6.fejezet: Az első bevetés

134 10 0
                                    

3 hónappal később....

/Sára/

Július elseje van! Apa úgy gondolta, hogy jól esne mindannyiunknak egy kis kikapcsolódás, ezért elvitt minket a tengerpartra. Ez a kedvenc helyem, hiszen olyan gyönyörű a tenger vize és olyan sok érdekes dolog van a víz alatt!....
A lányokkal bementünk búvárkodni, a fiúk pedig a sekély vízben frizbiztek. A víz kellemesen hűvös volt. Mivel odakint nagyon meleg volt, ezért jól esett egy kis lehülés a tenger csodaszép vizében...

-Saci! Saci! Gyere ide! Találtam egy gyönyörű kagylót!-kiáltotta Lily, mire rögtön odaúsztam hozzá.

Amikor lemerültem a víz alá, láttam rengeteg halat és azt a csodaszép kagylót, amit Lily az imént emlegetett. Mivel elég mélyen volt, ezért megkértem Félixet, hogy hozza fel nekünk.

-Köszönöm kisfókám!-simogattam meg a kisállatom fejét.

-Nézzétek! Ez a kagyló üres! Mehet a gyűjteményünkbe! -jelentettem ki, majd elindultunk a part felé, ahol apa és a többi apuka sörözgetett.

-Apa! Nézd mit találtunk!-szaladtam oda hozzá nagy örömmel.

-Azta mindenit! Ez aztán a nagy kagyló! Ügyesek vagytok!-simogatta meg a fejemet.

Ezután a kagylót eltettem a hátizsákomba, majd amikor vissza akartunk menni a vízbe, Steve utánunk kiáltott:

-Gyerekek! Gyertek ide gyorsan!

-Mi történt?-kérdeztem aggódva.

-Nick Fury hívott! Sürgősen haza kell mennünk a toronyba, megbeszélésre! Menjetek öltözni!-parancsolt ránk, majd mindenki pánikszerű gyorsasággal rohant az öltözők felé, és villámgyorsan átöltözött.

-Ezt nem hiszem el! Pont amikor a tengerparton vagyunk, akkor kell gyűlésre menni! De azért remélem nincs nagy baj!-mondta Lily, amikor beszálltunk a kocsiba.

-Nyugi lányok! Biztos csak valami apróság!-nyugtatgatott minket apa.

Nem sokkal később már mindannyian ott gubbasztottunk a gyűlési teremben:

-Üdvözlöm önöket! Mi még nem találkoztunk! Nick Fury vagyok, a S.H.I.E.L.D. és a maguk főnöke.-mutatkozott be nekünk gyerekeknek, egy sötét bőrű, szemkötős férfi.

-Akkor most térjünk rá a lényegre!-mondta, majd bekapcsolta a projektort.

-Szokóviában tegnap este egy furcsa jelenségre lettek figyelmesek a város lakói!-*közben képeket mutatott a helyszínről.*- Egy óriási űrhajó szállt le egy szántóföldön. Az ott élő tanyasiakat mind lemészárolták és azóta érkezett még két ilyen hajó. Nagyon úgy néz ki, hogy ismét invázió lesz! Szükségünk van magukra! Mindannyiukra!-nézett ránk a félszemű férfi.

-Invázió? Megint? Milyen ellenséggel van dolgunk?-kérdezte Steve.

-Azt még nem tudjuk, de nagyon vigyázzanak! Veszélyes népség!-válaszolt Fury.

-Hát....akkor tényleg szükség lesz mindenkire!-mondta Steve.

-Nem! Ez kizárt dolog! Őket nem visszük!-mutatott ránk apa.

-Nyugalom Stark! Ahogy figyeltem magukat, nem úgy tűnik, mintha ne tudnák megvédeni magukat a fiatalok!-mondta Fury.

-Igen! Tony kérlek! Hadd menjünk veletek!-kérlelte őt Lily.

-Nem! Szó sem lehet róla! Ti szépen itthon maradtok, és kész! Ügy lezárva!-mondta idegesen apánk, majd kiviharzott a teremből.

/Steve/

Bosszúállók: Az új nemzedék {Befejezett}Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang