/Tony Stark/
Éppen terroristák ellen harcoltam a Vasember páncélomban, amikor egyszercsak megláttam, ahogy az egyik őrült terrorista le akar lőni egy ártatlan civilt. Gyorsan megakadályoztam, hogy megölje a nőt.
-Jól van, hölgyem?-kérdeztem, amikor levettem a sisakomat.
-Igen..... Azt hiszem. Köszönöm,...... Mr.....-nem tudta folytatni, hisz még be se mutatkoztam...
-Stark! Tony Stark!-mosolyogtam rá és kezet fogtam vele.
-Én meg Carol Danvers!-mosolygott vissza.
-Nagyon örvendek..... Meghívhatom egy kávéra?
-Óh, igen..... Az most jól esne! Amúgy én még csak most érkeztem New Yorkba! Majd tudna nekem ajánlani egy hotelt, ahol megszállhatnék?-kérdezte félénken.
-Hát persze! Akár nálam is megszállhat...... úgyis óriási házam van és olyan egyedül vagyok!-néztem rá, kiskutya szemekkel.
-Tényleg? Köszönöm!-ölelt meg boldogan....
/Carol/
-Amúgy mi ez a páncél?-kérdeztem, amikor végignéztem a férfin.
-Óh, ez? Ez a harci páncélom. Amúgy itt a városban én egy afféle szuperhős vagyok, Vasember!
-Harci páncél? Ez jó! Amúgy tök menő!-dicsértem meg a furcsa öltözéket.
-Most meg mi olyan vicces?!?-kérdezte nevetve.
-Az, hogy ebben hogy tudsz futni?-nevettem el magam.
-Hát....... elég nehezen, de én inkább a repülést csípem! Megmutassam?-nézett rám hívogatóan.
-Jó, legyen! De nehogy félúton leejts!-mondtam, majd ő magához húzott és felrepültünk a levegőbe.
A repülést már megszoktam, mivel nálunk a Kree bolygón ez természetes dolog, így nem féltem...-Na, milyen volt?-kérdezte, amikor leszálltunk a földre.
-Szuper!-mosolyogtam rá, majd együtt bementünk a kávézóba....
3 évvel később.....:
/Tony/
-Tony, Lily! Gyertek reggelizni!-szólt Carol a konyhából.
-Megyünk anya!-válaszolt Lily, majd mindketten elmentünk reggelizni.
-Mi a reggeli drágám?-kérdeztem Carolt, miközben adtam egy puszit a szájára.
-Rántotta, szívecském!-mondta, majd leültünk az asztalhoz.
-Kislányom, ideadnád a sót?-kérdeztem Lilytől.
-Igen apa!-mondta engedelmesen, majd átnyújtotta nekem, amit kértem.
-Köszönöm!
-Ahoz képest, hogy Lily csak 2 éves.....egész intelligens!-jegyezte meg Jarvis, a virtuális segédem.
-Köszönjük Jarvis! Szerintem az apjától örökölte!-simogatta meg karomat a feleségem.
-Tony!-szólított meg Carol, mire én rögtön felkaptam a fejemet.
-Igen kicsim?
-Tegnap elmentem a dokihoz, és kiderült........hogy Lilynek lesz egy húgocskája!-amikor ezt kimondta, egyszercsak valami becsapódott a lakásba és furcsa ruhás emberek léptek elő a füstből.
-Add át a nőt és a gyereknek nem esik bántódása!-biccentett Carol felé a férfi, aki rám szegezte a fegyverét.
Én csak kétségbeesetten néztem Carolra, aki csak ennyit mondott:
ESTÁS LEYENDO
Bosszúállók: Az új nemzedék {Befejezett}
FanficSziasztok, az én nevem Sára Stark! Gondolom már mindenki rájött, hogy ki is az apám: hát Tony Stark!!! 15 éves vagyok és van egy nálamnál 2 évvel idősebb nővérem, Lily Stark. Nem vagyunk egy hétköznapi testvérpár, nem csak a származásunk miatt, hane...