/Lily/
Másnap reggel kaptunk egy üzenetet, hogy kirabolták az egyik S.H.I.E.L.D. bázist. A fiúk nagyon izgatottak voltak, de nekünk lányoknak nem volt az akcióhoz semmi kedvünk....
Nem sokkal később felszálltunk a géppel.-Nagyon rossz előérzetem van!-mondtam, mire Saci ezt mondta:
-Nyugi, nem lesz semmi baj!
-Jólvan gyerekek, tudjátok a tervet! Szétválunk, megkeressük az elkövetőket, kiütjük és visszahozzuk őket ide, a gépre, ÉLVE! Senki ne öljön meg senkit, világos?!?-osztotta ki a csapatot Tony, amikor földet értünk a hajóval.
-Igen!-válaszoltuk kórusban, majd nekivágtunk a küldetésnek.
Kb. két óráig keresgéltünk, mire végre megtaláltuk az ellenséget és elfogtuk az összes banditát. Elszállítottuk őket az egyik közeli börtönbe. Esteledett már, amikor elindultunk haza, mert harc közben megsérült az egyik hajtómű, amit meg kellett javítani....
A vihar tombolt odakint, a felhőkből úgy ömlött a víz, akár egy vízesés!...
Épp egy erdő felett repültünk, amikor hirtelen egy villám belecsapott a repülőnk oldalába, mire minden lány elkezdett sikítozni.-Mi történt gyerekek, mi folyik itt?-jött oda Tony, a Vasember páncéljában. (Gondolom azért, mert azt hitte, hogy valami megtámadott minket és azért sikoltottunk...)
-Belecsapott egy villám a hajó oldalába!!! Csinálj már valamit!-válaszoltam idegesen, majd ő betömte valamilyen anyaggal a lyukat.
-Mindenki megvan?-most a Kapitány rontott be a helyiségbe, majd körülnézett:
-Hol van Tom?-kérdezte, Tony felé fordulva.
-Tom? Azt hittem veled van! Ajjaj....-nézett ismét a betömött lyukra, majd leszálltunk a géppel, hogy megkeressük Tomot.
Engem teljes nyugtalanság fogott el és annyira aggódtam a szerelmemért, hogy elsírtam magam...
-Lily! Nyugodj meg, nem lesz semmi baj! Biztos megtaláljuk őt!-mondta Saci, de én csak a legrosszabbra tudtam gondolni...
-Thor! Nem tudnád leállítani a vihart? Így képtelenség megtalálni valakit!-ment oda az istenhez Tony, mire ő így válaszolt:
-Sajnálom, de ha el is állítanám a vihart,.....úgyse találnánk meg ilyen sötétben! Szerintem várjunk holnapig!
-Holnapig? Te eszednél vagy?!? Mi van, ha egy gyilkos találja meg előttünk?!? Nem szabad feladnunk!-Tony kiállt mellettem, mert látta rajtam, hogy nagyon aggódom.
-Jólvan, tessék!-Thor csettintett egyet, mire kitisztult az ég, de még mindig az éjszaka homájában kellett keresgélnünk.
Két óra múlva sem találtuk semmi nyomát Tomnak, ezért a felnőttek úgy döntöttek, hogy hazamegyünk...
/Saci/
Már eltelt 3 hónap amióta Tom eltűnt. Államilag bejelentették, hogy halott, de Lily ezt nem volt képes se elfogadni, se feldolgozni. A nővérem nagyon megváltozott!: Nem mosolyog, nem sír, csak mint egy robot, érzéketlenül fejezi ki a dolgokat.... Ma délután lesz a "temetés", ezért délelőtt mindenki a fekete ruháját kereste mindenhol. Harryvel el kellett mennem a ruhaboltba....
A temetés késő délután volt, mert apának még össze kellett szednie pár embert. A "temetésen" Tom édesapja, Steve mondott egy rövid beszédet:-A feleségem halálakor megfogadtam, hogy a fiamat megvédem bármi áron,....de mint mindenki, én is elbuktam!-ekkor egy könny csordult le az arcán, majd amikor befejezte, elsírta magát. Ekkor láttam Amerika Kapitányt először sírni.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Bosszúállók: Az új nemzedék {Befejezett}
FanficSziasztok, az én nevem Sára Stark! Gondolom már mindenki rájött, hogy ki is az apám: hát Tony Stark!!! 15 éves vagyok és van egy nálamnál 2 évvel idősebb nővérem, Lily Stark. Nem vagyunk egy hétköznapi testvérpár, nem csak a származásunk miatt, hane...