16.fejezet: Stark bál

78 9 0
                                    

A bál napján...:

/Lily/

-Naa, Lily légyszi! Olyan nagy a csönd! Énekelj nekünk valamit!-nyafogtak a fiúk, vagyis Tom, Lenny, Peter és Max.

Mivel már untam a nyafogásukat, kénytelen voltam beadni a derekam, így elkezdtem énekelni, de egyszercsak rámjött a köhögési roham. Alig kaptam levegőt....

/Saci/

Nem tudtam dönteni két ruha között, hogy melyiket vegyem fel a bálra, ezért gondoltam átmegyek Lilyhez, hogy tanácsot kérjek. Amikor az ajtó elé értem, hangos, fuldokló köhögést hallottam....Lily!!!... Gyorsan berontottam, és ráparancsoltam a  fiúkra, hogy szóljanak apának és Bruce-nak. Ők el is mentek, majd pár perccel később megjött a "két doki" és elvitték Lilyt az orvosi szobába... A fiúk ijedten megkérdezték:

-Mi történt vele ilyen hirtelen? Miért kezdett el így köhögni?....

/Harry/

Ahogy a folyosón sétáltam, sírást hallottam. Lily szobájából jött. Gyorsan odamentem és megláttam, ahogy Sára a földön térdelve sír. Sötétbarna, hullámos haja eltakarta az arcát...

-Mi történt? Sára miért sírsz?-guggoltam le vele szemben, majd egyik ujjammat az álla alá tettem, és a szemébe néztem.

-Lily.....Lily megerőltette a hangját, és ezért kezdett el fuldokolva köhögni!-felelte szipogva, majd Tom elment az orvosi szobába, a többiek pedig kimentek a nappaliba.
Csak ketten maradtunk Sacival, aki  még mindig sírt:

-Ne félj, biztosan rendbe jön majd! Jó kezekben van, apukád és Bruce meggyógyítják, biztos vagyok benne! Nyugodj meg, semmi baj!-erre a mondatomra a lány szorosan megölelt....

/Tom/

Amikor láttam, hogy Tony és Bruce már a konyhában vannak, belopóztam az orvosi szobába:

-Lily? Lily jól vagy?-mentem oda a lány ágya mellé.

-Egy ideig nem fog felébredni, altatót kapott!-jött be Tony.

-Rendbe fog jönni?

-Igen, csak szüksége van a pihenésre!....Amúgy Saci nem mondta, miért történt ez?

-De,...elmondta! Elvileg megerőltette a hangját.-válaszoltam, az alvó lányt nézve.

-Értem....Tudod mi a fura?-kérdezte, a teáját kavargatva.

-Mi?

-Az, hogy nem Saci volt az első, aki Lily után jött! Csak nem befutott a villám fiú is?

-Harryre gondolsz? Mert akkor igen, ő is hallotta az esetet....-válaszoltam, majd amikor Tony másfelé nézett,  megfogtam Lily kezét....

-Szereted őt?-kérdezte, amikor észrevette, hogy a lánya kezét fogom.

-Öhmm.....ez bonyolult! Az igazat megvallva először utált engem, de mostmár egész jól kijövünk....Szóval igen, szeretem!

-Értem.....Akkor ezért van többet veled....Engem nem igazán kedvel, mégcsak apának sem hajlandó hívni...-hajtotta le fejét szomorúan.

-Miért?

-Azért mert amikor Lily 2 éves volt, őt és a feleségemet elvitték egy másik bolygóra. 16 évig tartott megépítenem egy hajót, ami elég masszív ahhoz, hogy elmenjek vele arra a bolygóra. Csak akkor hívott apának, amikor 16 év után újra megölelt...Azután, mivel az édesanyja nem jöhetett velünk és ide kellett őket hoznom, meghát....16 évig Lily azt hitte, hogy elfelejtettem őt,.....a hajón azt mondta, hogy nem vagyok méltó arra, hogy apjának nevezzen.... Szerintem téged is jobban szeret nálam! -csordult le egy könnycsepp az arcán.

Bosszúállók: Az új nemzedék {Befejezett}Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang