Místo kam se rád vracím

75 5 1
                                    

No na začátek bych chtěl poděkovat každýmu kdo tuhle blbynu čte.
Když sem to sem před rokem dával pochyboval sem že to bude kdokoliv číst. A teď už to má přes 160 přečtení což je podle mě úplně úžasný. Nepočítal sem ani s 10 takže vám všem moc děkuju a rád si přečtu jakoukoli kritiku nebo chválu.
Díky moc lidi.

Místo kam se rád vracím
Místo kam se rád vracím se nenachází v realném světě. Je to místo které existuje pouze v mé mysli. Je to temnota mé mysli, mé sny. Ješte lépe, od mala jsme neměl žádné sny ani noční můry. Avšak přesto je říše snů, do které se po usnutí přesunu mým oblíbeným, vysněným místem.

Je to místo kde mě netíží strasti a starosti žití. Netíží mne smrt ani neustála myšlenka na její mrazivou krásu. Ne nechci zemřít, přesto je pro mne smrt něčím uklidňujícím, namísto něčeho děsivého. Smrt není špatná věc. Čeká vsěchny a nebere ohledy stejně jako spravedlnost je slepá. Pouze ten kdo se stímto smíří a přijme to může doopravdy žít.

Ale dost o té chladné ale přesto vřelé dámě. V mém podvědodmí je toto místo místem klidu a míru. Místo kde jsem obklopen chladnou temnotou. Temnotou krásnou, čistou jako hvězdné nebe. Není zde žádný hluk je slyšet pouze tichý, příjemný šustot větru. Ano je chladná ale ne mrazivá. Je přívětivá jako jemný letní vánek který nemrazí ale krásně studí.

Obpklopen touto temnotou se cítím šťastný, svobodný a v bezpečí. Tichý vítr šeptá slova krásná, melodická a nesrozumitelná lidské mysli. Nedaleko teče řeka. Její bílí pramen svítí v temnotě jako měsíc, který vede mou cestu. Není naplněna vodou, proudí v ní klid, mír. Proto jí nazývám řekou Míru. Je to místo kde všechny obavy a problémy zmízí. Místo kde kvetou stříbrné růže leskoucí se ve svitu Míru.

Miluji plavání, pouze ve vodě se cítím doopravdy klidným. A tak se plavu v Míru a odprosťuji se od reálného světa více a více. Poslouchám krásný vítr a přeji si aby nikdy nepřišel konec. Vím že přijde a až se tak stane vzbudím se, ale do té doby můžu být v temnotě a to jest mým místem na které se miluji vracet.

BásněKde žijí příběhy. Začni objevovat