1 héttel később.....
/Sára/
A mai nap két okból is ajándék számomra: Ma telik le a szobafogságom, és ma van a névnapom! Alig várom, hogy felmehessek a tetőre egy kis friss levegőt szívni!...
-Jó reggelt kis névnapos!-jött be apa a szobámba mosolyogva, majd megpuszilta a homlokomat.
-Minek örülsz ennyire?-kérdeztem, amikor felültem az ágyamon.
-Csak alig várom, hogy együtt reggelizhess velünk! Már nagyon hiányoztál nekünk! Csipkedd magad, nemsokára reggeli! Mától újra részt vehetsz az edzéseken! Várunk odalent!-válaszolta, majd elment.
Gyorsan fel is öltöztem: Felvettem a kedvenc Stark logós, lila pólómat és egy cica nadrágot. Nagyon nagyon boldog voltam, hogy mostmár nem kell egész nap a szobámban gubbasztanom.
Amikor leértem a konyhába, mindenkit egyesével megöleltem. Már nagyon rég voltam a Bosszúállók családi körében...
-Jó reggelt Sára......öhmm.....te meg mit csinálsz?-kérdezte Loki, amikor megöleltem őt is.
-Mindenkit megölelek, mert annyira hiányoztatok!-válaszoltam, miközben megöleltem Thort.
-Harry hogy van?-kérdeztem tőle halkan.
-Remekül! Nemsokára ő is csatlakozik a reggelihez, csak idő mire kikászálódik az ágyból. Pont olyan mint én! -nevette el magát a mennydörgés istene.
-Oké!-ültem le az asztalhoz.
-Történt valami érdekes, amíg "nem voltam itt"?-kérdeztem a fiúktól.
-Semmi, csak Tommal elmentünk kocsikázni és egy kicsit összetörtük a kocsit, amiért Steve egy kicsit bepipult és kitakarítatta velünk az összes WC-t!-válaszolt Lenny nevetve, mire a lányok is elkezdtek röhögni.
-Ó,....hát nem lepődöm meg rajtatok!-nevettem el magam én is.
-Mi a röhögés tárgya?-jött be Harry a konyhába, mire odarohantam hozzá:
-Harry!!! -öleltem meg szorosan.-Szia Saci!....Szóval, mi volt olyan vicces? Én nevetni akarok!-nyaggatott, mire elmondtam neki az autós incidenst.
-Hát ez jó!!! Melyikőtök vezetett?!?-kérdezte a fiúktól.
-Én voltam!-jelentkezett Lenny, röhögve.
-Ó, te szerencsétlen! Apád mit szólt?-kérdezte Harry.
-Hát....megkapta méltó büntetését.... Hazaküldtem Asgardba, lótrágyát lapátolni!-válaszolt Loki nevetve, a fia helyett.
-Hú! Az igen! -mondta Harry.
-Ha már egyszer ilyen vidámak vagytok, igazán elkezdhetnénk az edzést! Már mindenki megkajált!-jött be Steve komoly arccal, majd nemsokára elmentünk edzeni.
-Jólvan kölykök! 10 kör futással kezdünk, aztán erősítünk! Rendben? Na nyomás, és egy hangot se halljak!-parancsolta a Kapitány, mire mi elkezdtünk futni.
-Jó hogy újra itt vagy, hugi! Olyan uncsi volt nélküled!-mondta Lily, a hátam mögött.
-Én is örülök! Tudjátok, milyen rég futottam ilyen jót?!? -elkezdtem villámgyorsan futni és a sor legelejére kerültem.
-Saci! Hová mész? Nem is tudtam, hogy ilyen gyors vagy! Csatlakozhatok?-jött oda mellém Harry.
-Hát persze!-válaszoltam, majd kézen fogva futottunk legelől...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Bosszúállók: Az új nemzedék {Befejezett}
FanficSziasztok, az én nevem Sára Stark! Gondolom már mindenki rájött, hogy ki is az apám: hát Tony Stark!!! 15 éves vagyok és van egy nálamnál 2 évvel idősebb nővérem, Lily Stark. Nem vagyunk egy hétköznapi testvérpár, nem csak a származásunk miatt, hane...