/Tony/
Útközben a lányok szinte egy szót se szóltak. Láttam rajtuk, hogy egy kicsit szomorúak, hogy egy időre el kell hagyniuk az anyjukat!... A kínos csöndet én törtem meg:
-Lányok! Ne csüggedjetek, a Föld nagyon szép hely! -erre a mondatomra Sárának felcsillant a szeme:
-Milyen a Föld?
-A Föld egy olyan hely, ahol egy kicsit fejletlenebb a technológia, de ne aggódjatok, nem fogtok unatkozni.-kacsintottam rá Lilyre, aki csak a galaxis gyönyörű égboltját bámulta.
-Valami baj van, kicsim?
-Nem, nincs semmi Tony!-válaszolt mérgesen.
-Tony?!? Én az apád vagyok, ha nem tudnád!-kicsit meglepődtem, hogy nem apának nevezett...
-Igen, jól hallottad! Tonynak szólítottalak, te süket!-mondta pofátlankodva.
-Miért? Lily Stark! Magyarázd el, miért!-háborodtam fel tiszteletlenségén.
-Jólvan! Kezdjük ott, hogy 15 évig magunkra hagytál minket és még csak most találtál ránk! Csapnivaló apa vagy, nem érdemled meg, hogy apának szólítsalak!-kiáltotta idegesen, majd elvonult az egyik szobába.
Én csak szótlanul meredtem magam elé, majd egyszercsak Sára szipogva megölelt:
-Nyugi, én nem haragszom, APA! -az utolsó szó hallatára megkönnyebbtem és gyorsan robot pilótára kapcsoltam a hajót, majd szorosan magamhoz öleltem Sárát.
-Köszönöm kincsem!-pusziltam meg a fejét.
-Lily mindig ilyen sértődős volt?
-Hát.... Sajnos igen.-válaszolt komoly arccal.
-Ó, értem. És ilyenkor meddig szokott durcizni?
-Kb. egy óráig....
-Oké..... Amúgy hogy szereted, ha becéznek?
-Sári, Saci. Azt nem szeretem, ha Saranak {ejtsd: Szárának} neveznek.
-Rendben Sacikám!-mondtam, majd megöleltem.
Ezután még kikérdeztem Sárit egy pár dologról: például, hogy mi a kedvenc színük, vagy hogy mit szeretnek csinálni.
-Kedvenc időtöltésed a zenehallgatás? Ez szuper! Én is rajongok a zenéért, bevallom néha, amikor egyedül vagyok......bömböltetem a hangfalakon a zenét!!! -nevettem el magam.
-Az tök jó! Akkor olyan vagyok, mint te!-vigyorgott rám.
-Pontosan! A szemed, a hajad, az ízlésed...... Te egy igazi Stark vagy!-simogattam meg hosszú, barna haját.
-Köszi apu!....Mindigis vágytam egy apára!-mondta, boldogságtól könnyes szemekkel.
-Én pedig egy Sára nevű kislányra!-mondtam, majd megöleltem.
Egy óra múlva meg is érkeztünk a Földre, a Stark torony tetejére:
-Aztaaaaa!!!! Ez New York?!? Csodálatos!!!-ámúlt el Saci a látványon.
-Igen! És ez itt az otthonunk! A Bosszúállók főhadiszállása!
-Bosszúállók? Kik azok a Bosszúállók?-érdeklődött a két lány.
Elmagyaráztam nekik mindent töviről hegyire, miközben a lifttel utaztunk. Amikor benyitottunk a lakásba, Natasha fogadott minket:
-Szia Tony, hol voltál? Kik ezek a lányok?-ráncolta össze a homlokát.
ESTÁS LEYENDO
Bosszúállók: Az új nemzedék {Befejezett}
FanficSziasztok, az én nevem Sára Stark! Gondolom már mindenki rájött, hogy ki is az apám: hát Tony Stark!!! 15 éves vagyok és van egy nálamnál 2 évvel idősebb nővérem, Lily Stark. Nem vagyunk egy hétköznapi testvérpár, nem csak a származásunk miatt, hane...