30. Vampir u blizini

44 2 0
                                    

-Konore, hladno mi je-rekla je Lea
-Onda si trebala bolje da se obuces, uzmi moju jaknu-Konor joj je dao svoju jaknu
-Mirise na tebe-rekla je, a onda su se poljubili i to bas fino.
Samo sam okrenuo glavu da se ne vidi moj izraz lica. Ako neko nije znao kakav je osecaj kada mu je simpatija u vezi sa najboljim drugom, ja bih mogao sve da mu kazem i to detaljno. Kao da ti je srce prepolovljeno na dva dela, a na njemu je flaster. Flaster drzi ta dva dela zajedno, ali ne zaceljuje nista.
-Sta mi zapravo radimo ovde?-upitao sam
-Kalebe, mozes li jednom da ispratis nesto?-promumlao je Artur
-Sve o cemu se radi je to da ako je Dzejms vampir zar cemo stvarno uspeti mi da ga sprecimo ako oni ne uspeju?-upitao sam
-Verovatno ne-nasmejala se Lea
-Mi smo deca, a oni su odrasli. Ovo rade mozda da bi smo se mi osetili bitnima.-rekao je Konor
-I rizikovali da nam se nesto desi?-upitao je Artur
-Zele da nesto naucimo-rekla je Gabrijela
Boli me glava od svega ovoga!...Jeli to Ana, sta ona radi ovde?Mislio sam da ne voli Dzejmsa.
-Kalebe sta to radis?-upitala me je Lea
-Idem samo nesto da proverim-rekao sam
-Budi brz. Znas da bi se ljutili ako bi saznali da si otisao.- rekla je Lea, ima tako lep glas.
-Vazi-rekao sam i otisao tamo gde sam video Anu.
Bila je sa Akselom. Sta se desava izmedju njih?Pricali su normalno, sve dok me nisu ugledali.
-Kalebe sta ti radis ovde?-upitao me je Aksel
-Zar ne mogu da vidim kako je Dzejms?-upitao sam
-Trenutno ne, ni nas nisu pustili-rekla je Ana
-Dobro, a gde se on nalazi, mislim u kojoj sobi?-upitao sam
-Ja..ne-Ana je krenula nesto da kaze
-Nema veze pitacu sam-rekao sam i otisao
-Dobrad dan, kako mogu da vam po-
-Izvinite sto vas prekidam jako je bitno, moj drug je doziveo saobracajnu nesrecnu pre nekoliko trenutaka. Molim vas, recite mi koja je njegova soba.
-Nalazi se na drugom spratu, treca soba sa leve strane-rekla je
-Hvala-rekao sam i potrcao
Vampiri nemaju otkucaj srca jel da?Ako udjem samo da vidim ili virnem da li ih ima ili ne. Napokon sam nasao sobu i krenuo sam da udjem, kada me je sprecila tetkica.
-Nesme da se ulazi!-rekla mi je-Zatvori ta vrata, smesta!
Ne voljno sam zatvorio vrata i seo na stolicu cekajuci da tetkica ode, ali ta vestica je samo stojala tu gledajuci me kao dam sam joj ubio pola familije. Sta ti buljis babetino jedna, hitno mi je, tako da mrdaj odatle!Ona je onda krenula da brise pod.
-Divan dan jel da?-nasmesila mi se
Jel vi to mene zajebavate gospodjo?
-Da, da-slozio sam se
-Jel bi voleo da udjes ovde, a?-upitala je-Ja ne mogu da te pustim unutra.
-Znam-i cim sam odgovorio smislio sam plan.
Uzeo sam mobilni i krenuo da pisem Gabrijeli. I tako, za nekoliko trenutaka nesto je "iskrslo" tako da je ova zena"nazalost" otisla i cim sam se uverio da nema nikog u hodniku usao sam. Dzejms je lezao na krevetu, a doktori su razgovarali o tome kakvo je njegovo stanje. Bili su to doktor i medicinska sestra. Onaj aparat koji pokazuje otkucaje srca je pokazivao normalne otkucaje, ali morao sam da se uverim i sam da ima srce.
-Nadam se da imas predstavu sta radis-dosla je Lea
-Sta ces da uradis? - upitao sam je
Krenula je da vristi kako neki pacijent gubi otkucaje srca, tada su oboje krenuli ka toj sobi, nekako uplaseni i sporijim tempom nego sto je trebalo.
-Izvoli-nasmesila mi se i otvorila mi vrata
Oboje smo dosli do Dzejmsa i priblizavali mu se polako, svaki sekund je bio jeziviji, a Lea je gotovo drhtala. Konacno kada smo prislonili glavu mogli smo da zakljucimo da je on....

Nadam se da ste uzivali u ovom, samo se zezam nije kraj, listaj dalje:)



















Imao je otkucaje srca! On je bio covek, ja sam pogresio, a Grejs.... je u pravu. Lea mi je pokazala rukom da izadjemo. Rekla mi je da sam imao dobar plan i nameru zagrlila me je i uzivao sam u tome, a onda NARAVNO neko nas je prekinuo.
-Sam ti rekla da ne ulazis! - prodrala se ona zena
-Kalebe-rekla mi je Lea tihim tonom
-Mhhh?
-Mislim da je vreme da idemo-rekla je-Brzo
-E pa to sam i ja pomislio-nasmesio sam se i otrcali smo brzo i naravno da nije mogla da nas stigne.
Posle su se svi pojavili i moju romantocni trenuci sa Leom su se zavrsili :( ona ima decka u svakom slucaju. :(
-Kalebe jel sve u redu? - upitala me je
-Da zasto?
-Izgledas tuzno-rekla je
-Ne samo sam malo umoran-rekao sam, izgleda da neke stvari prosto nemogu da se sakriju.
Dakle na kraju Dzejms je covek, mene i Leu je tetkica prijavila dezurnom mada oni doktori nekim cudom nisu, a na kraju moje izvinjenje Grejs. Bio je mrak i malo kasno, ali sam trebao da se izvinim. Usao sam u njenu sobu dok je lezala na krevetu. Prisao sam joj polako.
-Dzejms nije vampir-rekao sam
-Znam, vec sam bila obavestena-rekla je
-Jesi li ljuta na mene? - upitao sam
-Zapravo, vise sam iznenadjena. Ne mogu da verujem da si odbio da mi poverujes. Ja se sa njim ovih dana cesto druzim, zar ne mislis da bih primetila nesto cudno?
-Samo mi je izgledao cudno jer je jedino blizak sa Akselom.
-Greske se desavaju
-Izvini sto sam posumnjao, ali samo sam zeleo da pomognem. Zao mi je ako te je to povredilo Grejs.
-Ustala je sa kreveta-Nije zvucalo kao toliko losa ideja, ali ste svi nagrnuli na njega. Mozda on zasluzuje vece izvinjenje.
-Znam, zao mi je.
Posle tog mog zao mi je, ona je samo stajala tu i nije se mrdnula. Premisljao sam se da ako uradim ovo da li ce me gledati istim ocima, ali svejedno sam uradio to. Prisao sam joj i poljuvio je u obraz. 
-Vidimo se-rekao sam.
Onda sam brzo otisao iz njenog stana. Cuo sam je. Bila je presrecna i ne zato sto je u pravu, ne zbog izvinjenja, to je bilo jer sam je poljubio. Bas kako sam se plasio ovo je pogresno razumela. Bice da je ovo moje izvinjenje od sonva.
-I kako je bilo? - upitao me je Konor
-Divno-prevrnuo sam ocima-Ona misli da ima nesto izmedju nas.-rekao sam
-Mislis na zid?-zezao me je Konor
-Nije trebalo ovako da ispadne-rekao sam
-Sta ces? Ako ne nista barem se lepo slazete ponovo.-rekao je
-Da, ali sada misli koliko sam ja romantican sto sam je poljubio u obraz. - rekao sam
-Ooo pa mozda i jesi-rekao je
-Ne zafrkavaj me!Znas sta ja mislim o njoj?
-Ne znam odakle ti ideja da ce poljubac da je ucini da shvati koliko si ti dobar drug.
-Nije bilo u usta
-Pa ako bog da....
-Nemoj!
-Cuj kako veselo skakuce po sobi. Mnogo si je usrecio zbog ovoga. Mozes li barem da se ne nerviras zbog toga?Volis da usrecujes ljude, a upravo si mnogo usrecio svoju najbolju drugaricu.
-Izgleda da si u pravu. Hajde idemo.-mada iz nekog razloga.......nije mi krivo zbog poljupca ;)

Nadam se da ste uzivali i u ovom delu. Sledeca dva dela ce biti povezana isto kao i ova dva i imacace veze sa problemom koji ce se saznati odmah cim se zavrse. Takodje.......naslov ovog dela nije laz, vampir je blizu Hvala :)

Ja cu biti alfaWo Geschichten leben. Entdecke jetzt