7.Pobegulja

86 6 0
                                    

Krenula sam ka skoli i posizela sam zbog one lazne zabave. Znam da sam ga bas naljutila jer sam zakljucala vrata i sigurna sam da ce biti jos vise ljut kada bude zatekao moju sobu praznu. Zelela sam da izbegnem susret sa njim pa sam izasla iz kuce 15 minuta ranije pre njegovog uobicajenog budjenja. Kada stignem kuci bicu mrtva i ubedjena sam u to i priznajem da sam preterala. Nije trebalo da kazem ono za zabave ,a bitnije od toga je da bas retko ovako pricam sa njim. On mi je otac i ja nisam trebalo ovako da pricam sa njim izgleda da nije jedini pogresio jer sam i ja bila grozna. Vidim nesto u daljini nekog neko mi mase. To je Ana!Zaboravila sam da polako sticem novu drugaricu. Nabacila sam osmeh i zagrlila je.
-Kako si?-upitala me je
-Dobro, a ti?
-Super sam-rekla je-Da li si znala da smo imali test juce?-upitala je
-Da da znam da smo ga imali i da se nisam pojavila. Nisam se pojavila jer sam....smo moj otac i ja imali goste-donekle ovo je i bila istina
-Rodjake?-upitala je
-Pa da-opet istina mozda ne cista
-Dobro je pomislila sam da si se prehladila
-Izgleda da sam prelezala test i bez prehlade-nabacila sam smekerski pogled
-Zvonilo je pa smo nas dve usle na cas i sele na svoja mesta. Nastavnica je opet krenula da predaje onu meni ne jasnu oblast i Ana se prisetila-Jos uvek ti to nije jasno ha?
-Ne uopste-odgovorila sam
-Onda ono za subotu jos uvek vazi?-upitala je
-Bilo mi je drago sto je to pitala-da naravno-odgovorila sam.
-Kada se nalazimo?-upitala je.
-Hmm...sta kazes na to da se nadjemo u pet sati kod mene kuci?-upitala sam.
-Nemam nista protiv
-Posle smo na odmoru pricale i to je tako prolazilo. Brzo smo se zblizavale, ali ne zbog mene nego zbog nje. Od danas je prva pocela sa pricom na casu i ta prica nije bila kratka. Smejale smo se na odmorima i pricale i zaista je bilo lepo i onda se zavrsila skola. Setila sam se sta ce me kuci docekati i odjednom vise nisam bila toliko srecna. Povukla sam kvaku sto sporije moguce i onda njega videla na vratima. Imao je te ljute zute oci i izgledao je kao da pomalo i gubi kontrolu. Usla sam u stan i pribila se uz zid uzimajuci kasiku za obuvanje kao nesto sto ce me odbraniti ako me on napadne. Uplasila sam se i nepomicno sa stajala uza zid gledajuci ga prestravljeno. Pogledao me je ljutito pun besa i sada je krenuo obema rukama da se drzi za glavu i zaista je zvucalo bolno. Pokusavao je da ne postane vukodlak koji je u stanju da prepolovi coveka u tri snazna zamaha. Ukoceno sam se pomerila od zida i zagrlila ga. Zarezao je, a onda me je brzo odgurnuo. Zagrlila sam ga jer sam pomislila da bi mu bilo lakse i verovano mu je bilo teze.
-Tata......zao mi je-izgovorila sam nadajuci se da ce se malo smiriti i rezao je tako jos neki minut, a onda su njegove oci dobile njihovu prirodnu boju.
-Nisi bila u svojoj sobi-naljutio se, ali ako ne nista on nije rezao.
-Odlucila sam da izadjem malo ranije
-Zar nisi mogla da mi se javis?
-Mogla sam, ali nisam htela da te budim
-Gde si bila?Zasto si pobegla iz kuce?!
-Nisam pobegla. Otisla sam u skolu.
-Zasto mi se nisi javila!?
-Zato sto nisam htela da te budim
-E pa nije tacno. Pobegla si jer se ljutis!Ti mislis da donosis pravu odluku, ali ti je ne donosis!Samo bi da razumes neke stvari i da se klonis ovoga koliko god je moguce!Zar je to stvarno toliko tesko!?
-Zar bi zaista kasnije to bilo moguce?Da se klonim natprirodnog da se klonim mojih prijatelja....tebe?
-Trazim ti da se ne mesas Grejs!Odgovaram za svoj zivot njihove zivote i tvoj, a da bude jos gore tvoj je najgore sacuvati. Danas nisam ni znao gde si!
-Znao bi da nekada razumes kako se ja osecam!
-Kako se ti osecas?Ti se osecas kao sposobna za ovako nesto?
-Osecam se bedno tata!Svi vi radite nesto bitno. Kada vi idete i pazite na grad ja idem na sastanke na kojima radim sta?Nista!Samo stojim tamo i slusam i ne shvatam cemu to ako nista necu ni raditi.
-Ti si moja cerka i trebalo bi da budes tu. To je tvoja obaveza. Znas li kako je biti roditelj?Obavljam dva posla koja nisu laka i ne stizem da radim bas sve. Mislis li da ne znam da te to povredjuje?Grejs ja znam. Znam jos od kada si bila mala da si plakala pored mame zbog onog filma koji nisam mogao da gledam.
-Ima mnogo vise od tog filma!Ti nikada nisi imao vremena za mene!Nisi mogao da me odvedes na sladoled niti na onu predstavu!Retko smo se druzili, a prvi i jedini put kada si me odveo na predstavu tog Krcka Orascica sam imala 9!
-Moj posao nije lak. Zaista sam zeleo da te vodim, ali nisam mogao. Kako postajes starija postajes i svesnija. Nadao sam se da ce ti biti lakse jer je tvoja mama uvek imala vremena za tebe.
-Ona je uvek imala vremena za mene, ali si mi i ti uvek falio!Osecala sam se gotovo kao da nemam oca!-osecala sam se kao da cu da pocnem da placem.
-Ti si zelela da provodis vreme sa mnom.....ti zapravo to i zelis jel da?Ne da budes monstum koji je polu covek?Zelis da mi budes bliza-zakljucivao je
-Poslednji put smo se druzili kada smo bili u kaficu u mom sedmom razredu. Trazim li previse?
-Cutao je i gledao me je tuznim pogledom. Obrisao mi je suzu njegovom rukom i onda me je zagrlio. Odmaknuo se kada je cuo da njegov telefon zvoni.
-Halo -javio se
-Moras da krenes. Neces verovati kada ti budem rekao....-nisam bila sigurna ko je to, ali bih rekla da je Mejson.
-Zao mi je Mejsone, ali ne mogu sada ja sam zauzet. Doci cu kasnije-rekao je
-Sta?Arci ne mozes to da uradis bitno je.
-Zao mi je-rekao je
-Arci ne-
-On je bio prekinuo vezu. Gledala sam ga cudno.
-Zasto si mu prekinuo vezu?-upitala sam
-Koliko se secam tvoj omiljeni milksejk je sa jagodom?-upitao je i onda se blago nasmesio.
-Ja sam mu uzvratila osmeh i klimnula glavom. Odvezli smo se do kafica i narucili dva milksejka. Pricali smo i smejali se i dugo se nije ovako ponasao i bila sam mnogo srecna. Pricali smo o smesnim stvarima. Bilo je divno ponovo provoditi vreme sa mojim ocem. 

Nadam se da ste uzivali i da vam se svidja i ako se pitate da li ce biti romanticnih momenata recicu da ce ih biti i to skoro i jos jedna informacija. Pokusacu da vam najavljujem kada ce izlaziti sledeci delovi i to pocevsi od sada. Sledeci deo ce izaci u subotu uvece ili u nedelju po podne. Hvala:)

Ja cu biti alfaWhere stories live. Discover now