies hebben als ik bij Dylan ben. Bij Dylan wil ik gewoon voelen wat ik voor hem voel. Liefde. Sterke liefde. Die beelden van mijn vader zijn slecht. Sinds mijn vader ben ik weer een jongen echt gaan vertrouwen en dan krijgt mijn vader het nog gewoon voor elkaar om mijn geluk te verpesten door wat hij vroeger met mij heeft gedaan. Ik kijk Dylan veelbetekend aan. 'Je bent lief.' Ik geef hem een kus op zijn lippen en graai naar mijn pyjama. Ik schiet de badkamer in en maak me klaar voor de nacht. Dylan doet hetzelfde na mij en schuift naast me in bed. Ik ga op zijn borst liggen en hij trekt me zo dicht mogelijk tegen zich aan. Kijk, dit wil ik voelen. Geluk. Ik wil mijn verleden achter me laten. Ik wil een toekomst met Dylan die rooskleurig is. Het liefst blijf ik voor de rest van mijn leven bij hem, want ik heb het idee dat dit niet voor even is. Dylan drukt een kus in mijn haar. 'Het komt goed, schatje. Welterusten.' Schatje. Daar word ik blij van. Ookal houd ik er niet echt van als hij me zo noemt. Met een glimlach val ik in slaap.
JE LEEST
New in town
RandomNew in Town gaat over: Esmee de Wit verhuist naar Amsterdam om haar studie Biologie te gaan volgen aan de plaatselijke universiteit. Ze heeft er heel veel zin in. Ze maakt al snel vrienden en ze ontmoet Dylan. Dylan is echt de knapste jongen die ze...