4.fejezet: Lélek szerződés

146 12 0
                                    

/Tony/

Másnap reggel, miután felébresztettem Sacit, Lily szobájába siettem, és nagy lendülettel kinyitottam az ajtót.

-Jó reggelt kicsim!.....Atya ég!!!!!-két meglehetősen mérges tigris állt előttem, akik vicsorogni kezdtek.

-Tony? Mit csinálsz te itt ilyen korán?-kérdezte álmosan Lily.

-Lily Stark! Inkább azt magyarázd el nekem, hogy MIÉRT VAN ITT EZ A KÉT BESTIA?!?!?!?-vettem fel a vaskesztyűmet, lövésre készen.

-Ők csak a lélek szerződött állataim!-felelte, a szemét forgatva.

-A micsodáid?!?

-Hajjh!!! Nézz utána a Neten, te tudatlan!-mondta, majd magához hívta a két tigrist.

Az egyiknek narancssárga, a másiknak pedig hófehér bundája volt. Szépek voltak, csak nagyon rémisztőek számomra...

-Oké, de légyszives kelj fel, mert egy óra múlva edzés!-mondtam, majd kimentem az ajtón.

Miután mindenki felkelt és megreggelizett, felmentem Lilyhez, mert ő mégcsak fel se kelt.

-Lily, mostmár tényleg ébresztő!-nyitottam be a lány szobájába, mire a két tigris egyszerre rám ugrott.

-Ááááá!!!!! Hékás, szálljatok le rólam!!!-szegeztem a kesztyűmet ismét a bestiákra.

Mind a kettő megtámadott! Az egyik megharapta a karomat:

-Áááááuuu!!!!-a fehér tigris akkorát harapott a karomba, hogy meg se bírtam mozdítani.

-Mi folyik itt?!?-rontott be Bruce.

-Úristen, Tony!-guggolt le hozzám Hulk, majd elkezdte méregetni a karomat.

-Miért vannak itt tigrisek?!? Mi történt?!?-akadt ki a doki.

-Fogalmam sincs, de ők elméletileg a lányom lélek szerződött állatkái!-feleltem bosszúsan.

-Az meg mi?-kérdezte Bruce.

-Hajjh!!!! Jólvan, elmondom!!!-ült fel az ágyán Lily, mérgesen.

-A lélek szerződés az, amikor egy állattal összekötöd a lelkedet. Ezért ő az élete árán is megvéd téged! Így rendelkezel különleges képességekkel és át tudsz alakulni olyanná, mint ő. Örökre össze van kötve az életetek. Te vagy az Alfa, ezért csak neked engedelmeskedik és csak te parancsolhatsz az állatnak. Te vagy neki a MINDEN. Cserébe soha nem árulhatod el őt! Csak állatokkal lehet ilyen szerződést kötni. Ti egy test és lélek lesztek! A szerződtetett állatod a Béta és onnan lehet egy falkád, ők az Omegák. Nekem is van egy különleges képességem: Hogy irányíthatok bármilyen állatot! Így csak nekem lehetnek Omegáim!-miután befejezte a magyarázkodást, én és Bruce elmentünk a laborba, hogy Bruce megvizsgálja a karomat.

-Ez aztán a zúzódás! Csak még egy harapáson múlott, hogy eltörjön a karod! De hála Istennek, csak megzúzódott! Sajnálom.... Egy ideig nem harcolhatsz és nem jöhetsz bevetésre.-mondta a doki, majd elmentünk kávézni.....

/Lily/

Miután Tony és Bruce elmentek, Tom jött be a szobámba. Természetesen ő is megijedt az állataimtól!:

-Szia Lily! Te jó ég!!!

-Nyugi, nem kell félned..... Kivéve akkor, hogyha közelebb jössz.-nyugtatgattam és mutattam neki, hogy maradjon ott, ahol van.

-Oké...... Egyébként csak annyit akartam mondani, hogy mindjárt kezdődik az edzés!-mondta, majd kiment.

Átöltöztem és elindultam az edzőterem felé:

Bosszúállók: Az új nemzedék {Befejezett}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora