1.0

346 70 16
                                    

amelia: neden mezar tasarlamak gibi bir mesleğe sahipsin?

amelia: yapacak daha iyi bir iş bulamadın mı cidden?

amelia: üstelik henüz çok gençsin.

darian: babamdan kalma diyelim.

amelia: korkutucu bir meslek olmalı.

darian: genelde ölmüş olan insanların arkasından mezarlarını tasarlamak korkutucu olmuyor lakin sen bir istisnasın tabii ki.

darian: ve evet, bu durum korkutucu.

darian: çünkü şu an seninle konuşurken birkaç hafta sonra orada öylece yatacağını düşünmek garip.

amelia: beni niye bu kadar önemsiyorsun?

darian: önemsenmeye ihtiyacın var.

amelia: ama bu hiçbir şeyi değiştirmiyor, güven bana.

amelia: ailen her gün gülümseyerek gözünün içine bakıyor ama hiçbir şeyi fark edemiyor.

amelia: ya da ne bileyim, arkadaşların hayatlarında gelişen ve senin umrunda dahi olmayan bir sürü şeyi saatlerce anlatıp, kendilerini biraz olsun önemli hissetmek için götünü yırtıyor.

amelia: uzun uzun bakıyorsun yüzlerine.

amelia: anlasınlar, bir şeyleri artık anlasınlar ve seni bu iğrenç durumdan kurtarmak için bir şeyler yapsınlar diye.

amelia: ama olmuyor.

amelia: aman neyse işte.

amelia: bunlar gereksiz detaylar.

amelia: sence denizanaları yaşamlarını nasıl sürdürüyorlar?

amelia: bir yerde okumuştum, 1 saniyede bile o kadar fazla ürüyorlarmış ki ileride insanlığı bile ele geçirebilirlermiş.

amelia: birazcık da bundan bahsedelim :)

darian: sen cidden iyi değilsin.

god's bittersweet tragediesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin