10.Nova okolina

68 4 0
                                    

-Grejs da li si znala da treba da idemo negde danas?-kritikovao me je Kaleb dok sam ja ispirala usta.

-Znam, ali me molim te pusti da se spremim umesto sto obleces oko mene kao neka dosadna svraka.-potrcala sam do svoje sobe i brzo se presvukla.

-Ljudi hocemo li?-upitao je Konor.

-Samo ako se Grejs spremila-rekao je Kaleb.

Nisam sigurna, ali mislim da sam  pocrvenela ili nesto slicno.

-Idemo onda-rekla sam i svi smo izasli, a moj tata nam je pozeleo lep dan u skoli.

-Znate kada smo svi ovako izasli zajedno izgledalo je kao jedan potpuno obican dan-rekla je Lea.

-Takvi su jedni od retkih.-nasmejao se Konor.

Posle nekog vremena smo stigli u skolu.

-Drago mi je sto sam sa vama u istoj srednjoj skoli.-rekla sam.

-I meni je drago.-slozio se Kaleb.

Izgleda da su se moja osecanja prema Kalebu vratila. Opet se osecam nervozno i blesavo u njegovoj blizini.

-Grejs nervozna si jel da?-upitao me je Kaleb.

-Ehh...da -odgovorila sam.

-Osecam tvoje srce kako lupa. Smiri dodzivljaj Grejs.-rekao je.

-Dobro dakle srecan ti prvi dan u novoj skoli i lepo se provedi. Nadam se da ce ti biti bolje ovde i da ces ostati ovde.-naasmesila mi se Lea.

-I ja se takodje nadam da ces se lepo provesti.-rekao je Konor.

-Izvinite me ljudi, ali moram da uradim nesto...znate vec.-rekao je Kaleb i onda je potrcao.

-U svakom slucaju hvala vam ljudi to mi znaci.-rekla sam.

Mislim da sam to rekla malo previse neuverljivo jer me je povredilo sto je Kaleb jedina osoba koja mi nista nije rekla.

-Ne brini Grejs. Kada se bude vratio lupicu mu takvu cvrgu da je se nece resiti nedeljama.-uveravao me je Konor.

-Hvala-to je bilo sve sto sam rekla.

Onda smo morali da udjemo i svako je isao ka svom odeljenju. Moje je stajalo ispred vrata i svi su cekali nastavnika ili nastavnicu. Gledali su me cudno i niko nista nije uradio i izgledali su malo cudno. Oko pola odeljenja je nosilo salove oko svog vrata ili je to nova moda ili im je stvarno hladno oko vrata ili nesto trece. Onda se pojavila nastavnica i usli smo u ucionicu. Vecina mesta je bila popunjena pa sam sela u trecu klupu do prozora. Onda je zvonilo.

-Dobro deco danas imamo novu ucenicu u vasem odeljenju ako ste, a nadam se da jeste primetili. Ona je Grejs.-predstavila me je, a onda je pogledala u mene-Nadam se da ti nesmeta sto sam te predstavila, ali dobila sam utisak da deca ne vole da izlaze ispred table i da se predstavljaju.

-U redu je.-rekla sam.

Odjednom su se vrata otvorila i onda sam videla Kaleba kako ulazi na cas. Da li je moguce?Sta on radi ovde?Onda sam cula reci koje su me iznenadile.

-Kalebe zasto kasnis na cas?-grdila ga je.

-Izvinite nastavnice nisam hteo da kasnim.-izvinio se.

-Imas srece sto ne zelim da te upisem, a sada sedi.

Krenuo je i stavio svoj ranac na moju klupu i seo pored mene.

-Jesam li ti nedostajao?-upitao je.

Mislim da mi je opet bilo neprijatno.

-Umirala sam od zelje da te vidim.-bila je ironija.

-Znam da jesi. Vidi hteo sam faktor iznenadjenja tako da ne bi znala da sam u tvom razredu.-rekao je.

Ja cu biti alfaحيث تعيش القصص. اكتشف الآن