/Tony/
Ma korán reggel felkeltem, mert még be kellett rendeznem az edzőtermet a gyerekeknek! Miközben arrébb toltam az egyik boxzsákot, valaki megszólított:
-Tony? Te meg mit csinálsz itt ilyen korán?-hallottam meg Tom hangját az ajtóból.
-Ó, szia Tom! Jó reggelt, csak nem edzeni jöttél? Amúgy éppen berendezem a termet a csapatnak!
-Milyen csapatnak?
-Ó, jajj! Elszóltam magam! Tudod mit? Felejtsd el, inkább menj, és reggelizz meg, oké?-tereltem el a szót.
-Ömmm......Oké.-mondta furcsálló tekintettel, majd elment reggelizni.
-Na! Ezzel kész is volnánk!-jelentettem ki, elégedetten.
A termet mondhatni két kategóriára osztottam fel!: az egyik oldalon a boxzsákok, a másikon a futógépek helyezkedtek el. Egyszóval van egy boxolós és egy futós oldal. Mind a négy sarokban elhelyeztem pár súlyzót is. Ezután elmentem a konyhába megfőzni a kávét. Az asztalnál Tom egyedül reggelizgetett. Úgy látom, hogy a többiek nem nagyon tartják be a reggeli edzést!: Lusta banda! A lányaimra persze nem haragszom, mert ők még csak tegnap jöttek! Viszont a többieknek már rég megmondtam, azt hogyha igazi harcosok akarnak lenni, akkor minden reggel keményen kell edzeniük. De ezt persze látszólag csak Tom tartja be. Mondjuk az apja sem volt különb!: Régen Steve minden egyes reggelét edzéssel töltötte.... Miután megittam a kávémat, felmentem az emeletre, hogy felkeltsem a lányokat, hiszen már 8 óra volt!:
-Sacikám! Jó reggelt! Ki az ágyból!-húztam el a kisebbik lányom sötétítő függönyét.
-Apaaa! Mennyi az idő?-kérdezte ásítozva.
-Reggel 8 óra! Jegyezd meg!: Egy Stark mindig korán kel!-mondtam vigyorogva, majd átmentem Lilyhez.
-Lily! Álomszuszék! Ki az ágyból, 8 óra!-mondtam, majd felkapcsoltam a villanyt, mire a lány a fejére húzta a takaróját.
-Még korán van!-nyafogott.
-Nem nem! Egy Stark mindig korán kel! Gyere reggelizni!-mondtam, majd lementem a konyhába, ahol Nat, Thor, és Bruce kávéztak éppen.
-Jó reggelt, Tony!-köszönt Thor.
-Hellóka! Ha már egyszer ti is fent vagytok, felkelthetnétek a gyerekeiteket, hiszen reggeli után edzés lesz!-mondtam mosolyogva.
-Szerintem erre nem lesz szükség! A fiúk már rég fent vannak, Natalie és Alíz pedig épp most kászálódnak le a lépcsőn!-mondta Bruce.
-Vízió és Wanda? Ők még alszanak?-kérdeztem, majd egyszercsak valaki bejött a bejárati ajtón:
-Sziasztok, meghoztuk a reggelit!-köszönt Vízió, majd Wandával együtt behurcolták a sok élelmiszert a nappaliba.
-Hát ti meg? Vásárolni voltatok? Az az én dolgom!-nevette el magát Steve, amikor lefele jött a lépcsőn.
-Tudjuk, de most elmentünk helyetted.-válaszolt Wanda.
Kb. fél óra múlva mindenki megreggelizett. Aztán leültünk a kanapékra a gyerekekkel együtt.
-Mit akarsz velünk megbeszélni, Tony?-kérdezte Harry.
-Valami nagyon fontos dolgot, amelyhez mindenképp kell a figyelmetek! Szóval a mobilokat tessék eltenni!-néztem Samre, aki szokás szerint a kis képernyőt bámulta.
-Ja, rendben!-tette el gyorsan a kütyüt.
-Akkor kezdhetjük?-kérdezte Steve, majd a TV elé állt, ahol mindenki látja.
A gyerekek unottan bólintottak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bosszúállók: Az új nemzedék {Befejezett}
Hayran KurguSziasztok, az én nevem Sára Stark! Gondolom már mindenki rájött, hogy ki is az apám: hát Tony Stark!!! 15 éves vagyok és van egy nálamnál 2 évvel idősebb nővérem, Lily Stark. Nem vagyunk egy hétköznapi testvérpár, nem csak a származásunk miatt, hane...